30 Days Book Challenge - Day 12: A book you used to love but don’t anymore

3/13/2016 10:15:00 odp.


Day 12: A book you used to love but don't anymore (Kniha, kterou jsi kdysi milovala, ale teď už ne) - Percy Jackson

U této otázky padla volba na sérii Percyho Jacksona. Už je to pár let, co jsem tu původní sérii četla a tehdy se mi to hrozně líbilo, přece jenom řecká mytologie je velice zajímavá a Rick Riordan to do knihy skvěle zakomponoval a ačkoliv se z Tábory polokrevných nestaly nové Bradavice, tehdy by mi nevadilo se tam na čas dostat. Percy byl velice zábavná postava, kterou si člověk velice rychle oblíbil a ačkoliv mi Annabeth občas lezla na nervy, nakonec jsem měla docela ráda i ji.

Nicméně když jsem si přečetla pokračování této série, Bohové olympu, byla jsem hrozně zklamaná a mám pocit, jako bych z té série "vyrostla". Nevím, jestli to je opravdu tak, nebo prostě to pokračování už není tak dobré, ale skoro všichni novou sérii milují a má to vysoké hodnocení, takže to asi bude mnou a už to prostě není něco, co by mě nadále bavilo. Percyho mám pořád ráda, lae celý koncept knih už mi nepřijde tak zajímavý, spíš hodně komplikovaný a místy vyloženě "dětský".

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts