New In: June 2016

7/04/2016 09:44:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. New In jsem chtěla psát hned prvního, ale ještě mi dorazily nějaké věci a pak jsem tam trochu nestíhala upravit fotky. To víte, je to hodně práce, člověk musí zapnout foťák, připojit ho k počítači, pak zjistí, že ho ten počítač odmítá načíst, poté zjistí, že to je tím, že ten počítač nezvládne načítat foťák a zároveň mít otevřený photoshop, takže se musí vypnout photoshop, který se půl hodiny zapínal, přetáhnout fotky do počítače a pak už je člověk tak unavený, že se na to radši vykašle. No ale překonala jsem se a celou proceduru jsem absolvovala, takže vy si teď můžete prohlédnout, za co jsem v červnu utrácela. Jenom mějte na paměti, že zkoušky jsou náročné, člověk si zaslouží odměnu a dál už radši mlčím.


Úplně první věcí, kterou jsem si v červnu pořídila (vlastně mám pocit, že přišly hned 1. června) jsou knížky z Megaknih. Už jsem dělala unboxing, takže se tam dozvíte všechno potřebné, ale tady si znovu můžete prohlédnout, co jsem si koupila.


Další nákup je z Avonu, kde jsem si objednala tento kakaový balzám na rty, byl myslím v akci za 29 Kč. Celkem dost mě překvapilo, že nápisy jsou rusky. Proč je to sakra rusky? Abych byla upřímná, trošku mě to děsí. Taky jsem měla za to, že balzám bude tekutý, protože se vymačkává, ale je vlastně dost tuhý, takže se docela blbě nanáší na rty. Nevím, jestli takhle má být, nebo někde nastala chyba spolu s nápisama? Každopádně moc hezky voní.


A ještě jsem si z Avonu vzala tuto novou sadu tělového spreje, sprchového gelu a tělového mléka s vůní kokosu a karamboly. Zatím jsem zkoušela jenom ten sprej, ale voní to naprosto nádherně, jak kdybych byla v Karibiku, takže už se na to těším. Celá sada mě vyšla tuším na 99 Kč.


Po poslední zkoušce jsem si za odměnu zašla do Levných knih, kde jsem chtěla omrknout, jestli tam mají něco zajímavého. Nakonec jsem si odnesla 8 knih a ještě bych klidně nějaké brala, ale nechtěla jsem tam nechat zase tolik peněz. Věřte mi, že je náročné mít na rameni kabelku a pohybovat se po malém obchodě s úzkými uličkami s náručí plnou knih. Nehledě na to, že se na mě lidé divně dívali, jako bych jim to tam chtěla snad vykrást nebo co.


Pořídila jsem si Milion sluncí od Beth Revis a Dokonalý pár od Ally Condie. Obě knížky jsem četla a zas tak odvázaná jsem z nich nebyla, ale prostě ty obálky, já jsem je tam nechat nemohla. Obě vypadají nádherně. Prozřetelnost a Proroctví od Jamie McGuire jsem původně brát nechtěla, ale bylo to za dobrou cenu a slyšela jsem celkem dobré věci, tak jsem to vzala taky, než se to vyprodá.


Konečně už mám doma celou sérii Beautiful od Jamie McGuire. Jsem ráda, že jsem ji ještě sehnala, protože když jsem tam byla naposled, tak jsem ji nevzala a pak mi to bylo líto, protože na netu už byla vyprodaná, ale v naší prodejně jsem ji ještě sehnala. V létě si ji plánuju přečíst. A ano, Osud je čtvrtý díl v sérii, kterou jsem nečetla a první 3 díly nejdou sehnat, ale to je přece jedno. Já jsem ten první díl, Křídla před pár lety myslím četla, a když mám doma ten čtvrtý, tak aspoň budu mít důvod tu sérii dočíst.


Pořídila jsem si nový lak od Miss Selene, který u nás ještě mají. Stál 20 Kč a na několik odstínů jsem už psala recenze. Tohle je myslím odstín 191, pokud se nepletu. Vypadá růžově, ale na nehtech je to spíš korálové barva s kapkou růžové a červené.


Už jsem zmiňovala, že jsem měla v červnu svátek (22. června - Pavla) a tohle jsou maličkosti, které jsem dostala. Malé lepící papírky, lepící neonový bloček a obyčejný trhací bloček. Mimo jiné jsem dostala bonboniéru, kterou jsem zapomněla vyfotit a knížku, ale k té se dostaneme.


