Výhra v giveaway u Hevi

10/23/2015 04:00:00 odp.


Vím, že jsem vám slíbila nový díl DOCG a asi milion dalších článků, ale díky škole nic nestíhám. Ale aspoň tento článek jsem se rozhodla napsat v čas. Asi před 2 týdny se na mě usmálo štěstí a vyhrála jsem balíček v giveaway u Hevi. Bylo to snad poprvé, co jsem něco vyhrála, když nepočítám soutěž Jojo, když mi bylo asi 6 - to jsem vyhrála svítící plastovou gorilu na klíče, kterou tam mám dodnes. Pravdaže už tedy nesvítí a je značně ošoupaná, ale já z ní měla takovou radost, že se s ní nedokážu rozloučit, i když je těžší než ty klíče samotné.
Hlavní cenou byla kniha Nenasytná od Meg Cabot a dále pak 2 laky China Glaze. Hevi mi ovšem do balíčku přihodila i další drobnosti, tak se teď podíváme, co všechno jsem tam našla. A Hevi samozřejmě hrozně moc děkuju, udělalo mi to velkou radost. Balíček mi přišl ve středu odpoledne, takže musíte uznat, že ho opravdu píšu relativně brzo. Kvalia fotek bohužel není nic moc, protože to je focena mobilem, v rychlosti a pod blbým světlem, protože jsem to chtěla vyfotit, ještě než to všechno začnu rozbalovat, tak snad mi to prominete.



Nejprve je tady fotka s celým obsahem balíčku, takže si můžete udělat obrázek o tom, co všechno na mě vykouklo. Teď se podíváme na jednotlivé věci.


Nejprve tady mám 2 zvýrazňovače značky Faber Castell. Ještě jsem od nich nic nezkoušela a zvýrazňovače se hodí vždycky. Mám je v žluté a zelené barvě, což jsou barvy, které používám nejčastěji. Navíc mají speciální hrot a tak dokážou vytvořit jinak tlusté čáry.


Další věcí je toto mimoní "vajíčko" nebo jak to nazvat. Prostě je to žlutá kulička, která má představovat mimoně. Nikde jsem ho v obchodech neviděla, ale já na druhou stranu do supermarketů moc často nakupovat nechodím a u nás ve městě takové věci nikdy nemají.


Tady se můžete podívat, co bylo uvnitř vajíčka. Jahodové cukrové bonbóny, které jsem dojedla u psaní tohoto článku a byly moc dobré. Dále tam byly dvě samolepky, které se nalepí na to vajíčko a to pak vypadajá jako mimoň. Poslední věcí je guma s mimoněm, která se dá dát na tužku.


Modré tkaničky do bot se určitě doma budou hodit. Já sice boty s tkaničkama skoro nevlastním, ale ostatní členové rodiny ano, takže se určitě využijí.


Oční krém značky Eveline. Ještě jsem se nerozmyslela, jestli ho daruju mamce, nebo ho vyzkouším sama. Ale asi nakonec poputuje mamce, jí se bude hodit více.


O lacích jsem věděla a moc jsem se na ně těšila. Jedná se o 2 top coaty značky China Glaze. Laky této značky jsem už dlouho chtěla vyzkoušet, jsou hodně chválené, tak teď konečně budu mít možnost. Nějak jsem zjistila, že se mi ty nové laky v poslední době šílené hromadí, mám asi 5 nebo i víc laků, které jsem ještě nezkoušela. Aspoň jeden z nich bych chtěla vyzkoušet, až si budu v nedlěi lakovat nehty, ale asi strávím několik hodin rozhodováním, který z nich to bude.


Dalším dárečkem je tato krásná tašky od Yves Rocher. Ta se mi bude hodit do knihovny, ať nemusím knížky tahat s věcma v kabelce, nebo na nákupy, které se mi občas nevejdou do kabelky :D.


Tady máme kozí krém značky Vivapharm. Ten se na zimu určitě bude hodit, protože už teď mívám suché ruce, ale zatím jsem ho nezkoušela, jelikož v současné době používám krém od Dermacolu. Ale čichala jsem si k němu a moc hezky voní.


Kostky se u nás určitě budou hodit, protože často hrajeme stolní hry (nejenom kostky, ale i ty), takže se určitě neztratí.


Barvu na vlasy asi někomu daruju. Červené vlasy už jsem vyzkoušela, když mi bylo asi 15 a znovu bych do toho nešla. Vypadá to pěkně, jenže to potom nejde ničím přebarvit, jakákoliv hnedá barva se mi vymývala zpátky do červena, poté to rezlo a měla jsem takové zvláštní rezavé "ombré". Navíc posledních zbytků barvy jsem se zbavila teprve letos na jaře. Ale věřím, že někomu tato barva udělá radost, protože to je opravdu moc hezký odstín.


Toto je nějaký multifunkční šátek, který mi hned zabavil bratr a je z něho nadšený. Dá se z něj vyrobit čepice, kterou bude teď na podzim nosit.


A největším dárkem je samozřejmě samotná kniha, na kterou jsem se opravdu moc těšila. Jelikož jsou pro mě knihy drahé a navíc vlastním čtečku knih, poslední knihy jsem dostala loni k vánocům, což už bude rok. Navíc knihy Meg Cabot mám moc ráda, hlavně Princezniny deníky, takže věřím, že se mi bude líbit i tahle. Ještě jsem ji nečetla, protože teď mám jednu rozečtenou a navíc potřebuju přečíst pár knih z knihovny, ať je můžu vrátit, ale snad se do ní pustím brzo.

Tak a tohle je všechno, co jsem v balíčku našla. Bylo toho mnohem více, než jsem čekala, což mě opravdu příjemně potěšilo. To je tedy k dnešnímu článku všechno, ale připravuju pro vás další články, takže se máte na co těšit.

You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts