Nail Polish Review - NYC 'Mint Macaroon' & Miss Sporty #463

12/23/2015 09:00:00 odp.


Hola hola, vítejte u nového článku. Rozhodla jsem se, že je čas ukázat vám manikůru z doby dinosaurů (protože je docela stará, ale z nějakého důvodu mi ty dinosaury i nějak připomíná). Jednou jsem se zase nudila a vznikla z toho tato tečkovaná manikůra. Tehdy se mi docela líbila, ale když se teď dívám na ty fotky, přestala se mi líbit kombinace barev. No nevadí. Třeba se to vám líbit bude. Tak pojďme na to.



Tady můžete celou tečkovanou manikůru vidět. Nevlastím žádný tečkovací nástroj, ty tečky jso udělané špendlíkem s velkou kulatou hlavičkou. Takže je to ve stylu co dům dal. Ale člověk si musí umět poradit, že? Říkám si, že bych měla vyymslet nové pozadi pro focení nehtů, toto je foceno u stěny pod střešním oknem. Nevypadá to zrovna nejelegantnějí, ale dobře se mi tam fotí, protože tam je dobré světlo (za předpokladu, že se mi povede fotit ve dne a foťákem, který zvládá fotit a navíc si tam můžu o stěnu tu ruku opřít, protože jinak ty fotky bývají rozmazané, jak se mi obě ruce klepou. No, profesionální fotograf ze mě asi nikdy nebude.


A tady ještě detail nehtů. Opravdu mi to připomíná kůži nějakého dinosaura asi jsem měla zvolit jiné barvy. Tehdy mi to ovšem přišlo jako dobrý nápad.


Omlouvám se, že je tahle fotka nějak extrémně přesvícená. Asi jsem to přehnala s upravováním. Jako podkladový lak jsem použila mint odstín od NYC s názvem Mint Macaroon. Lak má údajně vydržet 7 dní, s čímž tedy nesouhlsím, mě vydržel zhruba 2 dny, což je takový průměr. Bohužel potom se už docela rychle loupal, což je škoda. Barvička je to docela hezká, ale podle mě to není klasická mint barva, já v tom vidím hodně šedo-zelený podtón, ale nevím proč, když to slovo mint má i v názvu. Asi už jsem barvoslepá. Lak kryje ve dvou vrstvách, což je taky průměrné. Kupovala jsem ho někde ve sleve tuším za 10 Kč. Netuším, jestli se ještě prodává, ale asi spíš ne. Není špatný, ale vadí mi, že jakmile se někde ošoupe, velice rychle se začne loupat.


Na tečky jsem použila lak od Miss Sporty v odstínu #463. Je to taková tmavší tyrkysová barvička se silnějším modrým podtónem. Nic jiného k ní napsat nemůžu, jelikož podle teček nemůžu soudit ani výdrž, ani pigmentaci, nebo jo? Tečky stačily dělat jednou, aby překryly podkladový lak, ale tak je tmavší, takže by to neměl být problém. A z nehtů se neošoupávaly, takže tak. To je asi všechno. Na celých nehtech už jsem ho neměla hodně dlouho, takže si bohužel nepamatuju, jak se chová. A mám ho už dlouho, takže nevím ani cenu, ani kde jsem kupovala či jestli se ještě prodává. Takže toto je opět velice užitečná recenze.


A ještě jeden pohled na moje nehty. Ignorujte prosím fakt, že mám každý nehet jinak dlouhý, to je u mě naprosto běžné, protože se mi každou chvíli nějaký nehte ulomí, takže čekám, až znovu doroste. Ale v současné době jsou na tom moje nehty mnohem lépe, ačkoliv se stále dost třepí a lámají.

Jak už jsem řekla, asi jsem měla zvolit jiné barvy, tyhle vypadají spolu nějak zvláštně, nebo aspoň mě se už nelíbí. Ale samostatně jsou to moc hezké barvičky. Co na tuto manikůru říkáte vy? Líbí se vám? A zkoušeli jste některý z laků? Nebo tečkovanou manikůru?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts