30 Days Book Challenge - Day 21: Favorite book from your childhood

3/23/2016 05:09:00 odp.


Day 21: Favorite book from your childhood (Oblíbená kniha z dětství) - Děti z Bulerbynu

Omlouvám se, že tento článek nebyl zveřejněný už včera, ale domů jsem se ze školy dostala až kolem devíti a už jsem prostě neměla sílu ho napsat, tak snad se nezlobíte, že je o den později. O dnešní článek samozřejmě nepřijdete, ten bude zveřejněn později.

Dnešní téma je oblíbená kniha z dětství. Tady jsem měla hned jasno, protože existuje jenom jedna kniha, kterou jsem četla pořád dokola a tou je knih Děti z Bullerbynu od Astid Lindgrenové. Četla jsem ji snad tisíckrát a nikdy mě neomrzela. Je to prostě úžasně napsané, že to každé dítě ihned upoutá. Všechny postavy jsou zajímavé, příběh hezky plyne, je to vtipné, napínavé, prostě po všech stránkách skvělá knížka, kterou bych si měla přečíst znovu, protože už uběhlo pár let od doby, co jsem to četla naposled.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts