30 Days Book Challenge - Day 09: A book you thought you wouldn’t like but ended up loving

3/10/2016 09:39:00 odp.


Day 09: A book you thought you wouldn't like but ended up loving( Kniha, o které sis myslela, že se ti nebude líbit, ale zamilovala sis ji) - Velký Gatsby

Velkého Gatsbyho jsem četla teprve loni jako povinonou četbu k maturitě. Hodně mě to zajímalo, ale bála jsem se, že to bude nudné a že ji budu nenávidět, hlavně proto, že to byla povinná četba. Navíc jsem všude slyšela, že to není moc zajímavé, že je to zvláštně napsané apod. Avšak když jsem si knihu přečetla, tak jsem zjistila, že jsem se bála zbytečně, protože je naprosto úžasná. Celý příběh Gatsbyho a Daisy je velice romantický, tragický, prostě takový, jaký má milostný příběh být. Je tam skvěle vystihnuta atmosféra tehdejší doby (30. léta, prohibice), nemusíte se ani dívat na film, abyste tu atmosféru pocítili. A mě se navíc hrozně líbí, že vypravěč není hlavní postavou příběhu, ale vypráví příběh dvou jiných lidí, to mi přijde opravdu zajímavé a ojedinělé. Takže ačkoliv jsem se na začátku bála, Velký Gatsby se mi opravdu moc líbil.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts