Movies I've Seen in May 2016

6/04/2016 08:26:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Na rozdíl od minulého měsíce jsem v květnu viděla hned několik filmů, takže konečně mám o čem vyprávět. Ještě spoustu jich mám na seznamu, ale snad se tím přes léto nějak proberu. V květnu jsem viděla 7 filmů, což je celkem hezké číslo. Z toho jsem na 2 byla v kině a 5 jsem jich tedy viděla doma. Na moje poměry to je celkem dost, tak se pojďme detailněji podívat, na co jsem se to vlastně dívala.



1. Zootopia - 1. května byla v CineStaru levná neděle, takže jsem vzala bráchu a vyrazili jsme na Zootopii, protože za 50 Kč, no neberte to. Bylo tam sice hrozně moc lidí a nesehnali jsme úplně nejlepší místa, ale i tak to bylo docela v pohodě a oba jsme se ti užili. Já možná dokonce i víc než on. Zootopia je úžasný film, není to jenom pohádka pro děti, ale myslím si, že to bude bavit i starší diváky. Nejvíc mě dostala scéna, kde Judy přijíždí vlakem do Zootropolis a my můžeme vidět, jak to tam vlastně vypadá, to se opravdu povedlo.

Hodnocení: 9/10

2. Captain America: Civil War - O týden později jsem vyrazila do kina znovu, tentokrát no nový díl Kapitána, na který jsem čekala zhruba 2 roky? No prostě od doby, co ho oznámili a to už bylo docela dávno. Musím říct, že mě to naprosto ohromilo, i když to občas bylo citově velmi náročné. Prostě Kapitán je můj nejoblíbenější superhrdina, takže je jasné, že jsem si to užila. Jedinou mojí výhodou je, že jsme se v podstatě dočkali nových Avengers, s čím jsem počítala a zas tolik mi to nevadí, ale možná by bylo fajn mít ještě jeden film, kde má hlavní roli Kapitán a pouze on. Takže budu muset doufat, že tohle není poslední film.

Hodnocení: 10/10

3. The Longest Ride - Longest Ride jsem měla rozkoukanou už někdy od dubna, ale pořád jsem se nemohla dostat k tomu to dokoukat. Byl to fajn film, ale Sparksovy knihy mají už i lepší zpracování, takže můj nejoblíbenější není. Bohužel ačkoliv mám Brit Robertson docela ráda, v některých scénách mi docela vadila, asi jsem si Sophie představovala trochu jinak. Zato Scott Eastwood byl skvělý.

Hodnocení: 7/10


4. No Way Jose - Netuším, proč jsem tenhle film měla vůbec na seznamu, ale kdybych ho neviděla, vůbec nic by se nestalo. Nechápu, o čem to mělo být, za mě šílená nuda, skoro jsem se nemohla přimět to dokoukat.

Hodnocení: 4/10

5. Atonement - Opět film, který jsem měla delší dobu rozkoukaný. Herecké obsazení úžasné, hlavně James McAvoy byl skvělý. Pokud jste film ještě neviděli, tak se rozhodně podívejte.
Hodnocení: 8/10

6. Singin' in the Rain - Tak tohle je klasika, o které slyšel snad každý, ale já jsem až doteď ten film nikdy neviděla. Je perfektní, ty vystoupení jsou úžasná, hlavně Singin' in the Rain a Good Morning.

Hodnocení: 8/10

7. Austenland - Pro fanynku Jane Austenové je Austenland snad povinností. Začátek filmu jsem viděla v televizi, tak jsem se rozhodla na něj podívat a byla to skvělá oddechovka, vtipná, romantická, prostě přesně to, co jsem čekala. A vůbec by mi nevadilo se do takového Austenlandu vydat a najít svého vlastního pana Darcyho.

Hodnocení: 8/10

Jaké zajímavé filmy jste v poslední době viděli vy?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Na Kapitánovi jsem také byla v kině a moc se mi líbil. Na Zootropolis se určo chci podívat.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Zootopiu by som si chcela pozrieť aj ja :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts