Week with Ella (11.7 - 17.7)

7/18/2016 09:47:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového Týdne s Ellou. Měl vyjít už včera, ale byla jsem hrozně unavená, tak jsem to nestihla. Celkově bylo poslední dobou méně článků, ale dělo se toho celkem dost, jak se v dnešním článku dozvíte, tak snad mi to odpustíte a slibuju, že tento týden vydám i nějaké jiné články než recenze, které mám předepsané (a 3 ještě musím napsat).

Pondělí, 11.7
V pondělí k nám přijela firma dělat nové chodníky, takže jsem celé dopoledne byla šíleně vynervovaná, protože jsem pro ně musela vařit a poprvé jsem vařila pro někoho cizího. Pekla jsem kuře, což se naštěstí povedlo a chválil ho, z čehož jsem měla velkou radost. Zbytek dne jsem už ni zajímavého nedělala, spíš jsem se psychicky připravovala na další den.


Úterý, 12. 7.
V úterý jsem opět vařila. Tentokrát nastaly menší komplikace, protože při smažení řízků jsem na pánev nalila trošku více oleje, tak jsem je málem připálila a brambory se rozhodly, že se nebudou vařit, ale naštěstí to dobře dopadlo a jídlo bylo dobré, opět jsem byla pochválena.


Středa, 13. 7.
Ve středu jsem naštěstí vařit nemusela, protože přijela mamka. Tím pádem jsem po nějaké době měla volný den, takže jsem hlavně koukala na Gilmorova děvčata. Ono stejně bylo hnusně a měli jsme rozkopanou zahradu, takže nebylo moc co dělat. Ještě jsem teda vyžehlila koš prádla, ale u toho jsem opět koukala na Gilmorky :D.


Čtvrtek, 14. 7.
Ve čtvrtek bylo celý den hnusně, lilo jako z konve, takže dopoledne jsem si většinu času četla a odpoledne jsme s mamkou měly nějaké vyřizování. Jely jsme nakoupit, do drogerie, kde jsem potřebovala pár věcí, na poštu a do knihovny, která je extra důležitá. Nejenom se mi tam podařily koupit 4 knížky za 4 Kč (více se dozvíte v New In na konci měsíce), ale hlavně jsem tam vyřídila jeden celkem zajímavý hovor. V červnu jsem totiž posílala životopis do několika knihkupectví a právě ve čtvrtek se mi z jednoho ozvali, že pro mě mají místo. Samozřejmě si dokážete představit, jak jsem byla nadšená.


Pátek, 15. 7.
V pátek dopoledne jsem se musela stavit na pohovor do toho knihkupectví. Samozřejmě jsem byla hodně nervózní, ale naštěstí to dobře dopadlo a asi do hodiny jsem měla hotovou smlouvu. K tomu jsem se stavila v drogerii a koupila si novou úžasnou rtěnku, takže dvojnásobná radost. Odpoledne jsem strávila uklízením, jelikož dopoledne jsem byla pryč.


Sobota, 16. 7.
V sobotu ráno jsem s taťkou jela do elektra vyzvednou si tablet, který dostanu k narozeninám, ale tak trochu jsem už ho našim zabavila. Potom jsem se vypravila poprvé do práce. Nebudu vám lhát, bylo to trošku stresující, člověk si to představuje trošku jednodušeji, ale tak teprve tam začínám, tak se to naučit musím, že. Odpoledne jsem byla docela vyřízená, ale ještě jsem si musela uklidit pokoj. Proto tady teď nebyly žádné články, protože jsem neměla sílu je ani upravit, natož pak napsat.


Neděle, 17.7.
V neděli jsem šla opět do práce a už to bylo lepší, trošku víc se tam orientuju a i lidi mě začali považovat za zaměstnance, na kterého se můžou obrátit, což je super. Sice je stále ještě plno věcí, které jsem nedělala a neumím je, ale k tomu se snad dostanu. Odpoledne jsem si potom hrála s mým novým tabletem.


Tohle je všechno k mému týdnu. Snad mi prominete, když tady občas budu méně. Teď mám týden volno, takže pro vás připravím nějaké články. A jak vypadal váš uplynulý týden?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vidím, že si mala nabitý týždeň :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tys musela vařit pro nějaký chlapy, co vám dělali chodník? :D Ještě jednou ti gratuluju k brigádě :) Je super, že jsi ''považovaná za zaměstnance'' už druhý den a že se tam už trochu orientuješ. :) Za chvilku budeš profík :)

    U nás se dělaly nové schránky, které jsou dost strašné. Na pohled jsou hezké, ale když se na tím člověk zamyslí, tak jsou horší než ty starý. Zabírají dost místa - jsou to takový šuflátka a my ji máme bohužel až úplně dole, takže každý malý děcko se v ní může hrabat, i já jsem tam strčila ruku a vytáhla dopis (sice ji mám malou, ale i tak je to strašný). :/ A k tomu všemu mě ještě deptala máma.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts