Essence All ABout Roses Eyeshadow Paletter Review

12/20/2015 05:10:00 odp.


Ahoj všichni. Opět tady máme novou kosmetickou recenzi. Na tuto už jsem se dlouho chystala, protože se jedná o jednu z nových paletek All About od Essence. Ty jsou k dostání někdy od srpna. Na paletky jsem byla hodně zvědavá, protože jsem četla docela kladné recenze, tak jsem si musela taky nějakou pořídit. Zatím mám 2, ale chtěla bych si pořídit další, což asi nspovídá, že jsem s nima spokojená. Ale nebudeme předbíhat, ke všemu se dostaneme. Tak pojďme na to.



Jak jsem psala, vlastním 2 paletky - Roses a Bronze. Dneska se podíváme na tu první zmíněnou, tedy Roses, která obsahuje růžovo-fialové odstíny, které jsem dříve moc nepoužívala, ale jsou docela neutrální a navíc se hodí k mým zeleným očím, tak proč ne. Paletka obsahuje 8 stínů - 3 matné a 5 třpytivých. Obal je průhledný, plastový, pouze s obyčejnými nápisy. Je docela pevný, takový minimalistický, tak proč ne. Dobře se otevírá, za což jsem ráda, protože si na tom aspoň nepolámu nehty. Nápisy se neošoupávají, ale mám ji jenom v šuplíku s kosmetikou, takže toho moc nezažila.


Na zadní straně najdete etiketu s informacema o paletce, která se docela leskne, takže tam vidíte odraz mého foťáku a část mojí hlavy. Celkově netuším, protč jsem to fotila, když s tam nic nedozvíte, ale tak proč ne, u nelogičnost jste si u mě už snad zvykli.


Tady už máte pohled na stíny. Jak už jsem psala, 3 jsou matné (1., 3. a 4. ve druhé řadě), zbytek jsou třpytivé, což mi nijak nevadí, proti třpytivým stínům nic nemám, ale pokud preferujete matné odstíny, tak tohle pro vás asi nebude úplně ideální volba. Podle mě se odstíny velice povedly, protože tam najdete rozjasňující stín pod obočí, světlé třpytivé do koutku, matné na blendění atd. K líčení očí vám tahle paletka naprosto postačí a většinou nemám potřebu sahat po jiných stínech, pokud se to nerozhodnu doplnit o nějakou jinou barvičku.
Co se týče výdrže, tak stíny mi s bází od Avonu zhruba 8-9 hodin, občas i déle, což je podle mě velice slušné. A i poté jsou stíny ve velmi slušném stavu, ale když zavřete oko a podíváte se zblízka, tak vidíte, že se začínájí slívat do vrásek. Ale upřímně - kdo vám takhle sleduje zavřené oči? Nikdo. Takže to prakticky nejde vidět, protože na intenzitě stíny neztrácejí. Některé stíny trochu práší, ale není to nic šíleného, pod oko neopadávají, takže žádná tragédie se nekoná. K pigmentaci se dostanu u swatchů, ale můžu říct, že i ta je skvělá.


Tady se na jednotlivé stíny můžete podívat zblízka. Je to foceno s bleskem a trošku se to tam odráží, za což se omlouvám, ale však už víte, že neumím fotit. Ale odstíny zkresleny příliš nejsou, až na 2. a 3. stín, ale ty můžete lépe vidět na fotce výše.


A tady už jsou swatche. Není to nijak vrstvené, spíš jsem jenom tak lehce přes stíny přejela a dávala jsem je bez báze, takže můžete vidět, že pigmentace není vůbec špatná. Zapoměla jsem to nějak označit, ale šla jsem po sloupečcích shora dolů, snad to pochopíte. Ačkoliv se ty stíny tváří hnědě, tak nejsou, jsou opravdu fialové. Ty nejtmavší jsou pigmentované opravdu hezky, světlejší musíte trošku navrstvit, ale i tak je to podle mě super a Essence se to rozhodně povedlo. Paletka stojí 120 Kč a sehnat byste ji měli ve všech drogeriích.

Plusy:
+ cena
+ balení
+ pigmentace
+ výdrž
+ kombiance barev

Mínusy
- některé stíny mohou na víčku vypadat podobně

Takže jak vidíte, klady rozhodně převyšují, je tam pouze jeden zápor a to ten, že některé odstíny se tváří na víčku podobně, ale tím navrstvením se to dá spravit, takže to zase tolik nevadí. Jsem s ní velice spokojená a pokud hledáte nějakou dobrou drogerkovou paletku, se kterou se zvládnete kompletně nalíčit, rozhodně vám ji doporučuju.

Zkoušeli jste nějakou z paletek All About? Jak s ní jste spokojení? Nebo máte nějakého jiného drogerkového favorita?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. No čakala som lepšiu pigmentáciu, ale strašne sa podobá tej paletke, ktorá bola pred ňou.
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Popular Posts