30 Days Book Challenge - Day 29: A book everyone hated but you liked

3/30/2016 09:28:00 odp.


Day 29: A book everyone hated but you liked (Kniha, kterou všichni nenávidí ale tobě se líbí) - Pád

Pomalu se blížíme ke konci knižní výzvy, protože dnes je předposlední den. Máme se podívat na knihu, kterou spousta lidí nemá rádo, ale mě se líbila. Vybrala jsem si Pád od Lauren Kate, protože jsem četla spoustu negaativních recenzí a i spousta mých přátel, kteří ji četli se o ní nevyjádřila zrovna moc pozitivně. Naopak mě se tahle kniha velmi líbila. Na druhou stranu, už je to pár let co jsem ji četla, takže je možné, že by se můj názor změnil, ale budu vycházet z toho, co si z ní pamatuju, což je kupodivu docela dost. Sice z těch dalších knih už si toho tolik nepamatuju, ale bavíme se pouze o prvním díle a tady jsou moje vzpomínky celkem dost rozsáhlé.
Jo, padlí andělé už jsou trochu klišé, ale v té době to ještě bylo velice populární. Sice se mi závěr té série moc nelíbil, pokud si dobře vzpomínám, ale jinak jsem byla relativně spokojená. Asi bych si měla celou sérii přečíst znovu, abych posoudila, jestli se můj názor změnil, ale vzhledem k tomu kolik knížek čeká na přečtení se k tomu asi v nejbližší době nedostanu, což je škoda.

Jaká nepopulární kniha se líbila vám?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts