R.I.P. It or Ship It Book Tag

1/22/2016 02:41:00 odp.


Ahoj. Po pár dnech se zase hlásím na blogu. Předevčírem jsem měla zkoušku, proto jsem tu zase nějakou dobu nebyla a uvidíme, jak to bude probíhat teď, protože ještě nevím výsledky, ale na chvíli potřebuju pauzu od učení, proto jsem konečně dopsala dlouho připravovaný článek, kterým je další knižní tag. Amy minule navrhovala Book Sacrifice Tag, který taky bude, jen nad tím musím trošku popřemýšlet. Dneska jsem si pro vás připravila R.I.P. It or Ship It Book Tag. Je to tag, se kterým jako první přišla na YouTube emmabooks, pokud se nepletu. Jde o to, že si náhodně vylosujete 2 knižní postavy a pak se máte rozhodnout, jestli si je dokážete představit spolu (Ship It), nebo ani za nic nejdou dohromady (R.I.P. It ). Já jsem postavy nerozdělovala na ženské a mužské, takže to bude větší sranda. Losovala jsem je z kelímku a snažila jsem se to vyfotit, bohužel to je focené pod umělým světlem, protože u nás je přes den pořád šero a navíc sjem to fotila mobilem, takže kvalita nic moc, ale snad mi to odpustíte. Pokud by to někoho zajímalo, jako pozadí jsem použila svůj diář. Což je důležitá informace, protože to pozadí tam jde prostě skvěle vidět. No nic, tak jdeme na to.


1. Four (Divergent) x Dimitri Belikov (Vampire Academy)
Tak hned první vylosovaný pár je velice zajímavý. Jsou v podobném věku, nebo Dimitri je možná o něco málo starší, oba umí bojovat a v podstatě byli v podobné situaci, protože oba vlastně dělali svým přítelkyním instruktory a museli svůj vztah tajit. Jo, dokážu si je představit jako kámoše, můžou si vyměňovat zkušenosti z boje, bavit se nad historkama ze svých vztahů... SHIP IT







2. Sydney Sage (Bloodlines) x Augustus Water (The Fault in our Stars)

Další zajímavý pár. Musela jsem nad tím hodně dlouho přemýšlet, ale myslím, že Sydney je Hazel trošku podobná. Obě jsou chytré, obětavé, milující a přátelské. Takže asi jo, dokážu si Guse a Sydney představit dohromady. Augustus se sice Adrianovi zrovna nepodobá, ale i tak se mi ten nápad líbí. SHIP IT.







3. Clary Fray (The Mortal Instruments) x Peeta Mellark (The Hunger Games)

Hm, zajímavá představa. Ale ne, nějak si je nedokážu představit, podle mě by to mezi nima prostě nefungovalo. Clary není vůbec podobná Katniss, což by asi až tolik nevadilo, ale já si je spolu prostě nedokážu představit. R.I.P. It.








4. Rose Hathaway (Vampire Academy) x Tris Prior (Divergent)

Tak tohle je orpavdu vtipné. Jako první jsem vylosovala Čtyřku a Dimitrije a teď jejich přítelkyně. A ačkoliv ty dva jsem dala dohromady, Rose a Tris si spolu nedokážu představit. Podle mě by po sobě dost brzo vyjely, jen teda nevím, která by se po té druhé vrhla jako první. Nejspíš zároveň. Ne, nemyslím si, že by to mohlo fungovat. R.I.P. It.







5. Celeana Sardothien (Throne of Glass) x Alex Stewart (Love Rosie)

Ne. Ne, ne a znovu ne. Už jsem zmínila ne? Tady je špatně úplně všechno. Alex a Celeana by si nerozuměli ani v nejmenším, Celeane by s ním dost rychle praštila o strom nebo něco podobného. Tohle prostě ne, oba jsou naprosto jiní. Ačkoliv Alex je občas stejně otravný jako Chaoll, ale ani tomu nefandním. I kdyby se naučil bojovat, Celeana by s ním nejspíš stejně praštila o strom. Nevím, co mám pořád s tím stromem. R.I.P. It.






6. Hermiona Granger (Harry Potter) x Dorian Havilliard( Throne of Glass)

Tak tenhle pár se opravdu povedl, protože si myslím, že Dorian a Hermiona by se k sobě hezky hodili. Oba jsou velmi chytří, vynalézaví, dokáži se o sebe postarat a hlavně mají rádi knihy. Podle mě by jim to spolu klapalo. Ship it.







7. Katniss Everdeen (The Hunger Games) - Hazel Grace Lancaster (The Fault in our Stars)

Dlouho jsem nad Katniss a Hazel přemýšlela a došla jsem k závěru, že si je asi nedokážu představit. Sice svým způsobem jsou obě bojovnice, ačkoliv každá jinak, ale prostě by si podle mého názoru příliš nerozuměly. Takže ne. R.I.P. It.







8. Jace Wayland/Lightwood/Herondale/Morgenstern (The Mortal Instruments) x Harry Potter (Harry Potter)

Omlouvám s, ale já jsem nemohla jinak a musela jsem vypsat všechny Jaceova jména. Pokud jste ty knihy četli, tak to asi chápete. Ale teď už přejdeme k našemu páru, který mě upřímně rozesmál. Už naprosto přesně vidím, jak by Jace přišel k Harrymu se svým samolibým úsměvem a příliš velkým egem a jak by Harry měl co dělat, aby nepoužil Avada Kedavra. Nebo aspoň přenášedlo, aby se od něj co nejrychleji dostal pryč. Nope, tohle taky nepůjde. R.I.P. It.



9. Bella Swan (Twilight) x Edward Cullen (Twilight)

Ehm, co k tomu říct. Tihle dva si jsou evidentně souzení, když si k sobě našli cestu v i kelímku plném jiných jmen. Nikdy jsem nebyla fanynkou Belly a Jacoba, to radši Edward, takže jo. Ship It.








10.Adrian Ivashkov (Bloodlines) x Rosie Dunne (Love, Rosie)

A zbyli nám na sebe Adrian a Rosie. Upřímně - hodně zajímavá představa. A myslím si, že by to mohlo fungovat. Rosie sice není Rose ani Sydney (ačkoliv Rosie a Rose jsou prakticky stejná jména, že? Hezké.), ale myslím si, že by to mezi nima mohlo klapnout. Neumím to vysvětlit, ale prostě se mi ta představa líbí. Rosie jsem měla vždycky ráda a Adrian je můj miláček. Ship It.






Pro začátek jsem vybrala 10 párů, ale pokud by vás to bavilo, ráda udělám další část. Snažila jsem se vybírat trošku známější postavy, abyste třeba i vy mohli popřemýšlet, co si o daném páru myslíte, tak snad se mi to docela povedlo, protože bylo docela náročné ty postavy vybrat, jelikož jsem z každé knihy vybrala pouze jednu mužskou a jednu ženskou. Ještě jednou bych se chtěla omluvit, že jsou články tak málo, ale to učení dá zabrat a naučít se celé dějiny Anglie není zrovna sranda. Přesto se pokusím vydat další článek co nejdříve. Tohle už je tedy pro dnešek všechno a já se těším, až si v komentářích přečtu vaše názory na tyto páry, pokud některé z postav znáte.

P.S. Pokud máte nápady na postavy do dalšího dílu, sem s nimi.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts