Movies I've Seen in September 2016

10/06/2016 04:47:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Na rozdíl od knížek a předešlých měsíců bylo září dobrý filmový měsíc. Konečně jsem se dodívala na seriály, které jsem chtěla vidět, letní skončily a podzimní ještě nezačaly, takže ideální kombinace. Celkem jsem viděla 12 filmů, což je moc hezké číslo a konečně jsem si mohla některé vyškrtnout ze seznamu. Všechny filmy jsem viděla doma, bohužel jsem se v září ani jednou nedostala do kina, ale já si to vynahradím v následujících měsících.


1. Cinderella - Chtěla bych vidět více klasických disneyovských animáků a čím jiným začít, než Popelkou. Je to verze z roku 1950 a byla opravdu nádherná, příběh Popelky prostě miluju, celé to provedení bylo kouzelné. A samozřejmě mají úžasný soundtrack, protože jejich pohádky jsou z části muzikálové.

Hodnocení: 9/10

2. A Gift of Miracles - Miluju filmy stanice Hallmark, vždycky jsou takové relaxační a kouzelné, hlavně tedy ty vánoční, ale čas od času se podívám i na ty normální. Tohle byla taky krásně zpracované, hezky se na to dívala, člověku ukápla i nějaká ta slzička, prostě super.

Hodnocení: 8/10

3. Finding Neverland - Johnyho Deppa bych tady málem nepoznala. Ale opět krásný, kouzelný film, na který se skvěle dívala a i tady se dá hezky pobrečet. Poslední dobou jsem se zamilovala do Kate Winslet, je to opravdu úžasná herečka. Příběh Petra Pana mám ráda a příběh o jeho vzniku byl velmi zajímavý.


Hodnocení: 8/10


4. The Fundamentals of Caring - Ačkoliv se jedná o drama, tak jsem se tady hodně nasmála, jeslikož se tady najde spousta černého humoru. Paul Rudd tam byl perfektní a ani Selena Gomez nebyla špatná. Celkově se jedná o zajímavý námět a ráda bych si jednoho dne přečetla i knihu, podle které to je natočené.

Hodnocení: 9/10

5. They Came Together - Naopak tady jsem byla trošku zklamaná. Herecké obsazení na jedničku, příběh občas trošku pokulhával, ale konec ve stylu How I Met Your Mother mě tak naštval, že jsem měla chuť do něčeho praštit. Proč to dělají, proč? Komu tím prospějí?

Hodnocení: 6/10

6. Results - Ani s Results jsem nebyla moc spokojená, přišlo mi to jako nuda, nic moc se tam nedělo, jenom Cobie Smulders, kvůli které jsem se na to vůbec dívala, byla samozřejmě úžasná.

Hodnocení: 5/10


7. Soul Surfer - Surfařku jsem viděla už před pár lety, ale nějak jsem se na to chtěla podívat znovu. Dokonalý film podle skutečné události, Bethany Hamilton je velmi inspirující osobnost a AnnaSophia Robb to zahrála skvěle. Rozhodně doporučuju se na film podívat.

Hodnocení: 9/10

8. Neighbors 2: Sorority Rising - První Sousedi byli boží a těšila jsem se proto na druhý díl. Bohužel ten už tak dobrý nebyl, pointa trošku pokulhávala, vtipy už nebyly tak vtipné, ale aspoň herecké výkony byly skvělé v obou dílech.

Hodnocení: 7/10

9. Mr. Right - Tohle byla obrovská kravina, ale na rozdíl od jiných filmů to tak bylo myšleno. V některých scénách jsem se opravdu hodně nasmála, jiné byly trošku horší, ale celkově to bylo docela zajímavé. Nic co bych musela vidět znovu, ale ušlo to.

Hodnocení: 7/10


10. The Dressmaker - Tak takhle jsem si už dlouho nepobrečela. Ten film byl úžasný, herecké výkony perfektní, scénář, režie, prostě všechno. Nejradši bych hned začala číst i knížku, ale bohužel teď nemůžu. Jak už jsem zmínila dříve, Kate Winslet je úžasná herečka, v poslední době ji mám opravdu ráda.

Hodnocení: 10/10

11. Mike and Dave Need Wedding Dates - Od Mika a Dave jsem měla velké očekávání, podle traileru to vypadalo hodně vtipné, ale zas tak úžasné to nebylo. Lehký nadprůměr, dalo se na to koukat, některé vtipy byly fakt vtipné, ale jiné už takové moc ohrané. Každopádně opět tleskám za obsazení.

Hodnocení: 7/10

12. - 13. Restless - Restless je televizní film, který má 2 části. Dívala jsem se na něj kvůli Hayley Atwell a taky Michelle Dockery, nicméně mě to moc nebavilo, ani nevím proč, protože téma to je zajímavé.

Hodnocení: 6/10

Já jsem s počtem filmů spokojená, snad to v říjnu bude vypadat podobně a dostanu se i do toho kina. Jaké filmy jste za září viděli vy?

You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts