What I Got For Christmas 2015

12/25/2015 04:21:00 odp.


Ahoj všichni. Tak co, užili jste si Štědrý den? Já docela jo. A jak jsem včera slíbila, dneska budete mít možnost si prohlédnout, co mi nadělil Ježíšek. Fotky jsem fotila včera večer a to docela v rychlosti, takže se omlouvám, že některé nejsou zrovna nejlepší, ale něco mi říká, že ani během dne by to nedopadlo nejlépe. Fakt si musím pořídit nějaký nový foťák. Všechny dárečky jsem si vybírala sama, takže jsem věděla, co dostanu. Sice to ztrácí to kouzlo překvapení, bohužel ani jeden z rodičů už mi není schopný vybrat dárek, proto to každý rok řešíme tak, že si ty dárky nakoupím sama. Aspoň pak mám jistotu, že dostanu to, co jsem orpavdu chtěla a ne něco, co mi bude ležet ve skříni a budou to zbytečně vyhozené peníze. Dárků je podle mě tak nějak příměřeně, ani moc, ani málo. Nenajdete tam žádné drahé věci, spíš takové drobnosti. Tak jdeme na to.


Tady můžete vidět všechny moje dárky dohromady. Oblečení je sice složené, ale ndbojte, všechno uvidíte zvlášť. Dostala jsem kosmetiku, oblečení a nějaké šperky. Není to naskládané zrovna nejelegantněji, ale já jsem to jenom nějak naházela na postel, abych to mohla vyfotit hezky pohromadě.


Z Avonu jsem dostala hned 3 krémy. Ten první zelený je matující a toto už je moje třetí balení. Původně jsem si ho chtěla koupit sama, protože mi před vánoci začal docházet, ale nakonec mi ho mamka dala pod stromeček. Další dva krémy mají být rozjasňující a byly spolu v sadě. Ten v krabičce je noční krém a ještě jsem ho nezkoušela, tak jsem na něj zvědavá. Ten v tubičce je tónovací a už jeden mám, takže v nějakém článku jsem o něm už psala, ale recenze tu myslím ještě není, takže ji snad časem zvládnu napsat.


A další 2 věci z Avonu, ale tyto už jsou poslední. Maxi balení sprchového gelu s pumpičkou bylo za výhodnou cenu, stálo to myslím nějakých 100 Kč? Každopádně to bylo hodně levné, vzhledem k tomu, že má 720 ml. Jedná se o vůni Garden of Eden, měl by to vonět po pivoňce, jasmínu a pomeranči. Zatím jsem k němu ještě nečichala, protože přes tu pumpičku to nejde, ale už se na něj docela těším. Druhým produktem je fix na rty v odstínu Strawberry. Ten už jsem zkoušela někdy v říjnu, když jsem ho objednávala a mám z něj smíšené pocity. Ta bsrvička je moc hezká, opravdu taková jahodová, bohužel fix lehce vysušuje rty a rozhodně nevydrží celý den, ani pár hodin a pak začíná na rtech flekatět. Ale zatím jsem ho zkoušela jednou, tak ještě uvidíme.


Pokud jste četli můj vánoční wishlsit, tak jste si všimli, že tam byla paletka Naked 3 od Urban Decay. Tu jsem samozřejmě nedostala, protože je docela dost drahá, ale místo toho jsem sáhla po její "napodobenině", kterou by měla být paletka Iconic 3 od Makeup Revolution London. Ještě jsem se s ní nelíčila a jsem na ni hrozně zvědavá, protože ty stíny vypadají nádherně.


Teď se podíváme na dva šperky. Tím prvním je "zlatý" řetízek z H&M se spoustou přívěšků. Už někdy v létě jsem se na něj dívala a hrozně se mi to líbilo, jenže to bylo docela drahé. Teď v prosinci jsem na něj narazila ve slevě, takže jsem si ho koupila pod stromeček. Sice nechápu, proč jsou některé přívěsky stříbrné, když řetízek je zlatý, ale jestli někdo dokáže najednou nosit zlato a stříbro, rozhodně to budu já. A co vy víte, třeba z toho bude nový módní trend.
Když jsem stála u pokladny a čekala na zaplacení, narazila jsem tam na prstýnek za 15 Kč. Takže jsem ho zkusila dát na prst a když mi seděl, tak jsem ho taky vzala. A vypadá moc hezky, není to tam dobře vidět, ale je to taková zlatá spirála a nahoře má několik větších štrasových kamenů.


Řekněte, nejsou tyhle šátky šíleně roztomilé? Jsou z C&A. Dlouho jsem váhala, jestli je mám vzít, nakonec jsem je vzala a jsem s nima spokojená. Vypadají nádherně, ačkoliv ten jeden je více vánoční, ale koho to zajímá. Oba jsou rourovité, ale jsou docela tenké.


Tento svetr z H&M jsem vám ukazovala v článku o vánočních svetrech. Tenhle sice není úplně vyloženě vánoční, ale z těch co jsem zkoušela mi seděl nejlépe, byl docela levný a navíc nekouše.


Další věcí je toto rozkošené triko s medvídkem z Terranovy. Je sice s krátkým rukávem, ale to nevadí, já jsem ho tam nemohla nechat. Ve předu je naprosto boží medvědice s mašličkou a vzadu je květinový potisk.


Teď se budeme nějakou dobu věnovat tričkám, protože jsem jich dostala docela dost, ale já jsem žádné hezké s dlouhým rukávem neměla. První je růžové s motýlkama z H&M. Je trošičku výrazněji růžové, na fotce působí světleji.


Tohle docela obyčejné triko je z New Yorkeru. Je tmavě vínové, na fotce opět působí světlejí. Je s francouzským nápisem, ale co, učím se francouzsky, tak proč ne.


V Orsay jsem objevila tuhle nádhernou bílou košili s hvězdičkama. Je sice docela průhledná, ale ne zase tak moc, aby se nedala normálně nosit. V obchodech jsem narazila na spoustu nádherných košilí a potiskama, ale bohužel mi nebyly souzené, protože jsem je většinou nezapla přes prsa a když už jo, tak mi neseděly v ramenou popřípadě se mi přes prsa rozevíraly, což mě velice mrzelo, takže aspoň tahle mi to vynahrazuje.


Proužkované triko s nápisem je z obchodu Sinsay. Hrozně mám ráda takovéto tričkama s nápisama, bohužel jsem doteď nemohla žádné takové sehnat s dlouhým rukávam. Tohle má sice 3/4 rukáv, ale to je jedno.


A ještě jedno triko z Terranovy. Tohle by se sice víc hodilo v dobách, kdy jsem ještě chodila na střední, jelikož na vysoké jsem dobrovolně, ale nevadí, je tam coffee, to je podstatné. Navíc je hrozně příjemné a delší a takové jsem chtěla.


A mým posledním dárkem je tato sada od Dermacolu s vůní belgické čokolády s pomerančem. Za normálních okolností bych ji asi nechtěla, protože sprchových gelů i tělových mlék mám doma mraky, nicméně v Globusu měli před nějakou dobou tyto sady v akci za 119 Kč, což je velice hezká cena (o 100 Kč levnější než normálně), talže mi ji mamka koupila. Více jsem sice chtěla hrozno a limetku, ale ta bohužel nebyla. Každopádně toto opravdu voní jako pralinky a lehce po pomerančích, takže jsem spokojená. Sada obsahuje sprchový gel, tělové mléko a krém na ruce.

Takže tohle jsou moje dárky. Jelikož jsem si je nakoupila sama, tak jsem samozřejmě spokojená. Ještě mi nějaké peníze zbyly, ale ty si nechám na jindy, pokud narazím na nějaké výprodeje nebo tak. Bohužel jsem letos nedostala žádnou knížku, ale já jsem si nakonec řekla, že to nemá moc smysl, protože ačkoliv bych měla radsot z toho, že ji mám doma. nakonec by stejně ležela v knihovničce, takže raději investuju do oblečení a kosmetiky, která mi bude užitečnější a knížky si vypůjčím v knihovně nebo ehm... stáhnu. Nicméně stále univtř bojuju a nějakou bych si přála. No, uvidíme. Jak víte, chtěla sjem si koupit dárkový boc Selekce, jenže já ty knížky četla už tolikrát, že by to asi nemělo smysl, nemám tolik času, abych se mohla často vracet ke starým knihám a asi mě vyjde levněji vytisknout si ty naprosto boží obálky :D

A copak Ježíšek naložil vám? Pochlubte se mi v komentářích popřípadě mi tam hoďte odkaz na vAše články s dárkama, moc ráda si je přečtu.

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Krásne vecičky, veľmi sa mi páčia tie tričká a prívesky na náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tie tieniky sú krásne :) a páčia sa mi aj tričká :) krásne vianoce :)
    Beauty Bubble


    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi vážně hezké dárky! :) Moc se mi líbí ten řetízek z H&M. :) Já budu psát článek o tom, co jsem dostala zanedlouho, tak se pak můžeš kouknout. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne darčeky!!! A to tričko I love coffee and cats je úplne úžasné! :D veľmi dobrý ježisko :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
  5. Sadu od Dermacolu jsem taky dostala, akorát tu kávovou :)
    a líbí se mi ten kytičkovanej zadek toho trička s tím medvídkem :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci jsi dostala! :) Kord tolika oblečení ti závidím :D

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne darčeky si dostala:)
    Tú sadu Dermacol som chcela kupovať mamine, ale nakoniec som sa rozhodla pre darčekovú kazetu od Nivei:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne veci :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam rovnaky sveter, tiez ako vianocny darcek :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  10. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchodujte kdekoliv - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Popular Posts