Unboxing #3

12/17/2016 10:09:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Vím, že se asi všichni těšíte na New In, ale než se k němu dostaneme, mám tady pro vás ještě jeden rychlý článek. Jedná se o unboxing balíčku, který mi přišel už v pondělí, ale já jsem dosud neměla čas upravit ty fotky a zveřejnit článek. Jedná se o balíček od e-shopu Megaknihy, ve kterém mi přišel můj slavnostně první recenzní výtisk knihy. O balíčku jsem věděla, ale teda v to pondělí jsem ho nečekala. Sice mi poslali SMS, ale v té době jsem čekala ještě vánoční objednávku, takže jsem nějak usoudila, že to bude ona. O co se jedná mi docvaklo ve chvíli, kdy mi pošťák předal malý balíček, do kterého by se ani náhodou nevešlo 10 knih. No a jaká kniha tam teda je?


Pokud už vám někdy balíček z Megaknih přišel, tak ho na první pohled poznáte, mají takové specifické balení. Domluva s e-shopem byla skvělá, knihu jsem si vybírala sama a na to, že jsme to teda domlouvali před Vánocemi, kdy to tam musí být masakr (stačí mi vyřizovat objednávky v práci, nechci ani vidět, jak to musí vypadat tam) mi přišel dost brzo a měla jsem z něj obrovskou radost.


Kniha byla řádně zabalená do bublinkové folie, do které mám vždycky problém se dostat. Celkově nejsem moc nadaná rozbalovačka balíků, ale díky práci se dost zlepšuju. Ačkoliv když nám Euromedie poslala balíky, které jsem rozbalovala, tak měli na krabicích nalepené dodací listy v takových těch průhledných foliích, takže jsem samozřejmě potrhala okraje a jednu folii jsem pro jistotu přeřízla na půl. Naštěstí dodací list už v ní v té době nebyl. To jenom tak na okraj, abyste se mohli zasmát nad mojí nešikovností. A teď zpátky k článku. Poznáte, o jakou knihu se jedná?


Tak tady už jsem se probojovala do bublinkové folie, takže jde vidět, o jakou knihu se jedná. Kdo to poznal už z minulého obrázku?


Ano, je to Illuminae, knížka, které je momentálně hodně populární. Byla jsem na ni dost zvědavá, ačkoliv nemám sci-fi tolik v lásce. Každopádně jsem si ji stejně vybrala na recenzi, protože proč ne. Když jsem ji vybalila, tak jsem na ni asi půl hodiny zírala, jak je nádherná. Já jsem ji teda už osahala v Dobrovském a potom po ní pořád pokukovala v práci (pro jistotu ji máme na dvou místech, abych se na ni mohla dívat častěji ;-)), ale stejně to byla nádhera, když jsem ji poprvé držela v ruce. A i teď na ni pořád zírám, něco takového se jen tak nevidí. Pokud jste ji ještě naživo neviděli, tak přebal je plastový, pod ním se ukrývá text a různé zprávy. A samozřejmě i celá forma knihy je dokonalá, ale o tom více až v recenzi. Illuminae jsem dočetla už včera, takže recenze bude brzo, snad zítra, pokud mi to vyjde. Měla být dneska, ale nějak jsem to nestihla (šprtám na zkoušky), navíc vám chci něco málo z knihy nafotit, abyste z toho taky něco měli, ale nejpozději v pondělí bych ji opravdu chtěla vydat.

Kromě samotné knihy mi přišla i klasická nálepka s pandou a záložka. Už jsem viděl, že mají i novou záložku, nicméně mě pořád chodí tato ovečková, kterou už mám doma asi 5x a podarovala jsem už i celou rodinu, ale nevadí, ovečky jsou super :D.

Četli jste Illuminae? Nebo se na to chystáte? Taky se vám tak hrozně vzhledově líbí?

Za recenzní výtisk děkuju e-shopu Megaknihy.cz
Zobrazování obrázku logo 2.png

You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts