New In: December 2015

1/02/2016 01:50:00 odp.


Jelikož tu máme leden, nastal správný čas podívat se, co jsem si v prosinci nakoupila. Najdete tady pouze věci, které jsem si koupila sama, na vánoční dárky tady byl jiný článek. Není tady zas tolik věcí, ale rozhodně toho je více, než třeba v listopadu a je tady i spousta neplánovaných nákup. Nicméně v prosinci jsem dělala hned 4 zápočty, tak jsem si přece zasloužila nějakou menší odměnu, že?


Úplně první nákup se uskutečnil v Ikei, kam jsem se zase po pár letech dostala. Jela jsem tam výhradě pro svíčky, protože tam mají docela dobré za nízké ceny, ale mít víc peněz, nakouila bych tam toho mnohem víc. Ještě jsem si vzpoměla, že jsem si tam koupila ten jejich velice populární bílý květináč, ale zapoměla jsem ho vyfotit a teď už jsem moc líná na to to dělat. Celkem jsem tam nakoupila 3 balení čajových svíček, čtvery svíčky a jedno balení po třech.


V Ikei mají hodně levné čajové svíčky. Za 59 Kč tam seženete balení po 100 kusech a to už se opravdu vyplatí, všude jinde to mají drahé. Obyčejné čajovky používám do aromalampy a ty moje staré už skoro dochází, takže tohle balení se bude hodit. Chcete slyšet vtipnou historku? Nechcete, ale stejně ji uslyšíte. Skoro jsem je zapoměla koupit, jak jsem byla pohlcena ostatníma svíčkama. Až když už jsem stáli u pokladny, tak jsem si všimla, že jedna paní v řadě přede mnou má ty čajovky a tak jsem si vzpoměla, že jsem je chtěla taky. Taťka se mě snažil přesvědčit, že si je koupím jinde, takže jsem mu musela složitě vysvětlovat, že jinde jsou hrozně drahé. Takže naši čekali ve frontě u pokladen a já jsem se motala po okolí a hledala ty svíčky. No, samozřejmě jsem je nenašla, takže jsem se vrátila k pokladně, zaplatila nákup, dala ho našim, kteří se vydali do jiného obchodu a já jsem se vydala znovu do Ikei, abych ty zpropadené svíčky našla. Naštěstí se mi to napodruhé podařilo a já jsem je s klidem mohla odnést k pokladě. Tady vidíte, jak moc jsem stála o svíčky, které jsem ještě ani neotevřela.


Další svíčky, které jsem nakoupila jsou tyhle vonné ve sklěněných kalíšcích. Mám celkem čtyři - jahoda, vanilka, jablko a pomeranč. Měli jich tam víc, ale zas jsem nechtěla brát všechno. Měly by vydržet 25 hodin, což vám zatím potvrdit nemůžu, jelikož jsem je ještě nezapálila. Ale voní moc pěkně. Jedna svíčka mě vyšla na 20 Kč. Chcete další vtipnou historku? Dneska vtipem jenom srším. Když jsem zjistila, že pojedeme do Ikei, hned jsem se dívala na jejich stránky na nabídku svíček, ať vím, co tam mám hledat. A tam jsem si všimla, že na některé svíčky mají slevu, z čehož jsem byla nadšená. Moje nadšení mírně opadlo, když jsem zjistila, že to platí pouze pro členy Ikea Family. No a co neudělá zoufalá Ella toužící po svíčkách ve slevě? Ano, uhodli jste, okamžitě se registruje do Ikea Family. Pak ovšem nastal problém - zítra jedu do Ikey, ale kde seženu kartu? Na stránkách psali, že se dá vytisknout tam, ale netušila jsem, jak to tam probíhá, takže jsem se rozhodla stáhnout si jejich aplikaci, kde by karta měla fungovat. To se mi pořád nedařilo a já už jsem z toho byla na nervy. Nakonec jsem aplikaci stáhla, nicméně se mi tam nedařilo přihlásit, pořád to psalo, že jméno a heslo se neshodují. Nakonec jsem si v recenzích všimla, že to tak dělá skoro všem, asi je v té aplikaci nějaká chyba. Tak jsem toho nechala a smířila se s tím, že budu muset absolvovat složitý systém tisknutí karty. Když jsem další den vešli do Ikei, hned jsem zahlédla ceduli Koutek Ikea Family - Tisk karet, tak jsem se k němu rozběhla, přičemž jsem samozřejmě ztratila rodiče. Přijdu tam a zjistím, že počítač je mimo provoz. Tak jsem šla hledat rodiče, abych si jim mohla postěžovat a nahoře jsem spatřila další počítač, tentokrát funkční. Tak jsem se pustila do složitého vypisování čísel z mého už dříve vytvořeného účtu a konečně jsem dostala svou vytouženou kartu Ikea Family. Tady máte další důkaz, jaký šílenec jsem.


Chcete další vtipnou historku? Ne, dělá msi srandu, pro dnšek už mi došly. Vzala jsem taky dvě balení vonných čajových svíček po 30 kusech s vůní vanilky a pomeranče. Ještě jsem měla jahodu, ale tu nakonec dostal brácha. Teď mě trošku mrzí, že jsem si nevzala ještě jedno balení, protože ty čajovky používám nejčastěji, ale tyhle jsem taky ještě neotevřela, od minula mám ještě otevřenou skořici a lesní ovoce, takže by mi to mělo nějakou dobu vydržet a pak se budu muset do Ikei stavit znovu. Jedno balení stálo myslím 40 Kč, pokud se nepletu.


A poslední věcí z Ikei je toto balení tří svíček v růžové barvě s vůní peppermintu. Tu nejsvětlejší už jsem zapálila a trošku pokoj provoněla, ale teď mě naštvalo, že mi tam ještě zbyl vosk, ale knot už nejde zapálit, tak nevím, co s tím udělám. Asi to přidám do těch dalších svíček, až je zapálím. Celé balení stálo myslím nějak 60 Kč.


Teď už se podíváme na kosmetické novinky. Lak na nehty od Miss Sporty z řady Check Matte jsem koupila v DM, kde je měli ve slevě, myslím za 35 Kč? Nejsem si jistá. Já mám šedý, které ale vypadá trošku fialově. Bohužel nemají moc velký výběr, pouze 3 odstíny, což je škoda.
A v Rossmanu jsem si koupila obyčejný štětec na tvářenku, protože jsem žádný neměla. Zatím mi vyhovuje a stál taky kolem 35 Kč.


Sháněla jsem nějaký obyčejný levný balzám na rty, protože vesměs je mám zabarvené. Vybrala jsem si jahodový od Astrid, asi za 30 Kč. Je docela dobrý, na rtech příjemný, ale mám pocit, že moc dlouho nevydrží a hydratace taky nic moc. Do košíku jsem pak ještě přihodila novinku od Maybelline - matnou rtěnku. V Rossmanu ji měli ve slevě za 100 Kč a jelikož jsem žádnou matnou neměla, rozhodla jsem se ji zkusit. Bohužel mají jenom 3 odstíny - červenou, takovou do oranžova a barbie růžovou. Tu oranžovou neměli a ve světle růžové vypadám jak mrtvola, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tu červenou, protože pořádnou červenou rtěnku jsem neměla. Bála jsem se, že ji nebudu nosit a že bude moc výrazná, ale teď ji naprosto miluju. Docela mi i sluší a navíc ta rtěnka je prostě boží. Ale více se dozvíte v recenzi.


Aby těch svíček nebylo málo, tak jsem si ještě pořídila další vosk od Yankee Candle. Původně jsem to tam šla jenom očichat, ale zalíbilo se mi hned několik vůní. Nakonec jsem si vybrala Strawberry buttercream, jahody se šlehačkou. Ještě jsem ho nezkoušela, ale voní nádherně. Pokud se nepletu, tak ty vosky stojí asi 60 Kč.


A další nákup z Rossmana. V letáku jsem si všimla, že mají ve slevě paletky Essence za 100 Kč, takže jsem ještě v pondělí před Vánocema naběhla do nejbližšího Rossmanu (který u nás ve městě není, ale to je jedno) a pořídila si 3 zbývající paletky - Vintage, Greys a Nudes. A jsem z nich nadšená. Bohužel teď přes Vánoce jsem neměla pořádně příležitost je vyzkoušet, zatím jsem se líčila jenom s Vintage na Štědrý den, ale dělala jsem swatche a jsou moc hezky pigmentované, takže je určitě využiju. Jo, mám teď už docela dost stínů, ale ty se hodí vždycky, že?


A dostáváme se k poslednímu nákupu. Byla jsem v trafice a u nového čísla Joy měli mix dárečku od Essence a navíc na obálce je Jennifer Lawrence, takže jsem si časopis koupila. Já jsem tam měla lak na nehty od Essence v odstínu 36 dare it nude, ale slyšela jsem, že tam jsou třeba linky nebo voňavka.

Opět se dostáváme na konec článku. Doufám, že jsem vás svýma historkama neodradila a ještě se ke mě na blog někdy vrátíte. A čím jste si v prosinci mimo Vánoce udělali radost vy?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. niektoré sviečky z Ikei skvelo voňajú a niektoré vôbec, ale mne po zapálení vôbec nevoňajú :( lak od essence je však skvelý, tieto gélové sa im najviac vydarili a aj odtieň je krásny! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie sviečky z Ikey zbožňujem :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Ty jsi dobře pojala nákupy, samé svíčky. Já bych to nevypálila ani za sto let :-) ale je pravda že Ikea nabízí pěkné svíčky které stojí za to. Ikeu jsem nenavštívila hodně dlouho, přeci jenom nebydlím kousek od ní. Už se těším na recenzi na tu matnou rtěnku od Maybelline. Já jsem si ji kupovala v listopadu v Madridu, stejný odstín ale moc z ní nadšena nejsem.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts