Unboxing #2 - Megaknihy

6/25/2016 08:27:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska tu pro vás mám druhý knižní unboxing. Poslední dobou jsem objednávala hodně knih, proto tolik balíků. Další je na cestě, tak musím rychle zveřejnit tenhle, který mi přišel na začátku měsíce, tudíž jste ho ještě nemohli vidět, maximálně na Instagramu, kde jsem ty knížky myslím ukazovala. Jsou to knížky, které jsem už delší dobu chtěla, proto jsem ráda, že konečně zdobí mou knihovničku.


Jak už jsem zmiňovala, objednávala jsem na stránce megaknihy.cz, kde mají velký výběr knih za opravdu skvělé ceny, takže pokud jich objednáváte víc, rozhodně se to vyplatí. Knížky přišly zabalené v kartonu a dokonce tam je nálepka, že je to balené ekologicky. Jak můžete vidět, platila jsem na dobírku, protože peníze jsem měla v hotovosti a nechtěly se mi ukládat na účet, ačkoliv to vychází levněji. Objednávala jsem v neděli, ve středu knížky dali na poštu a ve čtvrtek jsem je měla doma, takže to bylo docela rychlé.


Knížky byly zabalené v bublinkové folii a ta byla celá obmotaná pevnou lepící paskou, takže antitalent jako já měl samozřejmě s otevíráním značné problémy.


Tady už jsem se konečně do balíku dostala a vy můžete lehce vidět, co je v něm. Na fotce to nejde vidět, ale celá ta bublinková folie je potrhaná a postříhaná, protože jak jsem řekla, já jsem se do toho za boha neuměla dostat. Původně jsem ji nechtěla střihat, ale nakonec jsem to vzdala, protože jinak to nešlo.


K objednávce mi poslali slevový kupon ve výši 30 Kč na další objednávku, který jsem už využila. Dále tam byla 20% sleva do Douglasu, ale bohužel jenom do e-shopu, což asi nevyužiju, protože se mi to nevyplatí. Dále záložka, bohužel tenhle druh už doma mám a ještě nálepka, kterou si určitě někde nalepím, jenom teda nevím kde, protože sešity už nevedu a na notebook ji lepit nechci. Ale nějaké místo pro ni najdu.


A tady už jsou první 3 knihy z balíku. Ano, je to Skleněný trůn, Půlnoční koruna a Dědička ohně od Sarah J. Maas. Všechny díly jsem četla na začátku roku, ale v angličtině a navíc jsem je hrozně moc toužila mít doma, abych si je mohla přečíst znovu, a navíc ty obálky jsou prostě nádherné. Ještě mi teda chybí 4. díl, ale ten v češtině vychází až na konci října, pokud se nepletu. A snad k němu později připojím i pátý díl v angličtině.


A jestli jsou obálky nádherné, tak nevím, jak popsat zadní stránku, protože ta je ještě mnohem krásnější. Celaena tam je ve stejné pozici jako na přední straně, ale vždycky má na sobě nějaké nádherné šaty, takže jsou tam zobrazeny obě její stránky - bojovnice a "princezna". Prostě to vypadá překrásně a já bych se na ně mohla dívat do nekonečna.


A ještě hřbety knížek. Tady si musím trošku postěžovat. Jak můžete vidět, Dědička ohně je polepená nějakým lepidlem, snad tavnou pistolí? Není to teda vidět zas tak moc, ale trošku mě to zklamalo. Byl tam jeden větší kus lepidla, který jsem se snažila odloupnout a tím jsem odtrhla kousek toho papíru. Ale když to tak stojí v té knihovničce, tak si toho člověk skoro nevšimne, musí se jí dotknout.


A další 4 knihy jsou od Richelle - 4. - 6. díl Sukuby a 4. díl Vampýrské akademie. Tímto mám obě série kompletní, ještě si musím dokoupit Bloodlines, mám jenom první 2 díly, ale asi počkám, až to taky hodí do nějakých slev.


Tady budu mít další stížnost, ale tentokrát za to může nakladatel. Může mi někdo vysvětlit, proč je sakra 4. díl Sukuby menší než všechny ostatní knížky v sérii? Máte tušení, jak blbě to vypadá, když jsou hezky seřazeny vedle sebe a je tam celkem dost výrazný schod? Fakt nechápu, koho to napadlo. Mám je doma skoro měsíc a stále jsem se s touto zradou nesmířila a asi ani nesmířím.


A na závěr všechny knihy dohromady. Koupila jsem teda 7 knih za 1018 Kč i s poštovným a balným, což mi přijde hezká cena. Knížky Richelle měli za hodně nízké ceny. Celkově tam mají ceny nižší než v kamenných obchodech, takže pokud plánujete nějakou větší objednávku, rozhodně se to vyplatí. Já už jsem myslím zmiňovala, že mám na cestě další balík, ale ještě si na něj musím počkat, protože údajně neměli na skladě jednu z knih, takže se to trošku protáhlo. Snad se jich ale brzo dočkám, protože se opravdu nemůžu dočkat.

Objednávali jste už na megaknihách, nebo máte radši kamenné prodejny?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Kamoška má celú sériu a premýšľam, že si ich od nej požičiam, len to nie je zrovna môj šálok kavy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem objednávala knížky, tak jsem se rozhodovala mezi Megaknihami a Knihcentrem, nakonec vyhrálo KC.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy. Já bych je také ráda zkusila, tak snad se mi budou líbit. :D
    Reading With Lucy/Cooking With Lucy

    OdpovědětVymazat

Popular Posts