Crown of Midnight (Sarah J. Maas) - Book Review

2/14/2016 08:10:00 odp.

Původní název: Crown of Midnight
Český název: Půniční koruna
Autor: Sarah J. Maas
Počet stran: 363
Jazyk: Angličtina
Formát: ebook
Nakladatelství: Bloomsbury Publishing
Překlad: -
Oficiální anotace (CZ): Celaena se stala královou bojovnicí a má za úkol pro něj dělat tu nejšpinavější práci. Ovšem sama dobře vím, že král je mimořádně krutý a jeho chování ovládá tajemné zlo. Proto se snaží odhalit jeho tajemství, ale přitom mu nezavdat příčinu, aby ji podezíral. Rozehrává tak smrtelně nebezpečnou hru, v níž jde nejen o její život, ale i o život všech jejích přátel. A jedné noci se stane to, čeho se nejvíce obávala a co její živit rozmetá na kousky.

Moje recenze: Hned ze začátku zmíním, že pokud jste nečetli Skleněný trůn, asi není úplně nejlepší nápad číst si tuto recenzi, pokud vám teda nevadí spoilery. Na tento díl spoilery psát nebudu, ale budu vycházet z toho, že jste četli první díl, jelikož pokud jste ho nečetli, tak i samotná anotace obsahuje spoilery a s tím já bohužel nic neudělám. Takže takové menší upozornění, než se do toho pustíme.

Crown of Midnight, nebo Půlniční koruna chtete-li je jednou z těch knih, co jsou ještě lepší než první díl a proto naprosto předčí vaše očekávání. Celá tahle série je neskutečně akční, ani na vteřinu se nenudíte a je to ten druh knihy, kde si myslíte, že už vás nemůže nic překvapit, jenže chybá lávky - autorka pak příjde s něčím, co vám naprosto vyrazí dech a vy tu knihu prostě nemůžete položit. Takhle jsem se při čtení cítila já a potřebovala jsem víc a víc. Věděla jsem, že bych měla zpomalit, nebo za chvíli nebudu mít co číst, ale ono to prostě nejde, protože když si řeknete, že je čas jít spát, stane se něco, díky čemu rozhodně neusnete, to vám můžu zaručit. Takže se připravte na spánkový deficit.

Rozhodně to bylo velmi povedené pokračování. Měli jsme možnost více poznat postavy, se kterými jsme se seznámili během prvního dílu. Já jsem si ještě více oblíbila Celeanu, která se s každou knihou zlepšuje, její vývoj je neskutečný. A konečně jsem se rozhodla, komu z trojúhelníku Chaoll-Celeana-Dorian fandím. Chcete hádat? Ti, kteří si typovali Doriana mají pravdu. Ano, i Chaolla mám stále ráda, ale prostě Dorian je nejlepší. Dorlaena forever. Pokud vás zajímá, koho si Celeana nakonec vybrala, budete si muset knihu přečíst.

Co se týče příběhu, tak nám Sarah více přibližuje to, co jsme se dozvěděli v prvním díle, více se zabýváme Slovy Sudby (myslím, že to takhle přeložili?) a celkově se do této problematiky noříme hlouběji a dozvíme se spoustu nových informací. A mimo to si pro nás Sarah připravila šokující odhalení, které naprosto vše změní.

Pokud se vám líbil Skleněný trůn, tak vám orpavdu doporučuji s tou sérii pokračovat, nudit se rozhodně nebudete. Já opět dávám plný počet hvězdiček, jinak to ani nejde.

Moje hodnocení:
5/5

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts