Essence quattro eyeshadow (#15 most wanted) review

12/15/2015 05:16:00 odp.


Ahoj všichni. Dneska se opět podíváme na nějakou kosmetickou recenzi, protože těch produktů neustále přibývá. Dnešní článek se bude věnovat quattro paletce očních stínů značky Essence. Quattro jsem kupovala ještě někdy v červenci, takže už je asi správný čas na recenzi, protože jsem měla opravdu dost času stíny vyzkoušet a dneska bych se s vámi ráda podělila o svůj názor. Tak pojďme na to.



Začneme obalem. Ten je docela obyčejný, kulatý a docela dost bytelný. Občas mívám problémy stíny otevřít a musím si něčím pomoct, abych si nepolámala nehty. Ale stává se to opravdu jenom občas, když to asi hodně zatlačím. Na víčku je jenom pár nápisů v černé barvě. Není to žádný umělecký výtvor, ale funguje, tak proč ne. Stíny jsou udělány v takových nedokončených kruzích, jenom jeden je celý. Musím říct, že tohle uspořádání se mi líbí, ačkoliv to není úplně praktické, jelikož stíny jsou velmi blízko u sebe a jelikož práší, tak často opadávají do vedlejších políček.


Tady můžete vidět zadní stranu obalu. Já mám quattro v odstínu 15 most wanted. Jak už jsem psala výše, kupovala jsem ho někdy v červenci, ještě během výprodeje Essence a vyšlo mě to na 35 Kč, normálně stojí 90 Kč. Za těch 35 Kč mě koupě nemrzí, u plné ceny už bych asi byla trochu zklamaná.


Tady se můžete podívat na všechny stíny z paletky. Je to focené bleskem a asi je to nasvícené více, než by mělo být. Všechny stíny jsou třpytivé, ale vůbec mi to nevadí. Nutno podotknout, že jako stíny přes celé víčko jsou naprosto nevhodné, protože pigmentace je v tomhle ohledu mizerná, stíny pak vypadají stejně a ještě moc nevydrží. Ale i přesto je mám docela ráda. Proč, to se dozvíte za chvíli.
První stín v quattru je klasická bílá, která obsahuje nádherné třpytky. Naprosto úžasně vypadá ve vnitřním koutku, kde ji dávám skoro u každého líčení, protože ty třpytky pak moc hezky odráží světlo a světlý odstín otevře oči. Pigmentace v tomhle ohledu není špatná, jelikož je vrstvíte na malé ploše. Na celé víčko jsem je upřímně nezkoušela, ale myslím si, že by to nevypadalo úplně nejlíp.
Další stín je třpytivá zlatá. Tu až tak často nepoužívám lae taky se hodí do vnitřního koutku, i když nevypadá tak dobře, jako ta bílá (ale to je jen moje osobní preference).
Třetím stínem je taková broskvovo-šampaňská barva, samozřejmě třpytivá. Ji i tu zlatou jsem zkoušela dávat na celé víčko a nedopadlo to dobře. Stíny opadávají, nejsou moc vidět a oba ve výsledku vypadají stejně. Ale když si s tím pohrajete, tak jako nouzovka by to asi šlo použít. Jinak asi taky nejlépe do vnitřního koutku, ale já tenhle stín skoro nepoužívám, protože ta bílá je prostě lepší.
Posledním stínem je docela tmavá hnědá s vínovým nádechem. Opět třpytivá, ale tak nějak umírněněji. Tenhle stín má má hodně slušnou pihmentaci a jako jediný se dá použít na celé víčko, já ho nejčastěji dávám do ohybu oka, protože se mi tam prostě líbí, ale nesmí se to přehnat, hlavně kvůli třpytkám.


Tady se můžete podívat na swatche. První tři odstíny jsou docela navrstvené, ta hnědá tak moc ne, je fakt docela pigmentovaná. Sice i ty světlé barva jsou na ruce rozlišit, ale jakmile si je dáte na víčko, skoro nic tam není, snad jenom ty třpytky.

A verdikt? No, záleží na tom, co od quattra očekáváte. Pokud byste chtěli jen jednu věc na nalíčení očí, pak na ni zapomeňte, s tímhle se vám to asi nepovede (nebo aspoň mě to nešlo). Pokud však hledáte nějaké hezké třpytivé stíny a nepotřebujete je použít na celé víčko a ale vystačíte si třeba jen s linkou, vnitřním koutkem apod., pak vám je vřele můžu doporučit, protože po navrstvení jsou pigmentované, drží, neslívají se. takže jo, není to úplný propadák, ale v této cenové kategorii jsou lepší stíny a víc se vyplatí zainvestovat do paletek All About rovněž od Essence.

+pigmentace (při použití ve vnitřním koutku)
+ výdrž
+ balení
+ třpytky

- cena (poměr cena/kvalita mi přijde nevyvážený)

Od Essence mám ještě ejdno quattro, ale o tom si povíme až jindy, protože jsem zapoměla vyfotit watche a teď nemám k dispozici foťák.
Máte někdo doma quattro od Essence, ať už tohle, nebo jiný odstín? Jak jste spokojení?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Essence má zaujímavé očné tiene, používam ich na bežné nosenie. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. The post is so great! I love the pictures:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat

Popular Posts