Asi před týdnem jsme měli na letní nákupy a nebyla bych to já, kdybych si něco nekoupila. Nejprve jsem šla v DM omrknout novinky a objevila jsem ve výprodeji jarní limitku Essence, ze které jsem si kdysi kupovala linky. Měli tam set laků na nehty, tvářenku a štětec. Všechno za super ceny, takže jsem to tam nemohla nechat. Dále měli ve výprodeji rtěnky Alverde, opět z nějaké jarní limitky, myslím, že snad byla ke Dni matek? No, vybrala jsem si tam světlejší růžový odstín číslo 20. No a potom jsem zavítala do Douglasu, kde jsem si poprvé v životě něco koupila. Původně jsem tam šla jenom pro tu bílou jumbo tužku, která je velice populární jako podklad pod stíny. Stála nějak 129 Kč, pokud se nepletu. No a hned vedle měli tekuté oční linky, na které jsem taky četla skvělé recenze a protože miluju fialové linky, ale všechny se mi obtisknout na víčku, tak jsem si je vzala, stály myslím 159 Kč? Už jsem je zkoušela a jsou úžasné, zaschnou a ani se nehnou. Ještě jsem se dívala na jejich matné lip creamy, ale ke štěstí mojí peněženky neměli skoro u žádného odstínu tester, tak jsem si nakonec žádný nevzala a nechám to na jindy.


Teď se mrkneme na oblečení, které jsem si koupila, ale moc ho není. Buď tam totiž nic neměli, nebo to bylo moc drahé. V Tally Weil jsem si koupila tenhle krátký overal za 299 Kč. Mám jeden dlouhý, tak jsem chtěla nějaký kratší a tenhle vypadá moc hezky. V předu je u výstřihu zip, čehož jsem se na začátku bála, ale vypadá to hezky.


V H&M jsem si koupila šaty na ramínkách se vzorem růžiček. Stály 399 Kč a nebyly ve slevě, ale já jsem nějaké takové šaty chtěla a lepší jsem nesehnala.


A nakonec jsem si v Terranově pořídila obyčejné tílko s květinkama za 99 Kč. Je taková přiléhavé a hezky se hodí k sukním.


V Claire's měli taky výprodeje, tak jsem tam za 80 Kč ulovila tenhle řetízek s příveskama, který se mi hrozně líbil. Mají tam podobné i náramky, které pokaždé obdivuju, ale jsou docela drahé, tak pořád čekám, kdy taky budou ve slevě.


A dostáváme se k poslednímu nákupu, který sice přišel až 1. července, ale platila jsem ho ještě v červnu. Ano, jsou to další knížky a opět jich není zrovna málo. Jsou opět z Megaknih a udělám ještě unboxing. Sice se může zdát, že to nemá smysl, ale chtěla bych k té objednávce něco napsat. Mám tady 7 knížek - 6 jsem si kupovala sama, jedna je od našich k svátku, není ale nijak specifikováno jaká. Řekla bych, že by to mohla být Nezapomenutelná cesta.


Jako první tady je Přozření Mary Dyerové, které má hrozně příjemnou obálku na dotek a už se na ni moc těším. Dále Balthazar, 5. díl Akademie Evernight. Až na první díl mám všechny knihy doma, tak jsem si chtěla doplnit sbírku, navíc stála jenom 48 Kč. Potom Jsem roztříštěná, na kterou se už dlouho těším. Sice se mi mnohem víc líbí ty originální obálky, ale tohle vyšlo mnohem levněji. A nakonec výše zmíněná Nezapomenutelná cesta, jedna z mých nejoblíbenějších knih. Teprve nedávno jsem zjistila, že tu knížku znovu vydali.


Mechanického anděla a prince jsem četla kdysi dávno v angličtině, ale jak víte, nikdy jsem tu sérii nedočetla, ale chtěla jsem si ji pořídit domů a celé si to přečíst. Navíc to mám moc krásné obálky. Amy&Roger je letní čtení a navíc to taky bylo ve slevě (asi 80 Kč?), tak jsem si to nemohla nechat ujít. Jsem zvědavá, kdy všechny ty knížky stihnu přečíst.


A konečně jsme se dostali na konec. Tenhle měsíc byl hodně knižní a po delší době jsem si taky nakoupila nějaké oblečení. S knížek mám opravdu radost, snad se k nim někdy dostanu, nějak se mi moje TBR v knihovničce hromadí. Co hezkého jste si v červnu pořídili vy?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Knížky od Jamie jsem u nás v LK taky viděla, ale nakonec jsem si je nekoupila. Docela mě překvapuje, že Amy a Roger je tak tlustá. :D

    OdpovědětVymazat
  2. There is shocking news in the sports betting industry.

    It has been said that every bettor needs to see this,

    Watch this now or quit placing bets on sports...

    Sports Cash System - Sports Betting ROBOT

    OdpovědětVymazat

Popular Posts