Christmas Sweaters

12/22/2015 01:59:00 odp.


Vítám vás u pravděpodobně posledního vánočního článku. Chtěla jsem jich napsat víc, bohužel učení a jiné povinosti mi to nedovolily, ale snad vás i těch pár článků zaujalo. V tom dnešním se podíváme na vánoční svetry. Nevím jak vy, ale já je naprosto zbožňuju a klidně bych je nosila celý rok. Bohužel většinou když v obchodě na nějaký svkělý narazím, tak nemají moje číslo, nebo je moc drahý. I tak jich ale pár vlastním (orpavdu pár, mám 2, ale k Vánocům dostanu další a v totmo článku ho budete moci vidět). Vybrala jsem nakonec 3 obchody, abych vás příliš nezahltila, protože každý si asi vybere sám ten nejlepší, jenom jsem vám chtěla ukázat, jaké se líbí mě.


Jako první se podíváme na kamenný obchod a tím je H&M. Tam měli opravdu velkou nabídku svetrů, ale buď je měli moc drahé (ono 900 Kč za svetr, který ani nemůžu nosit celý rok je pro mě docela dost) a pak mi dost často neseděly čísla, měla jsem ty svetry moc velké, což mě opravdu mrzelo. Ale i tak jsem si tam jeden vybrala a to ten druhý, šedý. Nemá na sobě žádné typické vánoční motivy, ale takové ten typický nordický vzor. Vybrala jsem pro vás 8 kousků, ale asi byste jich tam sehnali víc. Hrozně se mi líbí ten s jelenama, jenže ten jsem nikde v obchodě bohužel neviděla. Taky miluju ten poslední, ale ten byl bohužel moc drahý.


Jako další jsem vybrála stránku Lindo. cz, kde mají naprosto nádherné svetry s vánočními motivy jako jsou sboi, sněhuláci a podobně. Vybrala jsem opět jenom pár kousků, které mě zaujaly nejvíc. Ceny jsou klasické, kolem 500 Kč - 900 Kč. Mě osobně zaujal nejvíc hned první svetr s Olafem, což je naprosto samozřejmé, protože jsem opravdu velká fanynka Frozen.


A poslední stránkou je velmi známý zoot.cz. Tam jsem měla docela problémy nějaké svetry najít, spíš tady najdete nějaké zimní, než typicky vánoční, ale moc se mi líbí ten druhý. Ceny si bohužel nepamatuju.

Co vy a vánoční svetry? Máte je rádi, nebo se vám nelíbí? Vlastníte nějaké? Nebo si ho teprve plánujete pořídit?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts