Upcoming Book Releases (December 2016)

12/07/2016 10:28:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Vím, že moje aktivita je více než nulová a prakticky nic nestíhám, ale když nejsem ve škole nebo v práci, tak jsem někde na cestě a domů přijdu tak unavená, že už pak nic nejsem schopná udělat. I dneska mám za sebou jak školu, tak práci, ale naštěstí tenhle článek je docela krátký. Podíváme se totiž na připravované knihy pro prosinec, kde jsem nakonec našla jenom jednu knihu. Ano, čtete dobře. Asi jsem si všechny knihy vybrala už přes rok a na prosinec nic nestihlo. O jakou knihu se jedná, se dozvíte v článku.

Název: Dreamologie
Autor: Lucy Keating
Série: -
Datum vydání: 12. prosince2016
Nakladatelství: YOLI
Kdo by nechtěl potkat kluka svých snů?
Alice potká kluka svých snů - doslova. S Maxem cestují po světě a prožívají spoustu krásných a dobrodružných chvil. Ale je v tom háček! O všem se Alici jen sní... Do té doby, než se s otcem přestěhuje do Bostonu a začne chodit na novou školu. A koho ve třídě nepotká? Maxe - kluka z masa a kostí! Není ale takový, jakého si ho Alice představovala. Má komplikovanou povahu a cestu k sobě nenacházejí snadno. Za vším vězí dávný experiment, který jim hranici mezi realitou a snovým světem nadlouho rozostřil. Komediální příběh s laskavě potrhlými hrdiny a spoustou sympatických postav, které čtenáře donutí smát se nahlas!

Tou jedinou prosincovou knihou je Dreamologie, novinka nakladatelství Yoli. Kupovat si ji asi nebudu, protože doma mám asi 40 knížek, které jsem nečetla (jo, jsem na tom blbě, já vím) a poslední dobou se snažím méně utrácet a hlavně jsem uvažovala o koupi externího disku. Každopádně pokud ji budou mít v knihovně, tak si ji určitě nenechám ujít.

Máte v prosinci nějaké knížky, na jejichž vydání se těšíte, nebo máte i vy v kalendářích prázdno?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jé, Dreamology :) Nedávno jsem si ji stáhla v angličtině, ale i tak si ji možná koupím, i když asi ne v dohledné době. Jsem ale moc ráda, že nechali původní obálku. :)

    Já vůbec netuším, jestli vychází něco z mého TBR, vůbec v tom nemám přehled. :D Asi bych si na GR měla udělat záložku s knížkami již vydanými v ČR, protože často když vidím někde nějakou knížku, tak si říkám, že jméno autora/obálka/název je mi povědomý a pak zjistím, že ji vlastně mám v TBR. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa teším len na knihu Sova, ktorú dostanem na Vianoce ale to nie je novinka :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts