Upcoming Book Releases (October 2016)

10/14/2016 10:14:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Tenhle jsem chtěla vydat už před více jak týdnem, ale pořád mi do toho něco lezlo - škola, práce, nějakou dobu jsem byla taky nemocná a pořád mám problémy s rukou, takže se to všechno nějak hromadí. Nicméně konečně jsou tady i říjnové knižní novinky. O víkendu bych teď měla mít volno, tak se zase pokusím něco kloudného napsat, abyste měli nové články :).

Název: Replica
Autor: Lauren Oliver
Série: Replica
Datum vydání: 4. října 2016
Nakladatelství: HarperCollins


Na Replice mě zaujal už formát, protože kniha obsahuje 2 příběhy, každý najdete z jedné strany knihy, což je velmi zajímavé pojetí. Navíc jsem už od Lauren několik knih četla a byla jsem relativně spokojená, takže by mě mohla bavit i Replica. Zatím jsem ještě nečetla žádné recenze, takže nevím, co od toho očekávat, ale příběhově to vypadá zajímavě.





Název: The Black Key
Autor: Amy Ewing
Série: The Lone City
Datum vydání: 4. října 2016
Nakladatelství: HarperTeen
Goodreads

To, že se jedná o třetí díl série, ze které jsem zatím nečetla vůbec žádný, mi nezabrání v tom, abych tady tu knihu dala. Upřímně teď vůbec netuším, o čem má celá série být, ale vypadá to na nějaké dystopické fantasy, takže to určitě bude zajímavé. Od autorky jsem žádnou knihu nečetla, takže vůbec nevím, co mám očekávat.






Název: Two By Two
Autor: Nicholas Sparks
Série: -
Datum vydání: 4. října 2016
Nakladatelství: Grand Central Publishing
Goodreads


Novou knihu Nicholase Sparkse samozřejmě nemůžu vynechat. Přiznám se, že anotaci jsem vůbec nečetla, ale ono to je celkem jedna, je to Sparks, takže se mi to bude líbit a budu brečet, i kdyby to nebyla typická brečící kniha (nebudete tomu věřit, ale i on takové občas mívá). Obálku to má zajímavou, hádám se to bude týkat nějaké rodiny? Uvidíme.





Název: Holding Up the Universe
Autor: Jennifer Niven
Série: -
Datum vydání: 4. října 2016
Nakladatelství: Knopf Books for Young Readers
Goodreads

Od Jennifer jsem už četla All the Bright Places, což je úžasná kniha, ze které mám ještě teď husí kůži, proto jsem zvědavá na její novou knihu, která se celkem hodně všude propaguje. Zatím jsem narazila na docela pozitivní komentáře, tak snad to bude aspoň z poloviny tak dobré, jako její předchozí kniha.






Název: Aerie
Autor: Maria Dahvana Headley
Série: Magonia
Datum vydání: 4. října 2016
Nakladatelství: HarperCollins
Goodreads

První díl této série, Magonii, jsem sice nečetla, ale stejně se tady objeví pokračování, protože z nějakého neznámého důvodu předpokládám, že se mi to bude líbit. Asi na základě recenzí? Anotací? Netuším, protože o tom prvním dílu vím velké houby, anotaci si už dávno nepamatuju a znovu se mi číst nechce.






Název: Black Widow: Red Vengeance
Autor: Margaret Stohl
Série: Black Widow
Datum vydání: 16. října 2016
Nakladatelství: Marvel Press
Goodreads



I tady se jedná o druhý díl, ale jelikož je to Black Widow a spadá to pod Marvel, tak si dokážu udělat obrázek, jak kniha vypadá. Tudíž je jasné, že se mi bude líbit a já si přečtu i druhý díl, no ne?





A teď přejdeme na české novinky. Doma jsem si prohlížela svoji knihovničku a zjistila jsem, že tam mám 33! knížek, které jsem nečetla. Takže ačkoliv bych si jich chtěla spoustu koupit, chci to teď dost omezit a soustředit se pouze na tituly, na které už dlouho čekám, doplňují moje série nebo jsou od mých absolutně nej autorů a potřebuju je doma. Možná si něco koupím k Vánocům, ale to se teprve uvidí.


1. Sběratel skleněnek, Cecelia Ahern (Omega, 3. 10. 2016) - V říjnu vychází hned 2 nové knihy Cecelie Ahern. O Sběrateli skleněnek jsem předtím neslyšela, ale pokud to pořídí k nám do knihovny (v což doufám), tak bych si ji moc ráda přečetla.


2. Vadná, Cecelia Ahern (Omega, 31. 10. 2016) - Naopak o Vadné jsem slyšela a chystám se na ni od vydání v angličtině. Ta obálka se mi moc nelíbí, ale hádám, že by to mohlo být horší. Ani tady koupi neplánuju, ale hodně ráda bych si ji přečetla, protože jsem četla velmi kladné ohlasy.


