New In: January 2017

2/02/2017 04:45:00 odp.


Ahoj, vítejte u prvního New In za rok 2017. Máme za sebou první měsíc v novém roce, tak je třeba si prohlédnout, za co jsem utrácela. Přiznávám, že v lednu jsem utrácela více. Hlavně jsem ještě potřebovala dokoupit nějaké věci, na které se o Vánocích nedostalo a pak taky probíhalo zkouškové období, takže je logické, že jsem se potřebovala za ty nervy i úspěchy patřičně odměnit. Proto je dnešní článek opět trošku delší a hlavně objemnější. Ještě chci zmínit, že to je asi trošku zpřeházené, protože jsem to fotila najednou, takže už to nebude nafoceno tak, jak jsem to nakoupila. Tak a teď už pojďme na to.


Asi největší a nejdražší lednovou položkou je externí disk. Už delší dobu jsem o něm uvažovala, a jelikož jsem neměla zálohované soubory v počítači a hlavně už mi v něm docházela paměť a já musela neustále něco mazat, rozhodla jsem se do něj zainvestovat. To byl aspoň původní plán, nakonec mi nabídla mamka, že mi ho zaplatí, protože i bráchovi měli nechávat vylepšovat počítač, takže moje finance zůstaly ušetřeny. Vybrala jsem si značku Maxtor, protože jsem našla dobré recenze a cenově byl dostupný, vyšel na nějaký 1600 Kč, což ještě není tak moc. Paměť je 1 TB, což by mi mělo na nějakou dobu vystačit. Zatím jsem spokojená, funguje skvěle, akorát USB kabel je hrozně kratičký.


Na konci prosince mi došel suchý šampon, tak jsem si na začátku ledna zaběhla do drogerie pro nový. Předtím jsem měla od Avonu, ale ten už jsem znovu nechtěla, protože Batiste je prostě lepší. Vybrala jsem si ten původní bez jakékoliv speciální parfemace a jsem spokojená. 200 ml vyjde na 119 Kč. Já jsem ho kupovala v Tetě, ale myslím, že dneska je seženete už všude. Kromě toho jsem tam viděla čistící gel značky Essence ve slevě za asi 40 Kč, tak jsem si ho vzala, protože čistících gelů není nikdy dost a na zkoušku to je dobrá cena.


Další velkou položkou jsou knihy. Hned na začátku měsíce jsem narazila na Red Dawn, které bylo na Bookdepository ve slevě, kniha vyšla na necelých 200 Kč, tak jsem si ji objednala. Přišla docela rychle, v pondělí mi poslali mail, že kniha byla odeslána a další pondělí jsem ji už měla doma, takže celkem 6 pracovních dnů, což je dobré. K tomu mi přišla záložka na vybarvení, mají teď nové a vypadají opravdu moc hezky. Ke knize jsem se ještě nedostala, ale těším se na ni, protože jsem nečetla snad jedinou negativní recenzi. Teď si ještě musím pořídit zbývající 2 díly.


Mimo to mi ve stejný den dorazil i balík od Megaknih, kde jsem taky něco objednávala jako odměnu za zkoušky. Hlavně jsem teda doplňovala série, které jsem doma neměla kompletní. Proto v košíku skončil box Selekce, kde jsou díly 1 - 4. Povídky mám doma, takže už stačí si počkat na Korunu, která vyjde tuším v květnu. Selekci jsem doma chtěla už hrozně dlouho, ale nějak jsem tomu odolávala. Na Megaknihách však měli tenhle box s 29% slevou a tomu jsem už neodolala. Jako doplnění série jsem vzala taky Pomsta nosí Pradu a Proměnu Mary Daryové. Kromě toho jsem tam našla knihu Slza od Lauren Kate za asi 70 Kč. Tuhle duologii jsem už kdysi četla a docela se mi líbila, navíc má nádherné obálky a já jsem potřebovala vzít ještě něco, abych mohla využít slevu. Bohužel teda měli jenom první díl.


