Avon Matující a hydratační denní krém

6/12/2016 04:53:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dnes se opět podíváme na jeden z produktů značky Avon, který už testuju pěkně dlouho. Jedná se o matující krém z řady Nutra Effects, kterou Avon představil už snad před rokem. Já jsem ho zkoušela okamžitě a od té doby už mám druhé, nebo dokonce snad i třetí balení, což už něco vypovídá. 
 

Balení má krém hezké a takové obyčejné, protože podobné balení mají snad všechny krémy, každopádně mi to nijak nevadí. Je laděn do zelené barvy, aby šlo poznat, že se jedná o ten matující krém, protože v řadě Nutra Effetcs jich je více a každý krém má jinou vlastnost. Kalíšek je skleněný, takže bych vám nedoporučovala ho nikde upustit, protože jinak se nejenom budete muset s krémem rozloučit, ale taky se budete muset zbavit spousty střepů a tím riskovat nějaké zranění. Vršek je klasicky plastový, nahoře je vyražený nápis Avon.


Matující denní krém optimalizuje produkci kožního mazu i hydrataci pleti. Chrání ji díky SPF 15. Vhodný pro smíšenou a mastnou pleť.
  • zmatňuje oblasti pleti náchylné k výraznému lesku
  • dodává pleti rovnováhu
  • hydratuje
Účinky:
Složení obsahuje aktivní komplex s výtažky z chia semínek, které jsou bohatým zdrojem omega-3 a 6 mastných kyselin, vitaminů, antioxidantů a minerálních matujících složek. Obnovuje buňky a odstraňuje přebytečný kožní maz. Nemastné složení dále redukuje nežádoucí lesk, hydratuje pleť a udržuje její vyvážené pH. Lze používat v horkých i chladných dnech, neboť oba typy počasí mají nepříznivý vliv na produkci kožního mazu a hydrataci pleti. Nekomedogenní. Hypoalergenní. Bez parabenů. Dermatologicky a klinicky testováno. Vhodné i pro citlivou pleť. Obsahuje SPF.


Co se týče konzistence, tak krém je takový lehký, není příliš hutný, spíš takové tekutější, ale nezaznamenala jsem žádné problémy, co se týče nanášení. Dobře se na pleť nanáší a relativně rychle se vstřebává. Díky té konzistenci bych ho doporučila spíš na jaro/léto, na zimu to úplně nebude, protože není moc hydratační ani vyživující. Nějaká hydratační schopnost tam je, to abych mu nekřivdila, a mně nejvíce vyhovuje právě na léto, kdy moje pleť není tak vysušená, takže jí stačí lehčí krém a naopak je občas mastnější a leskne se, takže ta matující schopnost se hodí. Nečekejte, že po nanesení krému se nebudete vůbec lesknout, to v žádném případě, ale je pravda, že se obličej leskne mnohem méně, než po nanesené klasického hydratačního krému, takže ho klidně můžete nanést před odchodem z domu (za předpokladu, že nebudete mít make-up) a nemusíte se bát, že budete zářit jako vánoční stromeček.


Tady snad ten krém vidíte lépe. Musím říct, že jsem s ním spokojená a jakmile dopoužívám svůj krém od L'Oreal, opět se k němu vrátím. Je vhodný i na citlivou pleť, kterou já mám a na spoustu krémů i z Avonu jsem už měla alergickou reakci, ale na řadu Nutra Effects ne. I jeho cena je přijatelná, záleží, na jakou akci narazíte. Zrovna je v katalogu za 149 Kč, ale běžně se dá sehnat i za 129 Kč, takže pokud o něj máte zájem, tak sledujte katalogy, kdy to vyjde nejlevněji. Krém není nijak parfemovaný a balení má klasicky 50 ml

Plusy:
+ lehce matuje
+ dobře se vstřebává
+ SPF 15
+ balení
+ cena

Mínusy:
- slabší hydratace, takže není vhodný na zimu

Jak vidíte, jediný mínus by mohla být ta hydratace, ale řekla jsem, že ho používám v létě, kdy je naprosto dostačující. Můžu vám ho doporučit, podle mě se tohle Avonu povedlo. Máte s krémem zkušenosti? Nebo jste zkoušely jiný krém z řady Nutra Effects?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Už dávnejšie som chcela tento krém vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já s Avonem nemám moc zkušeností, ale krém se mi líbí. Spíše se mi vždy do ruk dostane Oriflame. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Krémy od Avonu jsou super, mám doma ten s Chia semínky :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts