30 Days Book Challenge - Day 05: A book that makes you happy

3/06/2016 04:42:00 odp.


Day 05: A book that makes you happy (Kniha, která tě dělá šťastnou) - Polibek pro Annu

Ačkoliv se může zdát, že čtu většinou knihy, u kterých se brečí (respektive já u nich brečím, nevím, jak vy), najdou se i takové, které obsahují štěsítí v nejčistší formě a člověk nemá potřebu brečet, možná jen tou přemírou štěstí. Takže svým způsobem se u nich taky dá brečet, ale to se nepočítá. Mezi tyto knihy rozhodně patří Polibek pro Annu od Stephanie Perkins, což je kniha, kterou jsem četla relativně nedávno. To možná bude důvodem, že jsem si na ni vzpoměla, protože těch sladkých, romantických knih bez větších dramat zase tolik není, nebo aspoň já jsem jich asi tolik nečetla.

Dlouhou dobu se mi do téhle knihy moc nechtělo, protože jsem měla za to, že to je spíš pro mladší ročníky a já budu zklamaná. Pořád jsem ovšem narážela na velmi kladné recenze, tak jsem se do ní nakonec pustila a zjistila jsem, že jsem se hodně pletla, protože ačkoliv kniha je určitě vhodná i pro mladší čtenářky, ani ty starší se nebudou nudit. Protože každá z nás čas od času potřebuje přeslazený, romantický příběh který nás přiměje snít o dokonalém princi na bílém koni. A přesto takový typ knihy Polibek pro Annu je. Navíc se celý příběh odehrává v Paříži, což celému příběhu dodává ještě větší kouzelnost.

Jedná se vlastně o první díl trilogie, nicméně každá kniha má jiné hlavní postavy a ačkoliv jsou všechny propojené, dokážu si představit, že se obejdete bez znalostí z předchozích knih, jen vám teda asi některé věci nedojdou. Každopádně Polibek pro Annu je rozhodně moje nejoblíbenější kniha z celé série a asi momentálně nejoblíbenější kniha tohoto žánru a myslím si, že ji jen tak něco nepřekoná.

Díky které knize jste šťastní vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts