30 Days Book Challenge - Day 25: A character who you can relate to the most

3/26/2016 09:59:00 odp.


Day 25: A character who you can relate to the most (Postava, se kterou se nejvíce ztotožňuješ)- Cath (Fangirl)

Dlouho jsem přemýšlela, jakou postavu vybrat a nakonec mě napadla Cath z Fangirl. Cath zrovna nastoupila na vysokou, stejně jako já. Je obrovskou fanynkou příběhů Simona Snowa a píše velice populární fanfikci. Není příliš společenská, lidem se docela vyhýbá, příliš jim nevěří a hlavně má pocit, že ji nikdo nechápe, právě kvůli její lásce ke knihám. Já sice fanfikci nepíšu a ani nečtu, ale jinak bych řekla, že je mi Cath velice podobná. Taky mám pocit, že mě spousta lidí nechápe, nechápou, jak můžu tolik číst a prožívat knižní příběhy jako by byly skutečně. Většina mých přátel nechápe, jak můžu brečet, když nějaká postava zemře, protože tvrdí, že to je "jen" kniha. Máte vůbec tušení, jak moc ráda bych za tuhle větu vraždila? Navíc já jsem docela introvetrní typ a díky ne zrovna příjemným zážitkům s přátely lidem málo věřím a většinou to trvá dlouho, než si někoho pustím blíž k sobě. A dost podobně to má i Cath. Když jsem Fangril četla, měla jsem pocit, že ji hodně rozumím. Nejsme úplně stejné, ale dost podobné.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts