30 Days Book Challenge - Day 11: A book you hated

3/12/2016 09:09:00 odp.


Day 11: A book you hated (Kinga, kterou jsi nenáviděla) - Dokonalý sen

Původně jsem tady chtěla použít 50 odstínů šedi, ale o této knize jsem nakonec psala jinde, takže jsem zvolila jinou knihu, která mě neskutečně vytočila a tou je Dokonalý sen od Ally Condie, pokračování Dokonalého páru. První díl byl ještě docela v pohodě, ale byla jsem trošku zklamaná, čekala jsem něco lepšího. Avšak druhý díl byl pro mě naprostý propadák. Však mi taky neskutečně dlouho trvalo, než jsem tu knihu konečně dočetla. V celé knize se nic, ale vůbec nic nedělo. Spousta povídání, planých keců, postav na zabití ale děj veškerý žádný. Dočetla jsem to jenom z toho důvodu, že nerada odkládám knihy, aniž bych je dočetla, protože se do poslední chvíle držím naděje, že se něco zlepší, ale přiznám se, že jsem u toho dost přeskakovala stránky. Možná tu sérii dočtu, přece jenom mi už zbývá pouze jeden díl, ale v nejbližší době se k tomu nechystám, nechci totiž umřít nudou. Sice jsem četla, že poslední díl je lepší, než ten druhý, ale stejně se toho trochu bojím, takže to prozatím odkládám. Tahle kniha měla velký potenciál, proto mě velice zklamalo, jak s ním autorka naložila.


Je nějaká kniha, kterou jste nenáviděli vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts