30 Days Book Challenge - Day 04: Favorite book of your favorite series

3/05/2016 11:20:00 dop.


Day 04: Favorite book of your favorite series (Nejoblíbenější kniha tvojí oblíbené knižní série) - Spoutáni magií

Ve včerejším článku jsem psala o své oblíbené knižné sérii, kde jsem vybrala Vampýrskou akademii. Zmínila jsem taky svůj oblíbený díl této série. No a právě tomu se věnuje dnešní otázka. Pokud jste včerejší článek četli, tak víte, že jako svůj nejoblíbenější díl z celé Vampýrské akademie jsem zvolila díl pátý - Spoutání magií. Včera jsem se k tomu nechtěla moc vyjdařovat, jednak bych dnes neměla o čem psát a jednak jsem do toho článku nechtěla psát spoilery na celou sérii, hlavně tedy na tento díl. Proto upozorňuju, že abych zdůvodnila svou volbu, spoilery se v tomto článku objeví, takže pokud jste VA ještě nečetli, tak ve čtení tohoto článku už nepokračujte, raději se pusťte do těch knih a ke článku se můžete vrátit později.

Když jsem četla ty knihy poprvé, hned od prvního okamžiku jsem si zamilovala Adriana Ivaškova, který se objevil ve druhém díle a ačkoliv jsem měla Dimitrije ráda, přála jsem si ,aby Rose skončila s Adrianem. A ačkoliv už jsem se přes tu fázi dostala a fandím Dimitrijovi, stejně nejvíc miluju pátý díl, jelikož Rose dá konečně Adrianovi šanci a nějakou dobu spolu chodí. To je tedy hlavním důvodem, proč je tento díl můj oblíbený. Ale jsou tam i další aspekty, moc hezké scény mají Lissa a Christian, Dimitrij se stane znovu dhampýrem, děj se přesune z Akademie na královský dvůr kde o zábavu není nouze. Tohle všechno dělá Spoutání magií mým nejoblíbenějším dílem.

A jaký je váš nejoblíbenější díl z vaší oblíbené série?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts