30 Days Book Challenge - Day 06: A book that makes you sad

3/07/2016 08:39:00 odp.


Day 06: A book that makes you sad (Knížka, u které jsi smutná) - Hvězdy nám nepřály

Tak tady jsem snad nemohla vybrat jinou knihu, protože asi neexistuje žádná, u které bych brečela víc, než u Hvězdy nám nepřály. Nemusím ji ani číst, stačí na ni myslet a brečím už z principu. Věřím, že o této knize jste už všichni slyšeli, názory na ni jsou různé. Já jsem ji četla ještě před tím, než natočili film a předtím, než se z ní stal takový hit. Jo, ve světě už asi docela dost slavná byla, ale u nás o ní ještě skoro nikdo nevěděl. Takže se nedá říct, že ybch jenom slepě následovala dav a měla ji ráda jenom proto, že ji má rád skoro každý. Já jsem byla mezi prvními u nás, co se do ní zamilovali, proto mi hrozně vadí, když někomu řeknu, že ji mám ráda a oni mi dají takový ten pohled, kde se na mě dívají jak na debila co nemá vlastní názor.

Styl Johna Greena je nepřekonatelný a to halvně v této knize. Dokáže vás přimět se nejprve smát a pak několik hodin brečet pod polštářem. Hvězdy dokážou zlomit srdce skoro každému, protože nejde si nezamilovat Hazel a Augustuse. A ačkoliv si možná myslíte, že jste připraveni na to, co přijde a jste s tím smířeni, najednou přijde šílený obrat a právě ten vám rozlomí srdce na milion částí.

Loni šel do kin stejnojmenný film, v hlavní roli s Shailene Woodley a Anselem Elgortem a musím říct, že se opravdu povedl, byla jsem na něj v kině a potřebovala jsem hodně kapesníčků, protože to bylo velice náročné, nicméně skvěle vystihli pointu knihy.

Asi sami poznáte, jestli to je kniha pro vás, nebo ne. Pár kamarádek jsem ji přinutila přečíst. Některým se líbila, jiným ne, opravdu těžko se určuje, ke které skupině budete patřit, každopádně pokud jste ji ještě nečetli, tak to aspoň zkuste.

U jaké knihy si pobrečíte vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts