Micelární čisticí pleťová voda pro všechny typy pleti

6/20/2016 10:26:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Asi jste si už všimly, že poslední dobou jsou velice populární micelární vody a přišla s nimi na trh už snad každá značka. Mě micelární vody vždycky míjely a nějak jsem neměla potřebu si ji pořizovat, ale pak se objevila jako novinka v Avonu, navíc za akční cenu, tak jsem si řekla, že ji vyzkouším. V současné době už ji mám skoro vypotřebovanou, takže jsem si na ni stačila udělat názor.


Micelární voda je v oválném plastovém balení, které je průhledné, takže vidíte, kolik vody vám zbývá. Etiketa není nijak přeplácaná, obsahuje důležité informace, takže za mě se balení opravdu povedlo a nemám mu co vytknout.

Micelární voda s aktivním komplexem s čisticími bobulemi.
Pro všechny typy pleti a pro všechny věkové skupiny.
  • účinně čistí a odstraňuje i voděodolný make-up
  • osvěžuje a zklidňuje pleť
  • ulevuje od pocitu napnuté pleti
Účinky: Jemné složení je založeno na aktivním komplexu s čisticími bobulemi, které jsou známé svými čisticími účinky. Micelární voda účinně odstraňuje veškeré stopy nečistot a nežádoucího mazu a zanechává pleť jemnou, hydratovanou a svěží. Snadno odstraňuje make-up.
Bez parabenů. Hypoalergenní. Dermatologicky, klinicky a alergologicky testováno. Oftalmologicky testováno. Nekomedogenní. Vhodné pro všechny typy pleti.
Použití: Nanášejte pomocí vatového tampónku na suchou pleť. Několik vteřin přidržte tampónek na řasách, víčkách a rtech a poté setřete. Není třeba oplachovat. Pro použití na obličej, oči a rty.


Voda není nijak parfemovaná, což je za mě rozhodně plus. Bohužel musím hned na začátku konstatovat, že ačkoliv Avon tvrdí, že se s ní dají odličovat oči, tak to vůbec není pravda. Jako jo, ona by to možná i zvládla, ale problém je, že neskutečně štípe v očích, takže opravdu doporučuju se této oblasti vyhnout. Já oči odličuju krémovým odličovačem, micelárku potom používám na make-up a občas zbytky rtěnky. Na toto je podle mě skvělá, s make-upem si poradí, ale i když se snažím vyhýbat očím, stejně se mi tam nějak dostane a pak mě oči štípou a jsou podrážděné, což mi teda docela vadí. Jinak je ale plně funkční, takže pokud jste šikovnější než já a těm očím se vyhnete, tak je naprosto v pořádku a můžete ji s klidným srdcem vyzkoušet.

Já osobně jsem ji používala i přes problémy s očima relativně ráda, ale znovu si ji už nekoupím. Jako novinku jsem ji kupovala v akci snad za 60 Kč, což se za 200ml ještě vyplatí, ale běžně ji seženete tak za 100 Kč i víc a když si vezmete, že taková micelárka Garnier vyjde v průměru na 150 Kč za 400ml, rozhodně vychází levněji než ta od Avonu. Takže až mi dojde, poohlídnu se po nějaké v drogerii a tuto od Avonu si znovu koupím pouze v případě, že bude někde ve slevě.

Plusy:
+ balení
+ dobře odličuje make-up

Mínusy:
- štípe v očích
- cena v poměru s množstvím

Máte zkušenosti s mcielárkou od Avonu? Jaká je vše oblíbená micelárka?

You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts