Unboxing #1 - Bookdepository

6/14/2016 02:51:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska vás čeká něco velice originálního. No dobře, dělám si srandu. Unboxing asi všichni znáte. Kdysi jsem moc neplánovala tenhle typ článků dělat, hlavně proto, že na internetu skoro neobjednávám, ale v poslední době jsem přes internet nakupovala nějaké knížky, takže jsem si říkala, že by vás to mohla zajímat. Tyhle knihy jste už sice mohli vidět v New In, protože už mi přišly před nějakou dobou, ale já blesk jsem se ke článku dostala až teď. Takže hlavní pointou článku není představit vám ty knihy, ale spíš vám sdělit moje zkušenosti se stránkou, ze které jsem objednávala a tou je Bookdepository.


Jelikož jsem zrovna měla zkouškové a zkoušky jsou samozřejmě náročné, řekla jsem si, že by to chtělo nějakou odměnu a co může být lepší odměna, než nádherné knížky, že? Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet Bookdepository, protože tam mají spoustu knih, které u nás nikde neseženete (anglických pochopitelně) a hlavně mají poštovné zdarma, což velice oceňuji. Právě poštovné je jedním z hlavních důvodů, proč nenakupuju na internetu, protože ačkoliv ceny můžou být malinko nižší, většina stránek má celkem drahé poštovné a tak musíte nakoupit za hodně peněz, aby se vám to vyplatilo. Objednávala jsem 4 knihy a to 17. května. Už další den, 18. května mi přišel e-mail, že první z knih je na cestě. Knížky posílají zvlášť, nečekají na celou objednávku, což je na jednu stranu super, protože vám dorazí aspoň něco, ale pokud si objednáte třeba 10 knih a všechny vám pošlou zvlášť, tak se z toho asi zblázníte a ani vaše pošta vám příliš nepoděkuje.


Balíček dorazil v úterý, 24. května, takže mu to od odeslání trvalo 5 pracovních dní, což není moc, když si vezmete, že to cestuje až z Velké Británie. Kniha dorazila ve velké obálce (nebo ona to není obálka, ale já netuším, jak to nazvat) a byla vycpaná bublinkovou fólií, ale já jsem byla tak nadšená z rozbalování, že jsem vám vnitřek zapomněla vyfotit. balíček totiž přišel asi v poledne, ale jelikož já jsem byla nahoře a taťka venku na zahradě, převzal ho on a dostal se ke mě až ve chvíli, kdy jsem odcházela na zkoušku, takže jsem se celé odpoledne těšila, až si ho rozbalím ,ačkoliv jsem samozřejmě věděla, co je uvnitř.


První knihou, která ke mně dorazila, byl A Court of Thornes and Roses od Sarah J. Maas. Zrovna včera jsem vydala recenzi, kdy vás kniha zajímala. Já jsem kupovala Paperback, protože to vychází podstatně levněji než hardbacky, ačkoliv zrovna u téhle série mají hardbacky hezčí obálky, ale co se dá dělat. Knížka mě vyšla na 270 Kč, což je moc hezká cena.


Zbylé tři knihy mi poslali dohromady, takže ačkoliv první balíček přivezla naše paní listonoška, u většího balíku jsem očekávala poštovní auto. Jelikož u první objednávky cesta trvala 5 dní, očekávala jsem, že u téhle to bude podobně. Bohužel jsem si musela chvíli počkat, než knihy vůbec pošlou. Poslali je až v pondělí, 23. května. Tak nějak jsem čekala, že dorazí v pátek, pátý pracovní den od odeslání, což se bohužel nestalo, takže jsem byla docela zklamaná, protože jsem se na ně hodně těšila a musela jsem si počkat na pondělí. V pondělí jsem celý den vyhlížela poštu, protože jsem si byla jistá, že dorazí, což se nakonec nestalo. Uklidnila jsem se tím, že jim asi teprve v pondělí dorazily na poštu, takže mi je dovezou v úterý. I v úterý jsem vyhlížela poštu a zase nic. Už jsem se začínala bát, ale tak píšou 4-8 dní, takže jsem si byla jistá, že přijdou ve středu. Ve středu jsem tedy opět vyhlížela poštu a tentokrát jsem auto opravdu viděla. K mému zděšení zastavili o pár baráku vedle a po chvíli odjeli. V tu chvíli mi došlo, že sem už se vracet nebudou a začala jsem vyšilovat. Knížky zaplacené, pošta nikde, co budu dělat? Asi si myslíte, že zbytečně panikařím, ale problém je, že kousek od nás stojí nově postavený golfový klub, který má velmi chytře stejné číslo jako my, akorát jim přidali k němu A jelikož na baráku ani nemají cedulku s číslem, při doručování dochází docela k problémům. A jelikož k nám balíky tak často nechodí, pošťáci si zvykli, že většinou balíky vozí tam, proto jsem tak vyšilovala, protože jsem se bála, že ho omylem doručili tam a já se k němu už nikdy nedostanu, jelikož byl zaplacený a nikoho by to nezajímalo. Už jsem dokonce zvažovala, že napíšu e-mail na poštu, ale nakonec jsem ještě čekala.