3. Harry Potter a Tajemná komnata, J. K. Rowling (Albatros, 17.10.2016) - V češtině taky vyjde ilustrované vydání Harryho Pottera. Říkám si, že je chybí nemít doma jedinou knihu Harryho, každopádně bych spíše sáhla po těch klasických vydáních. Ilustrované bude určitě hezké, ale cena je vyšší než normální knihy a taky to má moc velký formát.


4. První konec, Lauren James (CooBoo, 31. 10. 2016) - První konec mě nejvíc upoutal svou obálkou, která je nádherná a pak taky tím, že to vydává nakladatelství CooBoo, které je asi moje nejoblíbenější. No a samozřejmě i anotace je skvělá, takže doufám, že se k ní jednoho dne dostanu a přečtu si ji.

5. Labyrint: Rozkaz zabít, James Dashner (Yoli, 13. 10. 2016) - Nemůžu říct, že bych se na ni až tolik těšila, jelikož samotná trilogie mě dost zklamala, hlavně druhý a třetí díl, nicméně jsem docela zvědavá, jak to bylo předtím, než samotný příběh začal a doufám, že to zodpoví i nějaké otázky, takže si ji asi v budoucnu přečtu.

6. Winter, Marissa Meyer (Egmont, 31. 10. 2016) - V česku konečně vyjde i závěrečný díl Měsíčních kronik. Na rozdíl od některých předchozích dílů se mi líbí obálka, použili francouzskou, ačkoliv u mě stále vedou originály. Já jsem si konečně tento měsíc přečetla Cinder a momentálně čtu Scarlet, takže se určitě časem dostanu i k Winter. Zároveň jsem četla, že Egmont údajně chystá i dotisk právě prvních dvou dílů, které jsou nyní vyprodané, což by bylo super.


7. Mechanická princezna, Cassandra Clare (Yoli, 19. 10. 2016) - První kniha kterou si opravdu plánuju kopit. Mám doma první dva díly a ještě jsem je nečetla, takže až si koupím i princeznu, tak si dám maraton celé série. Sice nevím, jestli hned, protože poslední dobou nic nestíhám, ale když je budu mít doma, časem se k nim dostanu.

8. Mrazivý oheň, Amanda Hocking (CooBoo, 17. 10. 2016) - Mrazivý oheň vypadá hodně lákavě, už jenom ta obálka, ale jelikož jsem od Amandy ještě nic nečetla, tak nevím, jestli se do ní mám hned pouštět. Ale uvidět ji v knihovně, tak neváhám.

9. Pasažérka, Alexandra Bracken (CooBoo, 26. 10. 2016) - Na Pasažérku jsem četla hodně dobré recenze už v době, kdy vyšla v originále a plánuju si ji přečíst, nejen kvůli těm recenzím, ale cestování časem? To musím mít. Uvažuju, že tohle by mohl být hezký vánoční dárek, ale uvidíme, jak to dopadne.


10. Tisící patro, Katharine McGee (Egmont, 24. 10. 2016) - O téhle knize se teď ve světě hodně mluví a je dost populární. Údajně by to mělo být něco jako Gossip Girl, což je super, protože tu já miluju, je to takové guilty pleasure. A opět to má dokonalou obálku, já bych nejradši všechny knížky koupila už jenom kvůli obálkám.

11. Temnější tvář magie, Victoria Schwab (Argo, 21. 10. 2016) - Osobně jsem od Victorie žádnou knihu nečetla, ale mluví se o ní v superlativech, takže bych si ráda něco konečně přečetla a i tady jsem četla dobré recenze, tak snad to bude stát za to.

12. Vánoce, Johanna Basford (Grada, ???) - Poslední položkou jsou omalovánky, které jsou tak trochu záhadou. Jedná se o Vánoční omalovánky Johanny Basford. Původně jsem byla přesvědčena, že vychází 10. října, tak to totiž uvádí Knihy Dobrovský, nicméně je mají jako nedostupné. U nás v Neoluxoru o nich není ani zmínka, to samé Martinus a nejsou ani na stránkách nakladatelství Grada. Naopak Knihcentrum uvádí datum 27. října, takže fakt netuším, kdy teda vyjdou. Moc bych si je chtěla koupit, protože Vánoční se teď samozřejmě budou hodit, ale pořád mám problémy s pravou rukou, takže nevím, jestli to je dobrý nápad. Uvidíme, ještě si musím počkat, jestli vůbec někdy někde budou.

Na vydání jakých knih se tento měsíc těšíte? Inspirace v komentářích potěší. Stejně jako informace, kdy teda vychází ty omalovánky :).

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tady je tolik zajímavých knih :) Docela mě překvapilo, že vyjde i Tisící patro, když teprve nedávno vyšla v originále.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts