30 Days Book Challenge - Day 27: The most surprising plot twist or ending

3/28/2016 10:17:00 odp.


Day 27: The most surprising plot twist or ending (Kniha s překvapivým zvratem nebo koncem) - Sedmilhářky

Velice často se mi stává, že už někdy v polovině knihy odhalím, jak se kniha bude odvíjet dál popřípadě jak skončí. Někdy mi to nevadí a já doufám, že mám pravdu, ale jindy si na tu předvídatelnost dost stěžuju, záleží samozřejmě na typu knihy. Ovšem existují i takové, kde až do poslední vteřiny nemám nejmenší tušení, co se stane. Jednou z těch knih je právě Sedmilhářky od Liane Moriarty. Celá kniha je směsice minulosti a přítomnosti, příběh je prolínán s policejním výslechem všech svědků, jelikož se tam řeší vražda. A právě toto je ten velký zvrat. Ačkoliv jsem měla mnoho teorií, ani za nic jsem nemohla přijít na to, kdo by mohl zemřít a kdo by mohl být vrahem. Díky výslechům sice dokážete pár lidí vyloučit, ale i tak nejde určit, co se vlastně stane a to se mi hodně líbilo. Liane poskytne vodítka a pár podezřelých, abych vás naváděla různými směry a nakonec jste tak zmatení, že nevíte nic. Ale zmatení v dobrém slova smyslu. Ve chvíli kdy ta scéna konečně nastala mi to sice docvaklo, ale stejně jsem kulila oči. Opravdu povedený zvrat, který jsem ani za nic nečekala a autorce za to tleskám.

Kromě Sedmilhářek jsem včera dočetla Rudou královnu od Victorie Aveyard a i tam jsem šokem málem spadla ze židle, protože stejně jako v Sedmilhářkách jsem ten zvrat nečekala a Victoria si tak pohrála s mojí myslí, že jsem jí věřila každičké slovo. Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat, proto to tady zmiňuju.

Jaká kniha dokázala šokovat vás?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts