Upcoming Book Releases (June 2016)

6/01/2016 06:01:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Včera jsem vám ukázala filmy, na které se v červnu těším, dnes se podíváme na knížky. No knížky, spíš knihu, protože existuje pouze jedna kniha, jejíž vydání v červnu očekávám, ale ono to ty nadcházející měsíce krásně vynahradí. Tak snad vám nevadí, že dneska vás čeká kratičký článek.

Název: Zenith
Autor: Sasha Alsberg, Lindsay Cummings
Série: The Androma Saga
Datum vydání: 21. června 2016
Nakladatelství: Mirabel Inc.

První a zároveň poslední červnovou knihou je Zenith, kterou napsala moje oblíbená booktuberka Sasha Alsberg spolu se svojí kamarádkou, spisovatelkou Lindsay Cummings. Od Lindsay jsem nikdy žádnou knihu nečetla a popravdě ani netuším, co napsala, ale Sashu mám ráda, takže když jsem zjistila, že pracuje na knize, hned jsem věděla, že si ji musím přečíst. Sice to podle anotace vypadá na sci-fi, což není úplně žánr, který bych vyhledávala, ale třeba se mi to bude líbit.



Na jaké knihy (anglické nebo české) se v červnu těšíte vy?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. kamosku by mohla tato kniha bavit tak som jej rovno napisala na viber :)


    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Vôbec som o knihe nepočula, ale zaujala ma )

    OdpovědětVymazat

Popular Posts