A tady jsou ještě všechny knihy pohromadě. Musím kvůli nim přerovnat knihovničku, protože se mi tam teď 3 knihy nevlezou. Mám je totiž řazené podle nakladatelství, což se ukazuje jako ne moc praktické řešení. Jak máte knihovničku srovnanou vy?


V Avonu představili nové rtěnky, ale já jsem si místo jedné celé rtěnky rozhodla objednat sadu 15 vzorečků za 75 Kč, takže můžu vyzkoušet všechny odstíny. Jelikož jsem ještě žádnou rtěnku nedopotřebovala, asi mi to bude stačit. Zatím jsem s nimi spokojená, jsou krásně krémové a pigmentované.


V Dobrovském jsem našla Vodopád, pokračování Slzy od Lauren Kate za 99 Kč, tak jsem ji vzala a mám tak doma celou sérii, respektive duologii. A opět má nádhernou obálku.


Chyběla mi ještě poslední omalovánka Johanny Basford, kterou je Tajná zahrada. A jelikož jsme ji měli v práci a já zrovna ten den zjistila, že mám po zkouškách a z té poslední mám dokonce A, tak jsem se rozhodla, že to chce další odměnu a omalovánku jsem si koupila. Takže už mám doma hezky všechny a zase velmi intenzivně pracuju na vybarvování. Mimo jiné Johnanna nedávno oznámila, že pracuje na nové knize "Ivy and the inky butterfly", která by měla mít v prodeji v září a zatím to vypadá skvěle, asi to zase bude něco nového.


Taky jsem si v průběhu měsíce v práci koupila Pasažérku, kterou jsem chtěla už k Vánocům, ale nakonec ji nahradily jiné knížky. Zatím jsem se k ní ještě nedostala, ale už se moc těším, mám ji i na letošní TBR.


K novým omalovánkám patří i nové pastelky, že? Navštívila jsem prodejnu Koh-I-Noor, kde jsem si vybrala 5 kusů pastelek Polycolor. 4 odstíny zelené, které není nikdy dost, zvlášť do omalovánek Johanny a ještě mě zaujala taková červeno-růžová barva. Jedna pastelky vyjde na 10 Kč.


A ještě jsem si vybrala pastelky Triocolor, sadu 36 ks silných trojhranných pastelek. Původně jsem chtěla z internetu objednat pastelky Faber-Castell, tu limitku 60 ks, ale asi až příští měsíc. Zatím jsem je zkoušela jenom tak lehce, jak jsou mohutné, tak se moc nehodí na detaily, ale jinak mají krásné odstíny a dobře se s nimi pracuje.


A ještě tady mám nějaké zástupce oblečení. V New Yorkeru jsem našla tenhle kloubouček v nádherné vínové barvě, která se na foťáku moc neukázala, ve skutečnosti je o dost tmavší. Stál jenom 139 Kč z původních 399 Kč, což je moc krásná sleva.


Ještě jsem tam ulovila delší svetr za 199 Kč, který má opět jinou barvu, než je na fotce, není tak výrazně fialový. Každopádně je moc hezky, sedí mi skvěle a má dokonce i velké kapsy, takže za tu cenu jsem nadšená.


A tímto jsme se dostali na konec dnešního článku. Na únor už tolik nakupování neplánuju, tak uvidíme, jestli mi tam něco nepřibude. Co hezkého jste si v lednu koupili vy? Taky jste se odměnili za zkoušky nebo vysvědčení?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tak to já jsem rozhodně víc nakupovala v prosinci. :)
    Já mám knihy seřazené podle velikosti (a když jsou stejně velké, tak podle toho, kdy jsem si je koupila).

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda moc nenakupovala, ale líbí se mi nápad ohledně mini rtěnek. Taky jsem snad nikdy žádnou nespotřebovala. Vždy jen vyhodila, protože už byla prošlá. A ty omalovánky mám taky a jsou super. Mají moc hezké obrázky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa teším na 5.časť selekcie, už ju mám doma :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts