My Summer TBR

6/19/2016 06:34:00 odp.



Ahoj, vítejte u nového článku. Před pár dny jsem psala o knížkách, které byste si přes léto měli přečíst vy no, a dneska vám ukážu, co bych ráda přečetla já. Na rozdíl od mých doporučení je tohle převážně fantasy, hlavně proto, že spoustu těch sérii chci číst už strašně dlouho a myslím, že v létě bych se k tomu mohla konečně dostat. Já jsem, co se týče plánování TBR dost hrozná a většinou to dopadne úplně jinak a už teď vím o pár knihách, které jsem sem nedala, ale asi si je stejně přečtu, ale zase tenhle článek nemůže mít 50 stránek, že? Knížek je, pokud se nepletu 21, což není zas tak moc, takže mám i nějaké místo na knihy mimo TBR. Ale jelikož tam jsou nějaké série, tak uvidíme, jak to celé dopadne, pokud budu číst všechny knihy. No, dost bylo mluvení, vrhneme se na ty knihy.

1. Uglies (Oškliví) - Scott Westerfeld

Oficiální anotace: Každý může být úchvatně krásný, co je na tom špatného? Tally bude brzy šestnáct a už se nemůže dočkat. V jejím světě šestnácté narozeniny znamenají operaci, která člověka změní z fyzicky ošklivého na dokonale krásnou bytost, a tím jej katapultuje do ráje špičkových technologií, kde jedinou prací je nikdy nekončící zábava. Několik týdnů před narozeninami však Tally potkává novou kamarádku Shay, která si není úplně jista, jestli vůbec chce být krásná. Mnohem raději by se ocitla mimo dokonalý svět, na utajeném místě zvaném Kouř, kde žijí oškliví, kteří se rozhodli vzbouřit proti diktátu a povinnosti být krásný. Když Shay uteče a zanechá Tally zašifrovaný vzkaz s popsanou cestou do společenství, odhalí Tally odvrácenou stranu světa krásných - a není to nic pěkného. Úřady ji postaví před nejhorší volbu, jakou si dokáže představit: buď najde svoji kamarádku a vrátí se s ní zpět, a zároveň prozradí úřadům, kde se úkryt nachází, nebo nikdy nebude krásná. Její rozhodnutí jí navždy změní život…

Můj komentář: Oškliví je jedna z knih, kterou jsem před nedávnem koupila v Levných knihách za nějakých směšných 29 Kč a už předtím navíc byla v mojí TBR. Jelikož tu knížku mám fyzicky doma, asi bych si ji měla přečíst. Navíc ta anotace vypadá dost hezky, nicméně jsem četla docela negativní recenze, ale doufám, že zase půjdu proti proudu a kniha se mi bude líbit. No, a jestli ne, tak jsem za ni aspoň neutratila tak moc peněz.

2. - 4. The Summer I Turned Pretty (Léto, kdy jsem zkrásněla) - Jenny Han

Oficiální anotace: Belly měří svůj život v létech, a tím nemyslíme roky, ale roční období. Všechno zajímavé a báječné se v jejím případě odehrává výhradně od června do srpna. Zimy jsou dobré pouze na to, aby počítala týdny do dalšího léta, kdy konečně s mámou a bratrem Stevenem odjede jako každý rok k moři. Tedy přesněji řečeno do prázdninového domu přímo na pláži, který patří Suzanně, mámině nejlepší přítelkyni. A k Suzanně a jejímu domu zase neodmyslitelně patří její dva synové, Konrád a Jeremiáš. Tuhle dvojičku zná Belly odmala a co si pamatuje, jenom netrpělivě čeká, až si jí kluci začnou konečně všímat a vezmou ji mezi sebe. A toto léto se to konečně stane. A navíc se z nevýrazného káčátka vyloupne krásná labuť. Belly je k údivu všech najednou krásná mladá dívka. Jenže v toto báječné a zároveň hrozné léto se změní i všechno ostatní. Vlastně se promění Bellin celý život. K lepšímu i k tomu horšímu…

Můj komentář: Jak můžete vidět, nějaká ta vyloženě letní knížka se tu najde. Spíš teda 3 knihy, protože se jedná o sérii a já ji plánuju přečíst celou. Doma mám druhý a třetí díl opět z Levných knih, bohužel ten první už není k sehnání, takže si ho nejspíš přečtu v angličtině na čtečce a pak se pustím do těch dvou, co mám doma. Upřímně jsem anotaci nevěnovala příliš pozornosti, ale mám to doma, je to Jenny Han a je to letní, takže proč ne.

5. Mini Shopaholic (Báječné mininakupování) - Sophie Kinsella

Oficiální anotace: Jaká matka, taková dcera.

Becky Brandonová (rozená Bloomwoodová) si myslela, že mít dítě je hračka a že narozením dcerky se jí splnil tajný sen - na celý život si pořídit kamarádku na nakupování. Ale nic není tak jednoduché, jak se zdá. Minnie má k nakupování naprosto odlišný přístup. Kamkoli přijde, zůstává po ní spoušť, jejím nejoblíbenějším slovem je "mojééé" a miluje drahé značkové kabelky.
Navíc je finanční krize, všichni mají hluboko do kapsy - včetně Beckyiných zákaznic v obchodním domě - a navíc Becky s Lukem dosud žijí u Beckyiných rodičů. Aby všem, a zejména svému manželovi, trochu spravila náladu, připravuje mu Becky tajně velkolepou oslavu narozenin. Ale tím nastává řetězec drobných i větších nedorozumění a všechno se ještě víc zkomplikuje…

Můj komentář: Při čtení série Shopaholic jsem se trošičku zasekla. Zatím jsem četla 5 dílů a ten šestý na mě čeká doma, takže i na ten se chystám. Jsem si jistá, že to bude super, protože celá série je oddechová a zábavná a už se moc těším, co Becky zase vyvede.

6. Ruby Red (Rudá jako rubín) - Kerstin Gier

Oficiální anotace: Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem.

Můj komentář: Rudá jako rubín mám na seznamu už tak dlouho, takže tohle léto se k ní chci konečně dostat. K narozeninám bych si chtěla pořídit dárkový box se všemi třemi knihami, tak snad mi to vyjde a zbudou mi nějaké peníze a já si celou sérii konečně přečtu. Nečetla jsem zase tolik knih o cestování časem, takže se na to hodně těším, navíc se o tom pořád všude mluví a má to skvělé recenze, tak doufám, že se to bude líbit i mě.





7. Under the Never Sky (Pod nekonečnou oblohou) - Veronica Rossi

Oficiální anotace: První díl futuristické postapokalyptické trilogie na pomezí fantasy, romance a dobrodružného příběhu. Hlavní hrdinové, Aria a Perry, pocházejí ze dvou radikálně odlišných společenských vrstev a vlastně by se neměli nikdy setkat, natož navázat vztah. Aria patří mezi obyvatele uzavřeného, vysoce technicky rozvinutého a izolovaného města, Perry zase do nebezpečného přírodního světa. Když Ariu vykáží z města za zločin, který nespáchala, domnívá se, že ji čeká okamžitá smrt - ve volné přírodě nemá šanci přežít. "Divoch" Perry je pro ni jedinou šancí, jak se zachránit. Zakázaná láska a rozpolcená civilizace vzbuzuje mnoho filozofických, morálních a etických dilemat zrcadlících se v neobyčejném vztahu dvou hlavních hrdinů.

Můj komentář: Pod nekonečnou oblohou figuruje mojí TBR na Goodreads. A navíc jako už spoustu předchozích knih jsem si i tuhle pořídila v Levných knihách, takže na mě hledí z poličky. Celkem mě štve, že tam nemají zbylé dva díly, ale snad tam časem doputují.



8. Cinder - Marissa Meyer

Oficiální anotace: Rušné ulice Nového Pekingu se hemží lidmi a androidy. Populaci devastuje smrtící nákaza. Z vesmíru tomu přihlížejí krutí měsíční lidé, kteří čekají na správný okamžik. Nikdo netuší, že osud Země spočívá v rukou jediné dívky...

Šestnáctiletou Cinder považuje většina lidské společnosti za nepovedenou hříčku techniky a její macecha za neúnosné břemeno. Být kyborg ale má i své výhody - mozkové rozhraní poskytuje Cinder nevšední schopnost opravovat věci (roboty, vznášedla, své vlastní nefungující součástky), díky čemuž se stane nejvyhlášenější mechaničkou v Novém Pekingu. Právě tato pověst přivede k jejímu stánku prince Kaie, který potřebuje před výročním bálem opravit porouchaného androida. Princ opravu v legraci nazve otázkou národní bezpečnosti, ale Cinder má podezření, že věc je mnohem vážnější, než jí je princ ochoten prozradit.
Cinder touží udělat na prince co nejlepší dojem, ale se všemi plány je konec, když se její mladší nevlastní sestra a jediná lidská přítelkyně nakazí smrtelným morem, který sužuje Zemi už celé desetiletí. Macecha obviní z dceřiny nemoci Cinder a nabídne její tělo pro výzkum moru, což je "pocta", kterou dosud nikdo nepřežil.
Ale netrvá dlouho a vědci zjistí, že jejich nové pokusné morče je zvláštní. Chirurgové, kteří proměnili Cinder v kyborga, něco skrývali. Něco cenného.
Něco, kvůli čemu jsou někteří lidé ochotní zabíjet…

Můj komentář: Tak Cinder je pro mě snad skoro povinnost, ne? Opět kniha, kterou mám na seznamu už hodně dlouho. Bohužel první díl se u nás už nedá sehnat, ale mně se stejně víc líbí ty originální obálky, tak jsem přemýšlela, že si je koupím, pokud teda někdy vyhraju ve Sportce, vykradu banku nebo tak něco. Má to opět skvělé recenze a hrozně se na to těším.

9. - 11. -Beautiful Disaster (Krásná katastrofa) - Jamie McGuire

Oficiální anotace: Ona nepije ani nenadává a ve skříni má spoustu seriózních svetříků. Abby věří, že si dokázala vybudovat dostatečnou vzdálenost mezi sebou a svou temnou minulostí, ale když se svou nejlepší kamarádkou dorazí na univerzitu, její cestu k novému začátku zkříží rebel a polykač holek na jednu noc, Travis Madox. Urostlý, potetovaný hezoun je to poslední, co Abby potřebuje…

On tráví noci vyděláváním peněz na zakázaných zápasech a holky střídá častěji než ponožky. Do Abbyina života se vetře trikem - nabídne jí sázku, že měsíc vydrží bez sexu - když ona s ním ten měsíc bude bydlet. Ať tak či onak, Travis netuší, do jak těžkého zápasu se pustil.

Můj komentář: Při poslední návštěvě levných knih jsem si celou tuto sérii odnesla domů. No, celou, mám pocit, že existují ještě nějaké díly, ale ty nevyšly u nás, ale možná se pletu. Každopádně mám doma dva díly a jednu novelu tuším? Takže to chci přes léto přečíst, abych neměla výčitky, že kupuju knížky, které pak nečtu, Ale ony byly fakt levné, to jsem tam prostě nechat nemohla.

12. Serpent's Kiss (Polibek čarodějky) - Melissa de la Cruz

Oficiální anotace: Joanna Beauchampová a její dvě dcery, intelektuálka Ingrid a divoška Freya žijí vcelku poklidný život v ospalém městečku North Hampton a na první pohled se nijak neliší od jeho ostatních obyvatel - až na to, že po zrušení zákazu uvaleného před staletími mohou opět provozovat čarodějnictví. Freya, která pracuje v kdysi zapadlém baru, míchá kouzelné nápoje lásky a "její" bar teď pulzuje životem, a Ingrid pod oficiální hlavičkou "poradenské služby" využívá svou magii a ve svém poledním volnu v knihovně pomáhá přátelům a ostatním obyvatelům městečka, které se tak trochu nachází mimo normální časoprostor. Joanna se jako každá matka stará, aby byly její dcery šťastné a spokojené, uklízí dům, peče a pečuje o zahrádku - a přitom luští mystické vzkazy z minulosti a její srdce váhá mezi manželem, od něhož již celé roky žije odloučená, a nově získaným přítelem.

Zdánlivě poklidný život všech tří žen a jejich blízkých se začíná obracet vzhůru nohama. Joannina zahrada vadne a pořádek v domě mění kdosi v chaos, Ingrid odhalí skupinku elfů, chycenou ve Středozemi bez možnosti vrátit se zpět do svého světa, a rozhádá se kvůli nim se svou první vážnou známostí, místním detektivem Mattem Noblem, protože jí vadí jeho příliš pragmatický přístup k tajemným a nadpřirozeným věcem. Freyina láska k milovanému Kilianovi dostane trhlinu, když se objeví její bratr Fryr, který unikl z předpeklí, a tvrdí, že je nevinný a z dávného zločinu (zničení mostu Bofriru a krádeže trojzubce) obviňuje Killiana. Fryr, který si teď říká Freddie, nutí Freyu, aby mu pomohla najít důkaz, který by jej zprostil viny a zároveň usvědčil Killiana. Zprvu neoblomná Freya začíná váhat a neví, komu má věřit. Klidný život je definitivně ten tam, když se Joannu pokouší kontaktovat duch kohosi, kdo zemřel v 17. století, a ona netuší, co po ní chce a zda přináší pomoc, nebo zlo.

Kolotoč záhad a podivných a nebezpečných událostí se roztáčí a opět to vypadá, že ne všichni aktéři tohoto dějství jsou těmi, za koho se vydávají. Podaří se Joanně a jejím dcerám odhalit, kdo stojí za zločiny z minulosti, kdo je vinen a komu je třeba sejmout masku falešného přátelství? Skončí jejich milostné vztahy dobrým koncem nebo povedou k tragickému rozuzlení? A je vůbec v jejich moci vyřešit záhady dávno uplynulých let a zvítězit nad silami, na které jsou i jejich magické schopnosti krátké? Možná, že je minulost dohonila a že čarodějky do tohoto světa vůbec nepatří…

Můj komentář: Čarodějky z East Endu miluju a byla jsem hrozně nadšená, když jsem druhý díl zahlédla v Levných knihách. To bylo někdy na začátku roku a od té doby jsem na tu knížku nesáhla. Možná leda tak když jsem přerovnávala svoji knihovničku. Mám pocit, že bych si měla nejprve zopakovat první díl a pak se pustit do druhého, tak snad to stihnu. Ještě existuje třetí díl, ale ten bohužel není přeložený do češtiny, což mě štve, protože nebudu mít doma celou sérii, maximálně si ho můžu koupit v angličtině.

13. Shatter Me (Jsem roztříštěná) - Tahereh Mafi

Oficiální anotace: Jsem prokletá.
Mám dar.
Jsem zrůda.
Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící.
Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň.
Budu se bránit.

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
Tuhle knihu nebudete moci odložit!

Můj komentář: Tohle je jedna z knih, které si plánuju v nejbližší době koupit. Sice se mi moc nelíbí ty české obálky, ty originální jsou mnohem lepší, tak je mezi nimi rozdíl skoro 100 Kč a to už je docela dost. A zas tak úplně špatné nejsou. Poslední dobou na tu sérii narážím úplně všude a prý je napsaná zajímavým stylem, často jsou tam přeškrtnuté a přepsané věty jako v anotaci, takže se na to moc těším.

14. - 15. Gameboard of Gods (Šachovnice bohů) - Richelle Mead

Oficiální anotace: Když vyženeme bohy z našeho světa, jednou se stejně vrátí. A pomsta bude krutá.

V blíže neurčené budoucnosti se vinou náboženských extrémistů svět dostal nebezpečně blízko k samotné hranici zkázy. Následný vývoj událostí připravil velkou chvíli pro Justina Marche, detektiva se specializací na náboženské skupiny, který byl ovšem po zásadním profesním selhání poslán do exilu. Sám je překvapen, že dostává druhou šanci, a v doprovodu Mae Koskinenové se vrací do Republiky spojené severní Ameriky, aby tam splnil nejvýznamnější misi svého života.

Mae byla vychována jako příslušnice aristokratické kasty, ovšem nyní je členkou nejelitnější a nejděsivější jednotky v armádě. Vyniká nejen uměle vylepšenými schopnostmi a reflexy, ale také mrazivě dokonalou krásou, což je paralyzující kombinace - zejména pro samotného Justina.

Společně jsou nasazeni k případu série rituálních vražd a oba si brzy uvědomí, že je pátrání vystavilo strašlivému nebezpečí. Jak totiž jejich vyšetřování pokračuje, shlukují se kolem nich neznámí nepřátelé. Justinovi a Mae se brzy potvrdí neblahé tušení, že kdesi v neznámu se chystají k úderu tajemné mocné síly: vyčkávají na svou šanci zmocnit se vlády nad světem. A pokud se jim to podaří, lidé se stanou pouhými figurkami na šachovnici samozvaných bohů.

Můj komentář: Sice jsem do článku řadila jenom první díly sérií, aby to nebylo tak dlouhé, ale u některých si chci přečíst všechny díly. Patří mezi ně Věk X od Richelle Mead. Jak už možná víte, Richelle je jedna z mých nejoblíbenějších spisovatelek, takže je skoro povinnost si tyhle knížky přečíst. Obě jsem navíc nedávno koupila ve velké slevě a teď se na mě smutně koukají z knihovničky. Obě jsou relativně tlusté, mnohem tlustší než všechny ostatní knížky, což je na jednu stranu asi super, ale nebudu lhát, trošku mě ta délka děsí. Ale od čeho tu je léto, ne?

16. Dorothy Must Die - Danielle Paige

Oficiální anotace: I didn't ask for any of this. I didn't ask to be some kind of hero.

But when your whole life gets swept up by a tornado - taking you with it - you have no choice but to go along, you know?

Sure, I've read the books. I've seen the movies. I know the song about the rainbow and the happy little bluebirds. But I never expected Oz to look like this. To be a place where Good Witches can't be trusted, Wicked Witches may just be the good guys, and winged monkeys can be executed for acts of rebellion. There's still a yellow brick road - but even that's crumbling.

What happened? Dorothy.

They say she found a way to come back to Oz. They say she seized power and the power went to her head. And now no one is safe.

My name is Amy Gumm - and I'm the other girl from Kansas.

I've been recruited by the Revolutionary Order of the Wicked.

I've been trained to fight.

And I have a mission.

Můj komentář: Tohle je asi série, na kterou se těším ze všeho nejvíc. Miluju příběh Čaroděje ze Země Oz, ten film z roku 1939 s Judy Garland je naprosto úžasný. Knihu jsem sice nečetla, ale určitě se na to chystám. Tahle knížka mě hrozně zaujala, nejen tím názvem a obálkou, ale hlavně anotací, vypadá to prostě skvěle a jsem na to hodně zvědavá. Doufám, že mě kniha nezklame, protože mám dost vysoká očekávání.

17. Girl Online On Tour (Girl Online - Na turné) - Zoe Sugg

Oficiální anotace: Zdá se, že navzdory vzdálenosti, která je od sebe dělí, jsou Penny s Noahem pro sebe jako stvořeni. Vždyť nakonec ustáli i mediální smršť, která vypukla po Vánocích, když se bulvární média o jejich vztahu dozvěděla. Trápení jim způsobuje jen skutečnost, že se mohou vidět tak málo. A tak když Noah Penny pozve, aby s ním odjela na velké evropské turné, Penny má pocit, že její život už nemůže být báječnější.
Jenomže brzy se ukáže, že cesta do Evropy nebude zdaleka taková idyla, jak si Penny původně myslela. Její Kluk z Brooklynu je v jednom kole a nemá na ni vůbec čas, ne každý z jeho týmu Pennyinu přítomnost na turné vítá s nadšením, a aby toho nebylo málo, někdo (že by nějaká Noahova žárlivá fanynka?) jí začne posílat výhružné e-mailové zprávy. Není divu, že netrvá dlouho, a Penny začne mít pocit, že život na turné není nic pro ni… Stýská se jí totiž nejenom po domově a nejlepším příteli Elliotovi, ale i po jejím starém životě, ve kterém nepochybovala o tom, kým vlastně ve skutečnosti je…
Dokáže Penny po Noahově boku najít svou životní cestu, nebo je to úkol natolik těžký, že během jednoho dlouho očekávaného léta přijde o všechno?

Můj komentář: Před pár dny jsem vám na léto doručovala Girl Online a i já se tou radou budu tak trochu řídit, protože si chci přečíst druhý díl. Na ten se chystám od té doby, co na podzim vyšel. Teď už je dostupný i u nás, takže si to opravdu musím přečíst.

18. The Assassin's Blade - Sarah J. Maas

Oficiální anotace: Celaena Sardothien is Adarlan's most feared assassin. As part of the Assassin's Guild, her allegiance is to her master, Arobynn Hamel, yet Celaena listens to no one and trusts only her fellow killer-for-hire, Sam. In these action-packed novellas - together in one edition for the first time - Celaena embarks on five daring missions. They take her from remote islands to hostile deserts, where she fights to liberate slaves and seeks to avenge the tyrannous. But she is acting against Arobynn's orders and could suffer an unimaginable punishment for such treachery. Will Celaena ever be truly free? Explore the dark underworld of this kick-ass heroine to find out.

Můj komentář: Pokud jste četli květnové New In, tak víte, že jsem si pořídila knihu The Assassin's Blade. Ještě jsem se k ní nedostala, ale hrozně se těším, protože to je poslední kniha Sarah, kterou jsem nečetla. Jsem opravdu zvědavá, jaká byla Celeana předtím, než se dostala do vězení, než se setkala s Dorianem, prostě než se nám představila ve Skleněném trůnu. A můžeme se chvíli zastavit nad tou obálkou? Všechny knihy ze série je mají nádherné, ale tahle je pro mě asi nejlepší, nejradši bych se na ní dívala od rána do večera.

19. Soundless (Neslyšno) - Richelle Mead

Oficiální anotace: Obyvatelé odlehlé vesnice kdesi v čínských horách jsou odnepaměti hluší a němí. Nevědí, co je zvuk, žijí ve světě absolutního ticha. Jedné noci však probudí dívku jménem Fei neznámý vjem: hluk. A schopnost slyšet už neztratí. Možná ji bude moci využít k záchraně svého lidu před uzurpátorským vládcem… Epický příběh od autorky Vampýrské akademie je výjimečný hned v několika ohledech: je to Richellin první samostatný román a žánrově se odchyluje od paranormálna k fantasy. Jinak je to ale stále stejná Meadová - kniha je nabitá akcí, dobrodružství a samozřejmě nechybí ani milostná linka.

Ve světě bez zvuku slyší jedna dívka, jak ji cosi volá… Dívka jménem Fej žije v horské vesnici, kterou sesuvy kamení zcela odřízly od světa. Přežití vesničanů zajišťuje jediné lano, po němž jim přes zrádné skalní stěny posílají jídlo lidé z údolního království. Naprostá závislost není však to jediné, co Fejinu vesnici sužuje: kam až paměť sahá, zdejší lidé neslyší. Jako by takovéto prokletí nestačilo, začínají nyní ztrácet i zrak. Také zásilky jídla přicházející lanovkou se začínají tenčit... Nadcházejí časy zkázy; obyvatelům horské vsi hrozí tichá temnota a smrt hladem. Pak ale jedné noci probudí Fej drásavý hluk. Vedena zvuky, něčím do té doby naprosto neznámým, se Fej vydává na velkolepou výpravu - sestupuje po nebezpečně strmé hoře do tajemného království Pej-kuo, kde nalezne neuvěřitelnou pravdu o své vesnici i lásku, která ji navždy změní život.

Můj komentář: Neslyšno si chci už hodně dlouho pořídit, ale nakonec si to vždycky rozmyslím. Na jednu stranu je to Richelle a ještě jsem nečetla nic, co by se mi nelíbilo, ale na druhou stranu to má hodně špatné recenze a co když je tohle právě ta jedna jediná kniha, která se mi líbit nebude? Každopádně už to nechci dál odkládat a ať už si ji koupím nebo ne, tohle léto si ji přečtu.

20. November 9 - Colleen Hoover

Oficiální anotace: Fallon meets Ben, an aspiring novelist, the day before her scheduled cross-country move. Their untimely attraction leads them to spend Fallon's last day in L.A. together, and her eventful life becomes the creative inspiration Ben has always sought for his novel. Over time and amidst the various relationships and tribulations of their own separate lives, they continue to meet on the same date every year. Until one day Fallon becomes unsure if Ben has been telling her the truth or fabricating a perfect reality for the sake of the ultimate plot twist.

Můj komentář: Listopad je nový letní měsíc, to nevíte? No dobře, tak teda není, ale stejně si myslím, že nová Hooverovka bude skvělé letní čtení. Četla jsem o tom samé dobré věci, a jelikož předchozí 3 knihy od Colleen jsem si zamilovala, jsem si jistá, že ani tahle na tom nebude jinak.




21. Oblivion - Jennifer L. Armentrout

Oficiální anotace: I knew the moment Katy Swartz moved in next door, there was going to be trouble. Lots of it.

And trouble's the last thing I need, since I'm not exactly from around here. My people arrived on Earth from Lux, a planet thirteen billion light years away. Plus, if there's one thing I know, it's that humans can't be trusted. We scare them. We can do things they only dream about, and honestly, we make them look weak as hell. 'Cuz they are.

But Kat is getting to me in ways no one else has, and I can't stop myself from wanting her-or wanting to use my powers to protect her. She makes me weak, and I'm the strongest of our kind, tasked with protecting us all. So this one simple girl…she can mean the end for us. Because the Luxen have an even bigger enemy-the Arum, and I need to stay on my game.

Falling for Katy-a human-won't just place her in danger. It could get us all killed, and that's one thing I'll never let happen...

Můj komentář: Oblivion tady nesmí chybět, protože i tuhle knihu jsem si nedávno koupila. Sérií Obsidian jsem jednu domu byla naprosto posedlá, takže se těším, až si zopakuju začátek příběhu z pohledu Daemona. Něco mi říká, že to bude opravdu zábava.


Tak tohle je 21 knih, které si rozhodně chci toto léto přečíst. Už teď vím, že mi tam chybí Prozření Mary Dyerové nebo Amy a Roger: Na cestě, protože to jsou knihy, které si teď plánuju pořídit, ale zase tam nemůžu nacpat všechno. Nechala jsem si nějaký prostor pro knihy navíc, tak snad to všechno klapne. Většina knih sice není letní, ale to nevadí, i tak tam chci nějaké vyloženě letní knížky nacpat, protože ty se většinou čtou dobře a rychle, takže by neměly nějak narušit můj rozvrh. Držte mi palce, ať to všechno zvládnu a do komentářů mi napište, jaké knihy si toto léto na 100% chcete přečíst vy.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Číst November 9 jindy než 9. listopadu? To je něco jako těžký zločin. :D
    Krásnou katastrofu jsem četla a líbila se mi, ale myslím, že teď bych jí dala o hvězdu nebo půl míň. Ještě musím přečíst Učiněnou katastrofu i Nádhernou svatbu (to je ta novela). A taky sérii The Maddox Brothers, která má krásné obálky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavé knihy, tento krát som z nich čítala len 3 :-D

    OdpovědětVymazat

Popular Posts