30 Days Book Challenge - Day 14: Favorite book of your favorite writer

3/15/2016 09:30:00 odp.


Day 14: Favorite book of your favorite writer (Oblíbená kniha tvého oblíbeného autora) - Silver Shadows

Ve včerejším článku jsem psala o svojí oblíbené spisovatelce - Richelle Mead. A dneska na to navážeme, protože si mám zvolit nejoblíbenější knihu Richelle. Tento úkol byl sice velice náročný, ale po dlouhém uvažování jsem si vybrala Silver Shadows (Stříbrné stíny), což je pátá kniha v sérii Bloodlines (Pokrevní pouta, ale znovu opakuji, nechtějte po mě ten název).

Proč zrovna tento díl? To je velice jednoduché - Adrian a Sydney. Hlavně teda Adrian. Jasně, jsou v celé sérii, ale prostě tenhle díl je velice klíčový v rámci vývoje jejich vztahu. Nechci vám to tady psát pro případ, že jste tu knihu nečetli, ale pokud jo, tak asi víte, na co narážím. Prostě všechno, čím si v tomhle díle prošli je dechberoucí a já Richelle miluju za to, že dokázala něco takového stvořit.

Bojovala jsem s nutkáním pro tuto otázku zvolit Spoutání magií, ale o tom jsem už tady psala a jak jsem řekla na začátku, nerada bych, aby se knihy opakovaly, protože chci, ať poznáte co nejvíc mých oblíbených (popřípadě neoblíbených) knih. Asi by nemělo úplně smysl, kdybych pořád psala o jedné, to by nikoho nebavilo, že?

Budu ráda, když mi napíšete, jakou knihu máte vy nejradši od svého oblíbeného autora.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts