Week with Ella (6.6 - 12.6. 2016)

6/12/2016 09:41:00 odp.



Ahoj, vítejte u nového článku :) Jak jsem naznačila, vrací se rubrika Week with Ella. Snad bude mít po zhruba roce větší oblíbenost, než ve svých začátcích a vy si užijete takové menší nahlédnutí do mého života. 
Pondělí, 06. 06. 2016
Ráno jsem musela vstávat docela brzo (6:20), protože jsme s taťkou vezli bráchu do školy a pak jsme vyrazili do zdravotnických potřeb, kde jsem si jela vyzvednout ortézu na ruku (mám problémy s palci, hlavně na pravé ruce). Potom jsme se stavovali na nákup a musím říct, že kombinace nás dvou na nákupu není zrovna ideální, ale nakonec jsme skoro všechno úspěšně koupili, ačkoliv nám mamka samozřejmě vynadala, protože chybička se vždycky někam vloudí. Po zbytek dne jsem se tak nějak flákala a střídala to s učením, protože jsem se připravoval na zkoušku z Dějin USA.

Úterý, 07. 06. 2016
V úterý jsem se docela flákala, protože oběd byl celý uvařený, stačilo ho jen ohřát, uklízet se nemuselo, takže žádné povinnosti. Jenom jsem teda musela vykoumat, jestli mám další den jet na zkoušku, nebo ne. Nakonec to padlo na to ne a já jsem zbytek strávila učením, abych tam aspoň někdy mohla jít.

Středa, 08. 06. 2016
I středa byl den ve znamení učení, tudíž se nedělo nic zajímavého. Menší zajímavý zážitek je, že jsem si myla vlasy a nějak se mi zacuchaly, tak jsem to musela docela dlouho rozmotávat, už jsem si myslela, že se mi to ani nepovede. Poslední dobou se mi zacuchávají docela dost, asi bych s nima měla něco udělat.

Čtvrtek, 09. 06. 2016
Kromě toho, že jsem upekla kuře (a povedlo se mi ho nespálit, což považuju za veliký úspěch) jsme opět celý den strávila učením, protože další den mě konečně čekala zkouška. No dobře, celý den jsem se neučila. Znáte to, chcete se učit, ale najednou najdete skvělé video na YouTube, někdo vydá článek, jdete na Instagram, začnete si číst… Nakonec člověk (já) zjistím (m), že k tomu učení nakonec jaksi nedošlo.

Pátek, 10. 06. 2016
V pátek jsem vstávala před osmou, abych se mohla ještě chvilku učit. V poledne jsem vyrazila na zkoušku a celou dobu jsem se modlila, ať to dobře dopadne. Nejsem si úplně jistá tím výsledkem, uvidíme. Abych si spravila náladu, zašla jsem si do Levných knih, odkaď jsem si jich 8 odnesla. Doma z toho mamka měla infarkt a já pak strávila dlouhou chvíli focením a ukládáním do knihovničky. Nejsem úplně spokojená s tím, jak to vypadá a hlavně mi (zase) dochází místo. A to si chci koupit další.

Sobota, 11. 06.2016
V sobotu jsem se snažila vzpamatovat z přemíry učení. Ráno jsem musela uklízet a u toho jsem se snažila dýchat, protože jsem si myslela, že se kvůli alergii asi udusím. Chvíli jsme taky prospala, protože jsem byla hrozně unavená. Odpoledne jsem pak už jenom napsala pár článků (vyjdou snad brzo) a jinak jsem se flákala. Jo, taky jsem obdivovala svoji knihovničku. Organizace sice není úplně nejlepší, ale na ty knížky se tak hrozně hezky kouká. Někdy vám ji vyfotím a hodím na Instagram.

Neděle, 12. 06. 2016
Ani v neděli jsem neměla žádné plány, takže jsem jenom utírala prach, četla jsem si, koukala na filmy nebo psala články. Napsala jsem pár recenzí, takže se máte na co těšit. Jo, abych nezapomněla - oficiálně mám za sebou všechny zkoušky, povedlo se mi je všechny úspěšně složit, což znamená co? PRÁZDNINY! Teď ještě mít nějaké plány. Mám pár nápadů na články, bohužel jsem zjistila, že nejvíce produktivní jsem, když nemám čas, což je dost blbé.

Tak tohle byl můj týden. Vím, není to nic extra, ale opravdu jsem se snažila učit, tudíž jsem většinu času strávila doma učením/rozptylováním. Doufám, že příští týden už to bude lepší a konečně nastane nějaká akce. S jakými zážitky se za poslední týden můžete pochlubit vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tak já mám zážitky na celý život. :D Matura a výzo a hrozný nervy. A hrozná bolest z podpatků. :D Už jsem vážně ráda, že to mám za sebou a že jsem dostala docela dobré otázky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na maturity vyrazila v nových botech a jelikož mi během dne nedošlo, jak blbě se v nich chodí, tak jsem v nich ještě večer vyrazila na ukončení :D. Pak jsem po škole chodila bosa :D

      Vymazat
    2. Já jsem n ormálně po chodbách chodila bosa, jen na zkoušky byly boty. :D A jednou jsem skoro spadla na schodech (s těma botama) :DD

      Vymazat
    3. Tak já jsem v nich vydržela docela dlouho, ale jak mi začala téct krev, tak jsem je zula :D

      Vymazat
  2. Zajímavý tip na články, ale více bych si ho užila, kdyby si tam přidala třeba nějaké fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor, příště se pokusím připojit i nějaké fotky :)

      Vymazat

Popular Posts