Upcoming Book Releases (April 2016)

3/31/2016 07:27:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dlouho jsem přemýšlela, jaký nový druh článku bych mohla napsat a pak mě napadlo, že bych vám v rychlosti přiblížila knihy, které budou příští měsíc vydané. Nejedná se o všechny knihy, to bychom tady byli do Vánoc, pouze o knihy které mě nějak zaujaly a já si je chci přečíst, pokračování mých rozečtených sérií a podobně. A druhou věcí je, že se nejedná o knihy vydávané u nás v česku, ale v USA. Proč? Protože já si nové knihy v češtině skoro nikdy nekupuju, takže mi je většinou v celku jedno, co vyjde u nás. Buďto už mám ty knihy přečtené, nebo si počkám, až se objeví u nás v knihovně. Doufám, že vás tenhle článek bude bavit a třeba vás naláká na nové knihy. Pokud nečtete v originále tak vám asi příliš užitečný nebude, ale aspoň víte, po kteréch knihách se poohlédnout, až budou vydané u nás. Pokud byste chtěli, abych sem zařadila i knihy v češtině, tak mi dejte vědět v komentářích a třeba je od příštího měsíce přidám taky :). A teď už se pojďme podívat, jaké knihy jsem vybrala.


Název: The Mirror King
Autor: Jodi Meadows
Série: The Orphan Queen
Datum vydání: 5. dubna 2016
Nakladatelství: Katherine Tegen Books

Nedávno jsem četla první díl této duologie, The Orphan Queen. Myslela jsem si, že druhý díl už byl vydaný, ale jak vidíte, jeho vydání teprve přijde. Sice jsem si první díl úplně neoblíbila, ale stejně mě docela zajímá, jak to bude pokračovat. Tohle je navíc závěrečná kniha, protože jak už jsem zmínila, jedná se o duologii. Asi si ji nepřečtu hned, ale přiznávám, že po tom konci jsem docela zvědavá, co bude dál, protože to byla asi jedná věc, kterou jsem na té knize nečekala.
Jinak záměrně sem nedávám anotace, protože to jsou často druhé díly sérii, takže obsahují spoilery na ten první, tak kdybyste si některou z nich chtěli přečíst, tak vám aspoň tento článek neprozradí, jak předchozí kniha skončila, tak snad vám to nevadí, ale dala jsem vám odkazy na Goodreads, kde si všechno můžete přečíst.



Název: The Glittering Court
Autor: Richelle Mead
Série: The Glittering Court
Datum vydání: 5. dubna 2016
Nakladatelství: Razorbill

Už milionkrát jsem ve všemožných článcích zmiňovala, jak miluju knihy Richelle Mead. Takže je logické, že netrpělivě očekávám vydání její nové knihy z nové trilogie. Když jsem na podzim zjistila, že Richelle vyjde nová kniha, málem jsem z toho dostala infarkt. A navíc kniha z nové série? To je snad ještě lepší. Dokonce jsem i relativně spokojená s obálkou, ačkoliv ta už zklidila spoustu kritiky. Sice jsem ještě nečetla všechny knihy Richelle, ale doufám, že The Glittering Court si přečtu co nejdříve. Vždyt už teď si odškrtávám dny v kalendáři (obrazně řečeno).


Název: The Star-Touched Queen
Autor: Roshani Chokshi
Série: -
Datum vydání: 26. dubna 2016
Nakladatelství: St. Martin's Griffin

Autorku této knihy, Roshani Chokshi sice neznám, ale když jsem se někdy v lednu dívala, jaké knihy letos vyjdou, hned mě zaujala anotace této knihy. Je to fantasy s kořeny v indické mytologii a zní to opravdu zajímavě, takže jsem zvědavá, jak se mi to bude líbit. Navíc i obálka je povedené, taková tajemná, ale to je celá tahle kniha.




Název: The Rose & the Dagger
Autor: Renee Ahdieh
Série: The Wrath and the Dawn
Datum vydání: 26. dubna 2016
Nakladatelství: G.P. Putnam's Sons Books for Young Readers
Goodreads

První díl této duologie jsem sice ještě nečetla, ale to mi nebrání v tom očekávat druhý díl. Aspoň si to pak budu moct přečíst hezky najednou bez čekání. Příběh je převyprávěním Příběhů Tisíce a jedné noci a zní to hrozně zajímavě, tajemně a napínavě. Na první díl jsem četla docela kladné recenze, takže jsem zvědavá, jaké to bude.





Jak sami vidíte, v dubnu nevychází moc knížek, na které bych se těšila, jenom 4. Ale ano to není úplně málo a třeba se časem najdou ještě nějaké další. Úplně nejvíc se těším na The Glittering Court, tu si musím okamžitě přečíst. Na jaké knihy se v dubnu těšíte vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts