30 Days Book Challenge - Day 22: Favorite book you own

3/23/2016 10:10:00 odp.


Day 22: Favorite book you own (Oblíbená kniha, kteoru vlastníš) - Něž jsem tě poznala

Bohužel musím říct, že nemám doma všechny své oblíbené knížky, ačkoliv bych chtěla, ale i tak si čas od času doplním knihovničku, takže i tady bylo z čeho vybírat. Pokud sledujete můj blog pravidelně, tak víte, že knihu Než jsem tě poznala jsem si pořídila relativně nedávno a velice spotánně. Prostě jsem vešla do knihkupectví a věděla jsem, že se ji musím koupit. Četla jsem ji už předtím a věděla jsem, že ji miluju, takže jsem si ji musela pořídit domů. Navíc má nádhernou obálku. Já sice vlastním paperback, který má trošku jinou obálku jak mi teď došlo, ale obě jsou nádherné.

Samozřejmě jsem si knihu nekoupila jenom kvůli obálce, to by byla trošku předražená fotka, že? Jak jsem řekla, knihu jsem už četla a věděla jsem, že ji miluju. Je to jedna z těch knih, kterou buď milujete, nebo nenávidíte. Já ji miluju, ačkoliv jsem se z ní ještě pořád úplně nevzpamatovala. Existuje i druhý díl, pokračování tohoto příběhu, ke kterému jsem se bohužel ještě nedostala, ale hrozně se na to těším, protože jsem zvědavá, jakým směrem bude příběh pokračovat po konci tototo dílu.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts