Astor Soft Sensation Lipcolor Butter (005 Pretty Poppy & 008 Hug me)

12/29/2015 02:11:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska mám pro vás recenzi na dva velice populární produkty značky Astor - máslíčka na rty.Věřím, že jste o nich už všichni slyšeli a spousta z vás má nějaké doma. Já vlastním hned 2 odstíny, které jsem si pořídila někdy na podzim. Oba produkty jsou kupované ve výprodeji, protože jsem nikdy nevychytala žádnou akci a dávat za ně v drogerii skoro 200 Kč se mi zrovna nechtělo. Nakonec se mi je sehnat povedlo a vy se dnes dozvíte, jak jsem s nimi spokojená.


Nejrpve se podíváme na to, co všechno máslíčka slibují.

Máslo na rty Soft Sensation Lipcolor Butter pro intenzivní a zářivé barvy, které zároveň pečují o vaše rty. Poskytuje barvu a snadné používání jako rtěnka, hydrataci jako balzámu a třpyt jako lesk na rty. Budete se nad ním skutečně rozplývat!
  • Intenzivní barva rtěnky
  • Péče balzámu
  • Efekt lesku
  • Péče o suché rty
  • Šikmá špička pro snadnou aplikaci

Jak už jsem zmínila, vlastním 2 odstíny a ti 005 Pretty Poppy, který se myslím už neprodává (na oficiálních stránkách ho už Astor nemá) a 008 Hug Me. Obě jsem koupila ve výprodeji. Pretty Poppy myslím za 40 Kč a Hug Me za 50 Kč, takže to je docela velký rozdíl oproti původní ceně.


Máslíčka jsou šroubovací, takže dole otáčíte kovovým proužkem a ono vám vyjede. Jsou seřezané do špičky, takže se jednoduše nanáší. Obal je plastový, ale je to takový tlustý plast, takže je velice bytelný a jen tak by se rozbít neměl. Bohužel se docela rychle ošoupávají nápisy, stačí to pákrát vzít do ruky a jsou skoro pryč, takže za chvíli nebudu vědět, co za odstín vlastně mám, takže to je takové menší mínus.
Co se výdrže týče, tak je docela průměrná, Vydrží tak 2 hodinky, pak se začne ztrácet a jídlo a pití bohužel moc nepřežije, je nutné je znovu nanést, ale to se díky velké hydratační schopnosti dá očekávat.


První z mých odstínů je 005 Pretty Poppy, což je výrazná oranžová barva. Problém trošku je, že mě oranžová nesluší, což mě ale od koupě neodradilo, protože jsem ho chtěla opravdu moc vyzkoušet. Všechny máslíčká nádherně voní, po vanilce řekla bych. Pokud mě už trochu znáte, tak víte, že mám ráda když věci na rty voní, takže tohle mě potěšilo. Souhlasím, že máslo je velice hydratační, na rtech příjemné, jakoby se začne topit, když ho nanášíte. Bohužel musím konstatovat, že ačkoliv pigmentace je dobrá, tak mi na rtech vytváří stopy a slívá se do vrásek, takže to nevypadá dobře. Nevím, jestli je chyba u mě, u toho odstínu, nebo mám nějaké vadný kus, ale bohužel ho prakticky nepoužívám. Sice z dálky to nejde moc poznat, takže zas taková tragédie to asi nebude, ale když se podívám zblízka, tak to jde vidět.


Jak můžete vidět, pigmentace není vůbec špatná, bohužel to na mých rtech opravdu nevypadá moc hezky. Pokud máte tento oddtín tak mi prosím dejte vědět, jestli vám to dělá taky, nebo to je jen můj problém.


Druhý odstín, který jsem si pořídila je 008 Hug Me. Vypadá tmavě, ale je to nude barvička se zlatýma třpytkama, ale nebojte, nejsou nějak extrémně výrazné a na rtech vypadá moc hezky. Je příjemný, hydratační, nerozzpíjí se a na rozdíl od svého oranžového kolegy hezky kryje, nevytváří stopy a vůbec neleze do vrásek, díky čemuž si myslím, že s tím předchozím je něco špatně.


Ty třpytky tam nejsou skoro vůbec vidět, ale ony jsou opravdu docela decentní, takže se toho nemusíte bát. Podle mě je toto nádherný nude odstín, jen o trošku tmavší než moje rty a moc ráda ho nosím do školy, protože rty jen lehce zvýrazní.

S máslíčkama sjem tedy spokojená jen napůl. S jedním hodně, z toho druhého jsem docela zklamaná. Ráda ybch vyzkošuela ještě nějaký odstín z matné řady, ale opravdu musím počkat na nějakou akci, jinak jsou na můj vkus docela drahé, vzhledem k tomu, že jsou přece jenom méně pigmentované než rtěnky a méně vydrží. I přesto jsem ráda, že jsem je mohla vyzkoušet.

Plusy:
+ odstíny
+ pigmentace
+ odolné balení
+ hydratace
+vůně

+- výdrž (je docela dobrá, ale po jídle a pití toho na rtech moc nezůstane)

Mínusy
- cena
- nápisy se rychle ošoupají
- odstín 005 leze do vrásek a vytváří na rtech stopy

Co vy a máslíčka? Zkoušely jste některé? A pokud ano, jak jste spokojené? Nebo si je teprve plánujete pořídit?

You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts