Movies I've Seen in March 2016

4/08/2016 09:59:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. V březnu jsem po delší době viděla spoustu filmů, tak jsem se rozhodla vám o tom napsat shrnutí a menší recenze. V předchozích měsících jsem filmy dost zanedbávala, takže jsem ráda, že jsem konečně něco zase viděla a mohla to odškrtnout z watchlistu. Filmů je teda 10, ale když vezmeme v potaz, že v únoru jsem neviděla ani jeden, je to docela dobré číslo. Tak pojďme na to.



1. Deadpool - První film, který jsem v řeznu viděla byl Deadpool, na kterého jsem šla do kina. Jsem fanynka Marvelovských filmů, takže jsem se hodně těšila. Docela mě to bavilo, nebude z toho můj nejoblíbenější film od Marvelu, ale rozhodně se u toho člověk nasmál a Ryan Reynolds tam byl skvělý.

Hodnocení: 7/10

2. The Danish Girl - Na Dánskou dívku jsem se chtěla podívat už dávno, ale bohužel jsem se k tomu pořád neuměla dostat. Nakonec už proběhlo i vyhlášení Oscarů, kde Alicia Vikander získala za tuto roli svého prvního Oscara. Konečně jsem usoudila, že je čas se na film podívat. Moc se mi to líbilo, hlavně herecké výkony byly prostě fenomenální a i Eddie by si za tu roli zasloužil dalšího Oscara, to bylo něco naprosto neskutečného. Rozhodně vám ten film můžu doporučit, je to hodně emotivní snímek. Teď si ještě musím přečíst knihu, na kterou se taky těším.

Hodnocení: 8/10

3. Room - Na Room jsem slyšela samé kladné recenze a i tady hlavní představitelka Brie Larson získala za svou roli Oscara, takže jsem to musela vidět. Čekala jsem hodně, ale tohle bylo něco naprosto neskutečného, celou dobu jsem měla husí kůži a několikrát jsem si u toho pobrečela. I tento příběh je hodně emotivní, když si představíte, čím museli procházet a brie si toho Oscara opravdu zaslouží.

Hodnocení: 9/10


4. The Duff - Pokud jste četli knižní článek za březen, tak víte, že jsem četla knihu The Duff (OTKA). A jelikož jsem si ji zamilovala, hned další den jsem se běžela podívat na filmové zpracování. Bohužel jsem byla hrozně zklamaná, film měl s knihou společný pouze název a pár jmen. Chápu, že některé filmy bývají rozdílné od knižních předloh, ale to už rovnou mohli natočit film a pojmenovat ho "How to get a boyfriend" nebo tak něco. Hlavní linie byla naprosto jiná. Asi chápu, proč to udělali (protože kdyby ne musel by film být nepřístupný), ale stejně, koho to zajímá? Kdybych nečetla knihu, tak bych možná byla spokojená, ale takhle to tam zachraňoval jenom Robbie Ammell.

Hodnocení: 6/10

5. Some Girl(s) - Tenhle film jsem měla na watchlistu už hrozně dlouho a dala jsem ho tam jenom kvůli obsazení, což byla chyba. Vůbec mě to nebavilo, celý film se točil jenom kolem chlapa, který se snažil omluvit se všem svým bývalým přítelkyním, což by teoreticky mohlo být vtipné, ale bohužel nebylo. Nakonec jsem musela začít scény zrychlovat, protože jsem myslela, že umřu nudou, ale stále jsem doufala, že na konci přijde nějaká spása. Bohužel ne.

Hodnocení: 3/10

6. Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day - Naopak tohle byla hezká oddechová komedie, u které jsem se opravdu nasmála. Nic extrémně originálního, ale líbilo se mi to. Máte to docela zajímavý název, který mě pobavil, ale nikdy v životě bych si ho nedokázala zapamatovat.

Hodnocení: 7/10


7. The Book of Life - Další hezký oddechový film, tentokrát to byl animák. Líbil se mi celý koncept říše živých/mrtvých, bylo to moc hezky udělané, halvně vzhled postav v říši mrtvých.

Hodnocení: 7/10

8. Allegiant - Opět stejný problém jako u The Duff. Co to s tím proboha udělali? Ona existuje nějaká další knižní předloha, kterou mi někdo zatajil? Kdy se děj Aliance přesunul na Mars? A navíc někdy o 500 let později? Po asi půl hodině jsem se už přestala pokoušet porovnávat film s knihou, protože to nešlo. Vítám změny, ale co je moc to je moc. Ale když se přestanu zabývat knihou ,což je naprosto nutné, dalo se na to koukat. Akorát teda vůbec nechápu, o čem bude další díl.

Hodnocení: 6/10

9. In the Heart of the Sea - Na tenhle film jsem se chtěla podívat jenom kvůli Chrisovi Hemsworthovi (jo, já vím). Rozhodně to nebyl můj šálek kávy (nebo čaje), ale určitě to byl zajímavý film a spoustě lidí se bude líbit.

Hodnocení: 6/10


10. The Disappearance of Eleanor Rigby: Him - Na tomhle filmu mě fascinovalo to, že existují 3 verze z různých úhlů pohledů (jeho, její a pak vedlejších postav). Já jsem viděla tu "jeho" verzi a víc asi vidět nepotřebuju. Z toho názvu jsem měla mylný dojem, že Eleanor zmizí, někdo ji unese nebo tak něco a oni se s tím budou vyrovnváat, budou po ní pátrat atd. Bohužel mě film nezaujal, bylo to protáhlé, nezajímavé, opakované a ani Jamec McAvoy to nezachránil. Škoda.

Hodnocení: 4/10

Na jaké hezké či nehezké filmy jste se v poslední době podívali vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts