10 Most Played Songs - February 2016

3/12/2016 03:01:00 odp.


Hned na začátek se omlouvám, že tento článek vydávám tak pozdě, ale poslední dobou se ze školy vracím tak unavená, že nemám vůbec na nic náladu, natož tak ještě psát články na blog, což mě neskutečně mrzí, protože plánuju několik zajímavých článků, ale prostě nemám sílu je napsat. Každopádně doufám, že se k nim časem dostanu a blog nebude pořád tak jednotvárný. Teď už ale k dnešnímu článku - opět se podíváme, co jsem nejvíce poslouchala v únoru. Nejsou to novinky, jelikož když někdo vydá nové album, tak já to většinou zjistím až zpětně, takhle pozadu většinou bývám. Každopádně si tam snad najdete nějakou písničku, kterou neznáte a zaujme vás. Když se teď na to dívám, tak je tam 6 písniček stejných jako minule, takže poslední dobou asi pořád poslouchám pořád ty stejné, ale třeba se to další měsíc změní.




















A jaké písničky poslední dobou nejčastěji posloucháte vy?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Super muzika, spoustu z nich mám v telefonu. Linkin Park mi připomíná moji pubertu kdy byli mojí jedničkou.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts