Avon Zpevňující obnovující tělové mléko s babasovým olejem

6/02/2016 05:54:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku, ve kterém se podíváme na tělové mléko Avon z řady Skin So Soft. Je to už nějakou dobu, co jsem ho spotřebovala, ale recenze se vždycky hodí. Mléko jsem si nekupovala, ale pokud si dobře pamatuju, tak bylo součástí nějaké sady nebo tak něco, jinak bych po něm asi sama nesáhla. A jak na mě zapůsobilo?



Mléko je v krásném fialkovém obalu, který působí moc příjemně, elegantně a decentně. Dobře se otevírá, takže si na něm nepolámete ani nehty, ani prsty, což velice oceňuju a vždycky mě naštve, když se do nějaké kosmetiky nemůžu dostat. Konzistence mléka je docela tekutá, ale i přesto se dobře roztírá a hlavně se lépe dostává z lahvičky, což považuju za plus. Navíc konzistence není zas tak tekutá, že by vám tekla všude. Mléko by měl být zpevňující a zlepšovat siluetu těla. No, žádných takových účinků jsem si nevšimla, ale ani jsem s nimi nepočítala. Jak jsem zmínila v úvodu, mléko jsem si nevybrala samostatně, ale bylo součástí nějaké sady nebo akce pro Avon Lady, už si nejsem jistá, měla jsem ho doma několik měsíců než jsem ho vůbec začala používat.


Nanášení probíhá bez problémů, ale mléko se docela dlouho vstřebávala, rozhodně déle, než některé jiná mléka od Avonu a často, když jsem se pak oblékla, měla jsem takový ten pocit, že se na mě oblečení lepí a mléko se do něj vsakuje. Nevyhovovala mi ani vůně. Netuším, co na ní bylo špatného, nebyla nějak silná, bylo to spíš taková neutrální vůně, ale něco mi na ní prostě vadilo. Nebylo to tak, že by mi bránila v používání, ale rozhodně to nebylo něco, co bych si užívala. Co se týče hydratace, tak tam to bylo v pořádku. Mléko hezky hydratovalo, ale na nějakou extrémně vysušenou pokožku by asi nestačilo.


Mléko mělo bílou barvu, a jak už jsem řekla, konzistence byla tekutá (je to mléko, takže se to dá čekat), ale nikde příliš nestékalo a dobře se s ním manipulovalo. Jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, ale znovu už bych si ho nekoupila. Za mě má Avon mnohem lepší mléka a hlavně za lepší cenu. V současné době stojí 179 Kč za 200 ml, což mi přijde celkem dost, zvlášť když nic zvláštního nedělá. Pokud ho někde zahlídnete v nějaké akci, tak proti němu v zásadě nic nemám a klidně ho vyzkoušejte.

Plusy:
+ obal
+ konzistence
+ hydratace

Mínusy:
- dlouho se vstřebává
- vůně
- cena

Zkoušely jste toto tělové mléko od Avonu? Jaké je vaše oblíbené mazadlo na tělo?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Škoda, mléko vypadá na fotce velmi příjemně, ale nemám ráda, když se tělové mléko dlouho vstřebává. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ja s ním tiež nemám najlepšiu skúsenosť : (

    OdpovědětVymazat

Popular Posts