Maybelline Lash Sensational Mascara Review

4/18/2016 06:24:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska se podíváme na docela legendární a velice populární řasenku Lash Sensational od Maybelline. Řasenku mám doma už od podzimu, ale trvalo mi docela dlouho, než jsem si na ni utvořila názor. Takže tady recenze jako jedna z mála není opožděná, ale vlastně docela na čas. Za to bych si zasloužila pochvalu, ne? Ačkoliv ji všichni opěvují, my dvě až takové nejlepší kamarádky nejsme, jak poznáte v dnešní recenzi. Spíš průměrné kamarádky.


Obal je moc hezký, v jemné růžové barvě s černými nápisy. Přijde mi takový elegantní, není přeplácaný, takže tady jsem spokojená. Můj problém nastane až při otevření řasenky. První věc je konzistence - řasenka je hrozně mokrá a zpočátku skoro vůbec nešla používat, protože neskutečně slepovala řasy a navíc se všude obtiskávala. Nemohla jsem pomalu ani mrknout, trvalo to několik minut, než na řasách uschla a asi si dokážete představit, že za tu dobu jsem ji měla všude. Nakonec jsem musela čekat několik měsíců! než vyschla a já ji mohla používat, z čehož jsem opravdu zklamaná. Přece jenom, kdo si chce koupit řasenku, kterou může používat až za půl roku, že?


Kartáček je silikonový, nemá moc dlouhé štětinky a ve tvaru půlkruhu. Na fotce ho můžete vidět docela hezky. Bohužel na můj vkus nabírá příliš mnoho barva, i teď, když řasenka už docela vyschla. Pořád ho musím otírat o hranu víčka, abych tam neměla moc barvy, takže tím pádem to mám celé upatlané a každou chvilku se o něj zašpiním. A i tak se mi občas stane, že mi na kartáčku zůstane moc barvy a řasy mi hodně slepí. Na tvar kartáčku jsem si časem zvykla, ale zpočátku jsem s ním neuměla pracovat. Osobně mám radši větší kartáčky s delšíma štětinama, kde se barva lépe rozprostře.


Teď se dostáváme k tomu hlavnímu - co řasenka vlastně dělá. Když se mi ji konečně povede nanést na řasy v dobrém množství, tak konečně můžu být spokojená. Ano, i já uznávám, že Lash Sensational dělá moc hezké řasy. Zahustí je, prodlouží, zvýrazní, natočí, prostě dělá všechno, co by dobrá řasenka dělat měla. Takže pokud nemáte od přírody hezké řasy, jsou krátké, světlé, řídké, tak to bude řasenka pro vás, protože opravdu s těma řasama něco udělá. Ačkoliv i mě je ještě více prodlouží, za ty nepříjemnosti při nanášení mi asi nestojí. Moje řasy jsou od přírody hezké, dlouho a relativně husté, takže s řasenkama většinou nemám problém, stačí mi jakákoliv, která je zvýrazní, hlavně v koncích, kde jsou světlé. Ano, řasy vypadají hezky, ale stějně jsou často slepené. Možná to bude i tím, že mám svoje řasy husté, takže se "lépe slepují", jak se je snaží zahustit, nevím. Poslední dobou ji používám často, hlavně teda kvůli téhle recenzi, ale taky nechci, aby mi vyschla úplně, to by byla docela škoda. Jsem ráda, že jsem ji vyzkoušela, navíc za dobrou cenu (v sadě Valencia, kterou jsem kupovala ve slevě za 149 Kč za 3 produkty), ale znovu ji kupovat nebudu. Pro mě existují levnější řasenky, které mi udělají podobný efekt. Ale jak říkám, pokud nemáte tak hezké přírodní řasy, pak ji určitě vyzkoušejte, nejspíš vám bude vyhovovat, jen se připravte, že je mokřejší a slepuje.

Co se týče výdrže, tak z řas během dne neopadává, vydrží celý den a jakmile po nějaké době zaschne, tak už se neobtiskává. Bohužel se hůře odličuje, chce to trošku větší trpělivost, trvá to déle, než jiné řasenky a to ani nemám tu voděodolnou verzi.

Plusy:
+ hezké balení
+ řasy natočí, prodlouží, zahustí a zvýrazní
+ neopadává
+ na řasách vydrží celý den

Mínusy:
- hodně mokrá
- slepuje řasy
- špatně se odličuje

Maybelline Lash Sensational seženete v každé drogerii, cenu se pohybuje okolo 199 Kč, záleží kde ji kupujete a jestli narazíte na nějakou akci. Zkoušely jste Lash Sensational? Jak vám vyhovuje?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. tak nad touto riasenkou uvazujem uz 3 mesiace a uz som bola presvedcena ze idem kupovat az teraz neviem :)

    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto řasenku jsem nezkoušela a popravdě mám momentálně tolik řasenek že si dlouho žádnou nekoupím. Každopádně řasenka je prostě individuální věc a každé z nás sedne něco jiného. Ale je pravda že některá řasenka si člověka získá hned, u mě to je Max Factor Clump Defy ale jiná třeba až po x dlouhé době jako mě okurková Wonderfull od Rimmel, která zpočátku byla hrůza a děs.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som túto maskaru zatiaľ neskúšala a ani ma nejako neláka. Tá mokrá konzistencia by ani mne nevyhovovala a tiež nemám moc v obľube tieto silikónové kefky, mám radšej klasické a väčšie.

    OdpovědětVymazat
  4. Tato řasenka patří mezi mé oblíbence a stálice. Souhlasím se vším, co jsi napsala, ale já se už naučila, jak s ní pracovat a je pro mě dokonalá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Popular Posts