Avon Ošetřující přípravek k odlíčení očních partií

6/24/2016 03:19:00 odp.


Ahoj, vítejte u dalšího článku. Už strašně dlouho chci napsat recenzi na odličovač od Avonu, ale stále se mi to nějak nedařilo, až teď jsem se k tomu konečně dostala. Odličovač mám doma už dlouho, v současné době už mám druhé balení a opravdu mi vyhovuje, proto bych se s vámi chtěla podělit o mé zkušenosti.



Balení je bílé, ale lehce průhledné, takže stále můžete vidět, kolik produktu vám zbývá a jestli není potřeba koupit nový. Jinak je balení hodně obyčejné, ani ta etiketa není nijak zdobená. Balení je praktické, ale asi bych uvítala, kdyby vypadalo trošku zajímavěji. Nahoře je černé víčko, které odšroubujete a pomocí malého otvoru na vatový tamponek nanesete přijatelné množství produktu.




Produktu je v balení 150 ml, což vám nějakou dobu vydrží. Já s ním opravdu odličuju jenom oči, takže ho spotřebujete opravdu malinko. Odličuje dobře, stačí tamponkem přejíždět přes oko a odstraní všechno od očních stínů přes korektor až po řasenku. S některými řasenkami občas trošku bojuje, ale není to nic hrozného. V očích neštípe, alespoň za předpokladu že nejste nemehla jako já, nedáte si na tamponek hodně produktu a ten zbytek si nenapatláte do očí. A když říkám do očí, tak tím vyloženě myslím, že do očí. Ne že to kolem očí přejede, ale vy máte regulérně krém v očcích. Pak jo, štípe to, ale to všechno. Já nevím, jak to nedál, ale i když si krémuju obličej, ten krém mi vždycky skončí v očích. Proč?





Odličovač je krémový, ale není moc hutný, konzistence je spíš taková tekutější, takže se s ním moc dobře odličuje. Rozhodně vám ho můžu doporučit, když ho koupíte ve slevě, tak je docela levný (momentálně 69 Kč) a svoji práci odvede skvěle a když zrovna nemám chromé ruce, tak je k očím opravdu šetrný.

Plusy:
+ dobře odličuje
+ neštípe v očích
+ cena
+ konzistence

Mínusy:
- žádné

Zkoušeli jste odličovat od Avonu? Nebo máte jiného oblíbence?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. neviem prečo, ale ja nemám rada krémové odličovanie..skôr som používala odličovacie obrúsky, alebo teraz ako sú micelárky, tak jedine tie..aj na očné okolie by som si asi vybrala niečo tekutejšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Mě oči štípou i normálně, a to si na sebe nemusím nic patlat. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som ho používala, nebol zlý ,ale s krémovmými odličovačmi všeobecne nemám nejaké dobré skúsenosti :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts