30 Days Book Challenge - Day 18: A book that disappointed you

3/19/2016 10:16:00 odp.


Day 18: A book that disappointed you (Kniha, která tě zklamala) - Všechny barvy Země

Všechny barvy Země je závěr trilogie Napříč vesmírem od Beth Revis. Na celou sérii jsem se dlouho těšila a byla na ní hodně zvědavá. První díl se mi docela líbil, ale čekala jsem něco víc. Druhý už docela dost pokulhával, ale pořád to ještě bylo ještě relativně zajímavé a doufala jsem, že ve třetím díle se dočkám uspokojivého závěru. Bohužel musím přiznat, že mě tato kniha velmi zklamala, vůbec jsem nechápala, o co se to autorka snaží, většina děje mi přišla naprosto zbytečná a s koncem jsem nebyla vůbec, ale vůbec spokojená.

Abych řekla pravdu, já si z toho dílu už ani moc nepamatuju, jen takové záblesky. A to se mi stává vždycky, když mě nějaká kniha velmi zklame. Vím, že se mi nelíbila, ale brzo zapomenu, co se v ní vlastně stalo. Asi proto, abych se nad tím zbytečně nerozčilovala. Série sklízí relativně dobré recenze, ale mě se to prostě tolik nelíbilo, hlavně tedy ten konec.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. to je najhorise, ked docitas nejaku knihu a ani nevies o com bola.Skoda:/

    Pozyvam na VELKU GA o Nivea, Rimmel a ine! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat

Popular Posts