10 Most Played Songs - May 2016

6/07/2016 12:59:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Tohle už je konečně poslední z květnových shrnutí. Začínám si říkat, že jich mám nějak moc, protože trvá skoro 2 týdny, než je všechny vydám. Nemůžu vás ale ochudit o nejnovější přehled mých oblíbených písní. Asi si velmi rychle všimnete, že se tam hodněkrát vyskytuje Rachel Platten a to z toho důvodu, že jsem v poslední době hodně poslouchala její album Wildfire, které je opravdu dokonalé a Rachel se díky němu vyšplhala na pozici mých nejoblíbenějších zpěvaček.












A jaké skladby teď patří mezi vaše oblíbené?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Mám ráda všechny, dokonce je mám i v telefonu ale Rachel Pllatern poznávám až teď. Nemá špatné písně, rozhodně mi je blíž než lecjaké kapely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se hlavně líbí její texty, které na rozdíl od některých interpretů mají nějaký význam :)

      Vymazat
  2. Vyzerá to tak že si stiahnem nové songy Rachel :) Je skvelá

    OdpovědětVymazat
  3. A ja zase žiadnu z nich nepoznám. Nevadí, idem počúvať :).

    OdpovědětVymazat
  4. Znám jen tu desátou! Asi se trochu stydím. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Znám jen tu desátou! Asi se trochu stydím. :D

    OdpovědětVymazat

Popular Posts