Kolem poledne se ozval zvonek a taťka mi oznámil, že to vypadá na listonošku. To jste měli vidět ten závod ke dveřím, kam se na mě hrabe nějaký Bolt. Spadl mi obrovský kámen ze srdce, protože za dveřmi na mě čekal balíček. Ano, za dveřmi. Nevím, jestli se to děje jenom u nás, ale když k nám něco dováží (tohle, Avon), tak mají tendence zazvonit, nechat to tam a odejít, což se mi moc nelíbí, ale uklidňuju se tím, že listonoška počítala s tím, že když jsou všude otevřené okna, někdo bude ona. Možná třeba i viděla taťku v okně, kdo ví. Knížky přišly zabalené v kartonovém obalu přelepeném páskou.


Tenhle balíček nebyl obalený bublinkovou fólií, ale knihám se při cestování nic nestalo. Jak tento, tak předchozí zásilka obsahovala fakturu a taky záložku. Tu z prvního balíčku jsem zapoměla vyfotit, tu druhou uvidíte za chvíli.


Jak už jsem říkala, v balíčku dorazily tři zbývající knihy - The Assassin's Blade a A Court of Mist and Fury od Sarah J. Maas a Oblivion od Jennifer L. Armentrout. ACOMAF byla kniha, kterou jsem chtěla ze všech nejvíc, protože jsem ji zrovna dočetla a byla úžasná. K tomu jsem samozřejmě přidala ACOTAR, protože nebudu mít doma neúplnou sérii, že? Původně jsem chtěla brát jenom 3 knihy a pro tu třetí jsem měla asi milion možností, Nakonec jsem to snížila na dvě, ze kterých jsem si ovšem neuměla vybrat, tak jsem nakonec vzala obě, protože zkoušky jsou náročné, tak si člověk musí udělat radost.


A tady jsou už všechny knihy pohromadě. Musím přiznat, že jsem se k nim ještě nedostala. Teda ACOTAR a ACOMAF jsem četla nedávno, takže ty asi číst nebudu, ale přes léto chci rozhodně přečíst The Assassin's Blade a Oblivion. Pokud plánujete z Bookdepository objednávat, tak lidně do toho, knížky opravdu dojdou, sice to občas trvá delší dobu, ale tak mají za sebou dlouhou cestu. Já si tam určitě časem objednám ještě něco, rozhodně si musím koupit Empire of Storms, až v září vyjde.

Máte s Bookdepository zkušenosti?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. V té obálce je úplně vidět, co tam je za knížku. :D Nechápu, proč na balíčcích je Posta Slovenska. :D Mě se víc líbí paperbacková verze ACORAT, i když jsou hodně podobné. :)

    Nechápu jak může mít rodinný dům stejné číslo jako nějaký klub. A to chování pošťačky není moc dobré. U nás když pošťačka nemůže najít danou schránku, tak to hodí na hromadu s letáky. Chápu, že když musí jméno hledat na 60 schránkách, tak to není nic příjemného, ale zase by si měla uvědomit, že za to má zodpovědnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky zarazilo, ale klidně ať tam je i malajálámská, hlavně když to dojde :D

      Pošta mi občas hodně vadí. Já chápu, že čekat na každého než dorazí a převezme balík je na nic, ale je to jejich práce a třeba já než seběhnu z půdního bytu tak mi to chvilku trvá.

      Vymazat
  2. Moc krásné knížky, taky se teď chystám z BD objednávat :) Dvůr trnů a růží bych si taky ráda přečetla, chtěla jsem si ho objednat právě v angličtině. A i když ale věřím, že má angličtina není nijak špatná, stejně se bojím, že tam třeba bude hodně výrazů, kterým neporozumím.. Ty jsi s tím problém neměla? :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts