Treasures of the Library #1

6/09/2016 03:06:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku.
Dneska to bude úplně něco ového, protože vám přináším novou pravidelnou rubriku, Treasures of the Library neboli Poklady z knihovny. Jako velký knihomol samozřejmě pravidelně navštěvuju naši místní knihovnu, která sice většinu knih, které chci číst nemá, ale i tak si vždycky domů přitáhnu plnou tašku knih. K mojí smůle to jso učasto knihy, které nemám v TBR, takže místo aby ty čísla klesala, tak buď stoupají, nebo se vůbec nehýbají. Každopádně jsem si řekla, že by mohlo být fajn vám vždycky ukázat, jaké knihy jsem si pořídila a dát vám tak nějakou inspiraci, protože jestli nějakou knihu mají u nás, tak ji rozhodně musí mít všude :D. Tak se na to podíváme.


Snažím se konečně dočíst Školu noci, takže jsem si v knihovně byla vyzvednout 10. a 11. díl této série. Ten dvanáctý tam bohužel nemají, což mě neskutečně štve, ale tak třeba si ho v nejbližší době pořídí. 10. díl jsem už přečetla a kupodivu jsem to přežila, 11. mě ještě čeká, zas tak moc se do toho nehrnu. Dále jsem tam z nějakého důvodu sebrala dvě knížky Alex Flinn, ačkoliv jsem vůbec neměla v plánu je číst. Netvora jsem viděla jako film, který byl super, tak snad bude i kniha dobrá. Proč jsem vzala i Čarovnou netuším, protože o té knížce vlastně vůbec nic nevím a mám nějaký divný pocit, že se mi nebude líbit. Uvidíme, jestli se k ní vůbec dostanu.


Muž jménem Ove ani Babička pozdravuje a omlouvá se jsem na seznamu neměla, ale jsou to knihy, o které jsem slyšela, a když jsem je v tom regálu viděla, tak jsem je prostě popadla a šla s nimi domů. Muž jménem Ove právě teď čtu a zatím to je dobré, tak snad to dočtu a nedopadne to jako 100letý stařík který vylezl z okna a zmizel. Ztráty & Nálezy je naopak kniha, kterou jsem v TBR měla a už nějakou dobu jsem na ni čekala. Stejně na tom je Měděný jezdec. Na tu knihu se hrozně těším, ale zároveň mě děsí, protože je fakt hodně tlustá.


Pusinku jsem teď dočetla a asi bude recenze. Opět kniha, o které jsem v životě neslyšela, ale měli ji mezi novinkami, tak jsem si přečetla anotaci a zalíbila se mi, tak šla taky domů. Inferno myslím v TBR mám, tak jsem ho vzala, ale že by se mi do toho nějak chtělo se říct nedá. Nechápu proč, protože Šifra mistra Leonarda je jedna z mých nej knih, ale kdykoliv jsem si domů přinesla něco dalšího od Dana Browna, tak jsem to nikdy nepřečetla. Náhodou jsem zjistila, že v knihovně mají Serenu, kterou si chci přečíst, protože to je předloha stejnojmenného filmu s Jennifer Lawrence a Bradley Cooperem. No a samozřejmě jsem musela popadnout i knihu Nicholase Sparkse, kterou jsem tam viděla, ačkoliv mám pocit, že ani tahle není v TBR. Vážně bych tam měla přidat všechny jeho knihy, které jsem nečetla.


Ehm… ne, tohle vůbec nejsou knížky pro děti, respektive holky věku 13 let, vůbec ne. Tuhle sérii jsem četla jako malá, ale jelikož u nás nemají všechny díly, tak jsem ji nikdy nečetla celou, tak se to teď snažím dohnat. Celkem je těch knih 12, já už jsem jich 6 četla. Je to takové nenáročné čtení, ale docela zajímavé, baví mě. Tady je 5., 6., 7. a 8. díl


A ještě první díl andělské série a dvojjazyčné vydání Wildeových pohádek. Proč sakra potřebuje studentka literatury dvojjazyčné vydání? Jo, tak to taky netuším, ale prostě jsem ho vzala taky.


A tady jsou všechny knihy pohromadě. Celkem by jich mělo být 18, pokud umím dobře počítat. Ještě doma mám Harryho Pottera a Relikvie smrti, to už od minulé návštěvy, ale zapomněla jsem vám ho vyfotit. Jak říkám, těch knih sebou vždycky dotáhnu hodně. U nás se knihy půjčují na 2 měsíce, ale můžete si je několikrát prodloužit, za předpokladu, že je nikdo nemá rezervované, což se stává jenom u těch nejžádanějších titulů.

Chodíte rádi do knihovny? Jdete tam pro vybrané knihy, nebo si taky odnesete domů všechno hezké, co vidíte?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Počkat, to je všechno za jednu návštěvu? :D Netušila jsem, že vlastníš náklaďák :D

    Já si z knihovny půjčuji daleko méně knih, protože
    1) máme je na 1 měsíc
    2) často tam jsou knihy od někoho zarezervované (a tedy se k nim nedá pořádně dostat, hlavně thrillery - taky jsem chtěla půjčit Pusinku a i jiné knížky, ale jsou moc žádané)
    3) nečtu tak rychle jako ty
    4) musela jsem se pořád moc učit do němčiny a dělat seminárky :DD (na Abitur jsem dostala 3 z něminy a z obhajoby 1 :D)
    5) měla jsem pořád plný batoh (většinou kvůli učebnicím do němčiny)
    6) častokrát jsem knížky nosila po ulici v rukách (ale je docela blbý nést hromadu knížek jen tak :D)
    7) nemám náklaďák :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) U nás taky kdysi byly na měsíc, ale pře pár lety to změnili :D
      2) Taky už se mi stalo, že jsem na nějakou knihu musela čekat rok, ale nestává se to často
      3) To asi nikdo :D
      4) Gratuluju :)
      5) Tak já do knihovny nechodím ze školy :D
      6) To chápu, já jsem včera byla nakupovat knížky a jak jsem s tím chodila po knihkupectví v náručí, vypadalo to docela blbě :D
      7) Já taky ne :D. Já tam vždycky jedu zároveň s taťkou v autě :D

      Vymazat
    2. 1) Asi (většinou) malý zájem :D
      2) To jistě vyžaduje velkou trpělivost
      3) :DD
      4) Danke :D
      5) Kousek od školy je docela dobrá knihovna, ale tam ted už nepůjdu :(
      6) Nové knížky? Už se těším na New In :) V knihkupectví to ještě jde, na ulici nebo v plné šalině je to horší. :D
      7) Ahá :D

      Vymazat
  2. Woow, to je kníh :) Dám ti adresu a pošli mi nejaké :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad na rubriku! A trefný název :D. Já si teď z knihovny dlouho nic půjčovat nebudu, protože mi zaprvé vypršela registrace a pak taky by to to nemělo cenu obnovovat, když na rok jedu pryč. Každopádně Školu noci první dva nebo tři díly jsem četla na mobilu a docela se mi tahle série líbila, doufám, že ji někdy i dočtu :D. Ztráty a nálezy je moc hezká kniha, sice jsem ze začátku měla trochu problém zvyknout si na styl psaní, ale po chvíli to všechno přešlo. :)
    Přeji příjemné čtení! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ted taky vypršela registrace, tak to musím jít v pondělí napravit :D

      Vymazat

Popular Posts