Week with Ella (13.6 - 19.6. 2016)

6/20/2016 09:45:00 dop.


Ahoj, vítejte u nového Týdne s Ellou. Minule se objevil komentář, že bych mohla do článku dávat i nějaké fotky, čemuž jsem se snažila vyhovět. Jsou to sice většinou takové blbosti, ale aspoň nějaké maličkosti jsem vám vyfotila. I když někam jdu, tak sebou foťák netahám, protože mi přijde jít do obchodu nakoupit a fotit si obchod nebo tak něco. Někdo s tím možná problém nemá, ale mně prostě vadí, když na mě lidé divně zírají. No, snad si i přesto tento článek i s fotkami užijete.


Pondělí, 13. 06. 2016
V pondělí jsem měla naplánováno nějaké zařizování. Nejprve jsem se stavila do knihovny vrátit pár knížek a vyzvednou jednu, kterou jsem tam měla rezervovanou (co je to za knihu se už brzy dozvíte). Z knihovny jsem potom vyrazila na chirurgii. Nebojte se, nic se mi nestalo, ale nesla jsem tam bráchovy papíry pro pojišťovnu a pak jsem se stavila do obchodu, protože mi došlo kafe. Normálně piju Latte od Jacobs, takové to balení kde je 10 pytlíčků. Samozřejmě ho nikde neměli a mě se už nechtělo do dalšího obchodu, tak jsem si místo toho vzala novinku Nescafé Coconut Dream a musím říct, že chutná opravdu skvěle. Já kokos přímo miluju.


Na delší dobu to byl asi můj poslední pomeranč. Pojďme držet minutu ticha.

Úterý, 14. 06. 2016
V úterý jsem neměla žádné plány, tak jsem akorát koukala na seriály, uvařila oběd a celé odpoledne jsem psala recenze na knížky. Některé jsem už zveřejnila, některé si nechávám na později, protože občas se mi nechce nic psát, takže je fajn mít v záloze článek, který stačí akorát opravit a vydat, nemusím vymýšlet nic nového.

Viděli jste film Paddington? Mě celkem pobavila kombinace Roberta Crawleyho (Downton Abbey) a Doctora (Doctor Who)

Středa, 15. 06. 2016
Ve středu jsem taky akorát vařila, jinak byly moje plány nulové. Většinu času jsem strávila koukáním na Booktube videa a čtením. Nic zajímavého, o čem bych vás měla informovat.

Byla menší bouřka, tak proč nevyfotit mraky, že?

Čtvrtek, 16. 06. 2016
Ve čtvrtek ráno jsem vyrazila nakoupit a konečně jsem si koupila kafe! Potom jsem zjistila, že mám v knihovně další rezervovanou knížku k vyzvednutí a jelikož potom přišla SMS i taťkovi, tak jsme odpoledne vyrazili do knihovny. Ještě pár minut před odchodem jsem kontrolovala svůj účet a měli tam pro mě jen jednu knihu. Ale samozřejmě, že když jsem přišla, nějakým zázrakem tam ty knihy byly dvě. Co k tomu dodat, mám prostě geniální načasování.

Pátek, 17. 07. 2016
Pátek byl uklízecí den, tak jsem celé dopoledne utírala prach v celém domě, pak jsem si umývala vlasy a ještě jsem vařila oběd. Odpoledne jsem byla hrozně unavená, takže jsem se jenom tak poflakovala.

Aneb snažila jsem se dočíst For Darkness Shows the Stars. A uspěla jsem!

Sobota, 18. 06. 2016
V sobotu mi nebylo moc dobře, takže jsem nejela ani na oslavu, na kterou jsem měla jet. Skoro celý den jsem polehávala v posteli a pracovala na My Summer TBR, který jsem už vydala.

Neděle, 19. 06. 2016
V neděli odpoledne jsem se po hrozně dlouhé době podívala s mamkou v televizi na film. Jednalo se o Prokletý ráj. Začaly jsme se na to dívat, když jsme si uvařily kávu a nějak jsme u toho zůstaly a dodívala jsme se. Tak nějak jsem čekala nějaký šokující zvrat, ale na to, jak dramaticky to vypadalo na začátku, to bylo nakonec trošku nuda.
Lesní jahody, pro které jsem nemusela do lesa, ale na zahradu.

Co zajímavého se tento týden stalo vám?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Mě se myslím v pondělí stala zajímavá věc. Při úklidu se mi dostal prach do oka, tak jsem si ho promnula a najednou mě to oko začalo hrozně bolet a nemohla jsem ho skoro otevřít. Utíkala jsem do koupelny se na to podívat a představ si, že mi spodní řasy a kus kůže vlezly do oka. Nevím, jestli si to dovedeš představit, ale vypadalo to dost divně a taky to bolelo. Chvilku jsem si říkala, že s tím snad budu muset někam jít, ale pak jsem se to nějak snažila dostat zpátky a nakonec se mi to podařilo.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts