Essence !ARRIBA! Eyeshadow Review

2/12/2016 05:31:00 odp.


Slíbila jsem vám teď více článků, tak jdeme na to. Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na oční stín od Essence z limitky !ARRIBA!. Jo, byla to limitka, takže ten stín už neseženete, ale tak kdybyste na něj náhodou někde narazila ve výprodeji, tak budete mít k dispozici recenzi. Tak pojďme na to.


Tahle limitka se prodávala myslím během léta, já jsem na tento stín narazila někdy na podzim ve výprodeji v DM. Stál asi 15 Kč, přesnou cenu už si nepamatuju, každopádně to bylo hodně málo, tak jsem ho vzala, protože za takovou cenu jsem ho tam nemohla nechat. Víčko je polepené od cenovky, kterou jsem z toho musela strhnout, tak to ignorujete, Obal je občejný, ale jde dobře otevřít a ještě se nerozbil, takže mi to vyhovuje. Je to odstín 02 macarena mint. Jak vidíte, tak se jedná o mazaikový styl, který mě velice zaujal, stejně jako barvička.


Bohužel musím konstatovat, že se stínem moc spokojená nejsem. Docela dost práší a pigmentace je nic moc, ale dá se dobře vrstvit. S bází mi na očích vydrží dlouho, takže tam problém není, jen ta výsledná barva je trošku něco jiného, než jsem čekala a když si ho dám na oči, tak vypadám jak Rákosníček. A to jsem si říkala, že mi ta barva k mým zeleným očím bude sedět. Každopádně Essence nemůže za to, že se mi nelíbí barva, jinak je s tím stínem není nic v nepořádku, akorát je méně pigmentovaný, ale jak jsem říkala, dá se dobře navrstvit a to prášení jde taky přežít.


Tady můžete vidět výslednou barvu. Ta béžová v tom naprosto splne a je to opravdu takové brčálově zelené, což mi moc nevyhovuje, ale pokud se vám tato barvička líbí, tak je to docela fajn stín, takže pokud na něj někde ve výprodeji narazíte, tak si ho klidně můžete koupit.

Plusy:
+ cena
+ obal
+ výdrž
+ jde dobře navrstvit

Mínusy:
- práší
- menší pigmentace



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Stín vypadá celkem hezky. Škoda té pigmentace. Nedokážu si ho představit na svých očích, ale někomu takové barvičky moc sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Musí vyzerať super hlavne na hnedých očiach :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada hezky, nekde ve vyprodejich se jeste da sehnat. Na me by ta modra nevypadala nejlepe.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts