News and changes

6/05/2016 09:14:00 odp.

t7 

Jelikož tento blog nedávno oslavil své první narozeniny, řekla jsem si, že je čas to tady vytáhnou na "vyšší úroveň" - trošku upravit, zvelebit, představit vám nějaké novinky a tak podobně. Některé změny už jste mohli zaznamenat, na některé si ještě musíte počkat, ale chtěla jsem vám sepsat takový informativní článek, aby vám nic neuniklo.

1. Nový vzhled blogu - už jsem o tom mluvila, že by to tady chtělo něco nového. Jelikož na HTML a CSS jsem naprosto levá a jsem schopná s nimi pracovat pouze v případě, že mi je někdo diktuje (nebo je jako v hodinách informatiky opisuju z projektoru), našla jsem už nakódovanou šablonu na internetu. Přiznávám, že i to byla docela výzva, hlavně zjistit, kde všude nacpat odkazy na sociální sítě, ale nakonec se mi to (snad) podařilo, takže už vám nic neunikne. Myslím, že blog vypadá hned mnohem lépe, tak snad se i vám bude líbit. Ještě teda trošku chci upravit menu, ale zatím jsem to úplně nedomyslela, takže to tam zůstává tak.

2. Knižní klub - Tuhle novinky jste už mohli zaznamenat v menu, nebo na Goodreads, pokud mě tam máte v přátelích (pokud ne, tak můj profil je tady, kdybyste měli zájem). Byl to docela spontánní nápad, zrovna jsem se sprchovala, když mě to napadlo (což je děsně důležitá informace, proto tady taky je). Veškeré informace najdete na Goodreads, ale ve zkratce jde o to, že na každý měsíc bude vybrána jedna kniha, kterou si přečteme a následně o ní budeme diskutovat. O knize na následující měsíc se hlasuje, můžete psát i vaše návrhy na další knihy, které pak budou použity v anketách. Ačkoliv diskuze budou probíhat výhradně na skupině na Goodreds, každý měsíc vydám i recenzi a můj názor na knihu, abyste to měli tak nějak souhrnně. Jako jediná z recenzí bude obsahovat spoilery, což by ovšem členům klubu vadit nemělo. Pokud všechno vyjde, tak tady nebude recenze jenom moje, ale i mojí kamarádky Amy (kterou tímto zdravím a doufám, že jsem tenhle malý detail zmínila). Klub najdete tady a budu velice ráda, když se k nám přidáte.

3. Nové rubriky - Jak už jsem naznačovala, chtěla bych zavést nové rubriky. Pokud budete mít zájem, obnovím od příštího týdne Week with Ella (dejte vědět v komentářích) a v záři by se popřípadě mohl vrátit Diary of a College Girl. S další novou rubrikou přišla Amy a jde o to, že vám jeden den v týdnu představím seriál, který sleduju/sledovala jsem, proč ho mám ráda atd. A zatím asi poslední novinkou budou takové "mini recenze" na knížky. Asi jste si všimli, že nerecenzuju všechny knihy, které přečtu, protože bych to nestíhala a ne všechny knihy mě zaujaly natolik, abych napsala dlouho recenzi, popřípadě jsou knihy, které bych i ráda zrecenzovala, ale už jsem je četla před delší dobou a detaily si nepamatuju. Takže čas od času vydám článek, kde vám ve zkratce představím několik knih a můj názor na ně.

4. Facebook, Instagram - Tohle sice není úplně novinka, protože jak Facebook tak Instagram používám už delší dobu, ale poslední dobou jsem tam začala být více aktivní. Na facebooku přidávám odkazy na všechny články, takže vám nic neunikne a taky důležité novinky týkající se blogu, na Instagramu pak najdete nějaké fotografie z mého života. Odkazy na všechny sociální sítě jsou v menu, ale stránku na Facebooku najdete tady a Instagram tady.

To je co se týče novinek na blogu asi všechno. Snad jste s nimi spokojení, a kdybyste měli ještě nějaké nápady, jak to tady vylepšit nebo inspiraci na nové články/rubriky, které byste tady rádi viděli, dejte vědět v komentářích.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tak ti želám veľa úspechov :) Krásny blog!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Zmena je vždy dobrá, ako aj táto :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za to kodování klobouk dolů (škoda že žádný nemám :D).
    Ještě že jsi o knižním klubu nepřemýšlela na záchodě. :DD A o těch recenzích vím, jen mi napiš, kdy v měsíci je budeš chtít zveřejnit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, budu ti dodávat termíny :D. Většinou to bude na konci měsíce :)

      Vymazat

Popular Posts