30 Days Book Challenge - Day 20: Favorite romance book

3/22/2016 09:15:00 dop.


Day 20: Favorite romance book (Oblíbená romantická knížka) - Všem klukům které jsem milovala

Dneska si dáme trošku romantiky, protože si budeme povídat o mojí oblíbené romantické knize. Věřte mi, že takových mám mraky, ale jako první mě napadlo Všem klukům které jsem milovala od Jenny Han. Jsem si jistá, že jste u knize už slyšeli, v poslední době je docela populární. Já jsem se ji na začátku docela bála, měla jsem strach, že to bude přeslazené klišé pro věkovou kategorii 12+, ale to se naštěstí nestalo. Tahle kniza je naprosto rozkošná. Lara Jean a Peter Kavinsky jsou, ačkoliv se to možná nezdá, naprosto úžasný pár. Peter mě okouzlil už na začátku, k Laře Jean se vždycky choval hrozně hezky a šlo od začátku vidět, že mu na ní záleží. Vím, že Petera hodně lidí nemá rádo, což naprosto nechápu, sice není úplně dokonalý, ale tak to přece není nikdo, že? Pokud hledáte nějakou romantickou oddechovku, tak jste na správné adrese.

Navíc tam nejde jen o vztah Petera a Lary Jean nebo o milostné vztahy všeobecně, ale kniha se hodně zaměřoje na vztahy mezi sestrami a celkově rodinu, takže opravdu nejde jen o kluky.

You Might Also Like

1 komentářů

Popular Posts